Aparthotel Zornica Residence

8.4Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.4Fantastisch

Aparthotel Info

• All inclusive
  • Animatie
Meer aparthotelinfo

Zornitsa Hotel ligt bij Sunny Beach in Bulgarije. Een deel van de appartementen hier is pas gerenoveerd. Het eten is vers bereid en er is altijd voldoende. Ook vind je hier een goed animatieteam. Er is soms wel harde muziek vanwege de ligging bij uitgaansgelegenheden. Op een paar minuten van het strand met gratis ligbedden.

We hebben een aantal aanbieders voor Zornica Residence voor je op een rij gezet:

136 reviews over Aparthotel Zornica Residence

• 10Natasja03-10-2019

Goed hotel en leuke animatie en goed eten.

Super hotel en leuke animatie. Eten is goed veel variatie. Vriendelijk personeel. Wordt veel gepoetst

Hotel staat in het midden van de boulevard. Echt een aanrader als je na Bulgarije op vakantie wilt.

• 4Irma Hoog29-09-2019

Dit hotel niet meer.

Wij waren er vanaf 19 sept tot en met 26 sept,dat is af te raden.smorgens en avonds is het koud.Steeds meer winkeltjes en strandtenten gingen dicht.Personeel had er duidelijk geen zin meer in.All in op strand stelt niks voor.Ligbedjes zonder kussens,en een beachbar van 2x2 waar je alleen frisdrank en bier kan halen.Bij hotel trouwens ook geen kussens op de plastic bedjes.Eten was ook niet bijzonder,weinig variatie en lauw.

Met oudere kinderen

• 10Ria13-09-2019

Geweldig

heel goed en schoon hotel ,de schoonmaaksters waren de gehele dag bezig goed eten ,af en toe lauw en een geweldig animatie team ,om de hoek van Flowerstreet en vlakbij strand met eigen strandbedden .Een grote aanrader!!

• 3Bas31-07-2019

Nooit meer

Het is een prima hotel voor 2 sterren het personeel is zeer onvriendelijk. Daar naast was het eten zeer slecht. Een grote afrader om hier heen te komen.

• 8René Valensa21-07-2019

Voor herhaling vatbaar

Hotel Zornitsa ligt perfect op nog geen 100 meter van het strand en om de hoek van Flower Street. Hotel is uitermate schoon en het personeel is heel vriendelijk, behulpzaam en geeft goede en snelle service bij kleine problemen of vragen. Het animatieteam was geweldig en altijd met veel enthousiasme en vrolijkheid van 10 uur 's ochtends tot 10 uur 's avonds. Eten is enorm gevarieerd met veel keuze, zowel bij het ontbijt als bij de lunch en diner. Warm eten koelt wel snel af en wordt dan lauw. We hadden een 2-kamer appartement met heel ruime kamers en goede badkamer.

• 8zomerzon19-06-2019

Prima voor herhaling vatbaar

Prima verzorgd apart hotel. Wij hadden een drie kamer appartement met twee slaapkamers en dat was prima geregeld. Niet te hoog. We zaten op de eerste verdieping en keken uit op het zwembad door de bomen heen. Gelukkig zaten we aan deze kant en niet aan de straatkant. Service was prima. Eten de eerste week goed, de tweede week iets minder. Maar altijd wel wat je lekker vond. Heel schoon, want er werd in de eetzaal goed schoongemaakt. Het enige minpuntje was de handdoeken wegleggen bij het zwembad. We kregen bij aankomst een papiertje dat dat verboden was, maar er werd niet op gelet. Ik denk dat er bij de drukke periodes die eraan komen er veel te weinig plek is. Tevens nog een opmerking. Bij het strand zijn er ook te weinig ligbedden in verhouding met de gasten. Als je om half tien komt is er geen bed meer te krijgen, omdat de Oekraieners en Moldaviërs de bedden voor andere bezet houden door er slippertjes en tassen op te leggen.

• 9Lies janssen17-06-2019

Heel fijn hotel

Hotel zornica is echt een geweldig hotel..de naam is niet meer zornitsa maar zornica..het eten is echt heel goed en ook heel netjes en ruim in de eetzaal en bij het buffet..wij waren met 8personen en waren zeer tevreden en komen zeker terug...het enige minpunt was de muziek in de bar waar je savonds zat..dat was zo hard dat je niet met elkaar kon praten en was echt storend...er was bijna geen jeugd maar er red alleen muziek gedraaid voor de jeugd en dat was echt jammer...wij hopen dat daar iets aan gedaan word..maar ja achter de bar stond alleen maar jeugd om te bedienen en die draaien die muziek zo hard.maar voor de rest zijn wij zeer tevreden.

• 9p.feenstra13-06-2019

fantastisch

goed en schoon hotel zeer vriendelijk personeel

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Henk02-06-2019

Gemiddeld hotel.

Het is een gedateerd gebouwen complex. (schoon) Bar personeel en de restaurant manager zijn niet efficient. Veel muziek lawaai de gehele nacht, afkomstig uit restaurants in de Flowerstreet. Goede en minder goede bedden rond het zwembad. Minder goed, harde plastic bedden zonder matras. Om 06.00 uur liggen er al badlakens op de goede bedden. Eten is aangepast naar de prijs van het verblijf. Wifi overal sterk. Vertrek service, Na 11.00 uur sleutels inleveren, voor laat vliegers zijn er bij de receptie handdoeken verkrijgbaar voor het zwembad en kan de gehele dag nog worden mee gegeten. Ook laat in de middag als er behoefte is stelt men een kamer met douche beschikbaar. Prima service!

• 2018
    9Felice13-09-2018

Fantastisch!

Super fijn Hotel! Wij hadden helaas niet het gerenoveerde deel. (B complex) maar de appartementen waren ruim en prima. 1 klein min puntje was de badkamer. Die is oud. De voegen aan de onderkant hadden redelijk was schimmel. Dat was jammer! En de bedden waren een beetje te hard voor ons. Verder werd de kamer super schoongehouden! Iedere dat werd er schoon gemaakt. Als je wilde kon je ook iedere dag je handdoeken laten verwisselen. Er waren zelfs grote badlakens die je mocht gebruiken! En ook iedere dag ln verwisselen als je dat wilde. Ook het personeel was erg vriendelijk

Het eten was super! Het zag er allemaal vers en goed verzorgd uit. Ruime keus aan gerechten en goed op smaak.

Het annimatie team was geweldig! Super leuk met alle gasten groot of klein! En in de avond hadden ze vaak een erg leuk optreden!

De locatie was heel fijn. Naast de flowerstreet en 3 Min van het strand af.

We komen zeker nog een keer terug

Met jonge kinderen

Geboekt bij vakantiediscounter

14 tips over Aparthotel Zornica Residence

• Leonie, 13-01-2014

Geef de schoonmaaksters 5 lev (2,50 euro) aan het begin en af en toe een klein beetje, gegarandeerd de hele week schone handdoeken en schoon beddengoed.

• M.Fischer, 20-11-2013
    • Vraag je paspoort/ID terug na een dag, als je heb bij het inchecken in bij de balie moet achterlaten. Als ze hem kwijtraken mag je namelijk naar de Nederlandse Ambassade , of te wel veel werk en zonde van je vakantie!
    • Als je wilt zonnen, ga (vroeg) aan de linker kant bij het zwembad liggen, aan de kant van het sportcafe, daar heb je de gehele dag zon!
    • Kijk uit voor de fruitmannetjes op straat. Je wordt hiervoor gewaarschuwd, maar het gebeurt echt en super snel!

• Pamela, 13-07-2013

Het restaurant in Nessebar de Flagman daar kun je echt super lekker eten.

27 vragen over Aparthotel Zornica Residence

• Jacqueline, 22-08-2019

geld soort

wat kan je het beste doen, in euro's betalen, of euro's daar wisselen in Lev, of gewoon met je bankpas LEV pinnen? en welke bank moeten we hebben dan?

• Pim, 04-07-2018

Kluisje op de kamers?

Is er een kluisje in de kamer? Of te huur bij de receptie? Wat kost dat voor 1 week?

• ursula, 26-06-2018

handdoeken en lange broek

Hoi weet iemand toevallig of er een Badhanddoekenservice is voor aan het zwembad???? en moeten de Mannen de een lange broek aan voor het eten s,avonds?????

Aparthotel info

• De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (10-13 jaar), Kids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsApotheek, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats