Hotel Zefir Beach

12 reviews over Hotel Zefir Beach in het Nederlands

rot slecht hotel

druijfje
9-10-2016

kamers niet gekuist bedden zelf opmaken 14 dagen zelfde koud eten onvriendelijk personeel nors alleen bulgaars spreken veel zatte duitsers om 3.30 uur s'nachts gids komt niet als ge een excursie wilt moet ge maar bellen zonder uitleg de ligging is goed dat is alles

Gereisd met partner in september 2016
Your Hotel Zefir Beach Team, General Manager, 21-11-2016

Dear druijfje,

Thank you for your honest and helpful review. We work hard on improving our quality and consider the feedback of our guests in our continuous quality measures. Please know that we are very sensitive about the guest satisfaction. For any discomfort you faced during your stay with your room we wish to sincerely apologize but we assure you of the great work of our staff members and how they work continually to satisfy you in every departments. However, we are glad you highly loved our ideally location and we hope to have a second opportunity to serve you in the near future. Best regards

NOOIT EN NOOIT MEER

Groep jongeren
10-1-2011

Dit is een slecht hotel; Het eten is zeeeeer slecht (gelukkig liggen er in de omgeving lekkere restaurantjes waar je goed en goedkoop kunt eten. Het zwembad is vies waardoor je helemaal onder de rode bultjes komt te zitten. De kamer heeft geen airco, je zweet je kapot. Er ligt een grote discotheek (voor de locale bevolking, werd ons afgeraden daar heen te gaan) aan het strand waar je tot 5 uur snachts last van hebt omdat je geen deur dicht kan doen vanwege de hitte.

Al met al.. betaal iets meer en neem iets fatsoenlijks, ook een tip ga je voor een vakantie waar je graag savonds de stad in wilt.. neem iets dichterbij!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

nooit meer Zefir Beach

joke
29-8-2010

Wie af wil vallen in de vakantie, moet beslist naar dit hotel gaan ! Het eten is niet te eten, koud, fantasieloos, zit geen smaak aan, en eindeloos veel watermeloen !!! Van de 14 dagen die we er in juni waren 12 dagen niets anders dan bij ontbijt- event. middag- en bij avondeten stond er watermeloen als fruit. Een boterpot voor het hele hotel, marmelade met boter !, servetten werden door doorgeknipt: een meisje zat dat de hele dag te knippen ! Mais als groente (héérlijk met frites of rijst !) 3x in de week snijbonen (gewoon 1x doorgesneden)met rijst of friet, spinazie die over was van middageten zat avonds in de lasagna enz. Brood = niet te eten. Er staan bordjes bij de gerechten wát het is, maar.... heerlijk: schnitzel 2 uur lang in een saus, idem vis enz, gerechten worden maar op 60 gr. warmgehouden. Vlees is vaak niet gaar ! Ligbedden zijn kapot: als er geen is dan ga je maar op de grond/gras liggen volgens receptie !!! Als je klaagt krijg je grote mond van eigenaresse !!!!!

Gereisd met partner in juni 2010

2008

helemaal oke

F. M.
3-9-2008

goed hotel ,prima personeel zwembad top ,eten uitstekend,zon zee strand .wat wil je nog meer.

Gereisd met vrienden in Wed Sep 03 2008 12:35:12 GMT+0000 (UTC)

prima hotel

Huls
28-8-2008

wij nederlanders zijn verwend als ik de beoordelingen allemaal lees.wij vonden het personeel erg aardig, het eten was erg goed ,het zwembad helemaal te gek.Het strand is 2 min. lopen.Winkels met leuke hebbedingetjes .Iedere dag schone handoeken, tja wat eenvoudige kamers maar daar benje toch alleen maar eenpaar uurtjes. Het was TOP....

Gereisd familie in Thu Aug 28 2008 22:28:31 GMT+0000 (UTC)
2007

zeer klein balkon ontbijt sober en avond buffet matige keus , wel een mooi groot zwembad, consuptieprijzen redelijk , personeel onvriendelijk, ook naar herhaldelijk een fooi te hebben gegeven, nors uitziende baas ,er kon nog geen goede morgen of avond van af, verder vliegmaatschappij was waardeloos,moesten een dag eerder en 2 dagen eerder terug.

Gereisd met partner in december 2007

We zijn net paar dagen terug van dit hotel. Kamers zijn prima, handdoeken verzorging is ook prima(ondanks dat we vaak tot middag in bed lagen kwamen ze smiddags alsnog nieuwe brengen). Eten is niet bijzonder. Je kan beter bij een leuk restaurantje gaan eten. Het is inderdaad niet duur. Het uitgaansleven is wel ok al zijn er niet zoveel echt feestcafees, maar meer cocktailbars waar je voor een goede prijs een lekkere cocktail krijgt. Het is er bijna altijd happy hour. Dat vonden we wel apart.
Wat we wel vernomen hebben van anderen is dat er toch veel overvallen plaatsvinden en met name in taxi's met (dronken of aangeschoten mannen). Gelukkig hebben wij als 2 meiden hier geen last van gehad. Wij zijn tevreden in ieder geval.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Locatie hotel Zefir is ideaal omdat het tussen 2 plaatsen in ligt die makkelijk bereikbaar zijn met treintje wat voor de deur stopt. Ook vlakbij strand. Mooi zwembad met voldoende ligstoelen en parasols (gratis). Eten is niet fantastisch maar schijnt overal zo te zijn. Uit eten is niet duur. Nessebar is zeker de moeite waard om heen te gaan. Onze vakantie was goed geslaagd en willen zeker terug naar Bulgarije.

Gereisd familie in Sun Jul 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
2005

Lekker rustig gelegen,eigenlijk tussen Oud- en Nw-Nessebar aan de ene kant en Zonnestrand aan de andere kant.Toeristentrein naar Zonnestrand start voor hotel en naar Nessebar vlak in buurt (kosten 1 euro p.p.).Kamers klein,balkon zeer klein,bedden prima,badkamer netjes,elke dag schone handdoeken.Ontbijtbuffet ruim voldoende,restaurant goed,mooi zwembad,uitstekende bediening,redelijk lage prijzen.Aan het strand gelegen.

Gereisd anders in Mon Aug 22 2005 11:37:15 GMT+0000 (UTC)

Net terug van nessebar

Chantal en Remco
18-7-2005

Net terug van nessebar... Niet duur voor wat je krijgt. Kleine nette kamer, met koelkastje en TV met sateliet. Het ontbjt was redelijk,wel elke dag t zelfde. Er wordt 1x per week een show georganiseerd. Wel redelijk ver van gezellige toeristencentrum. Wel zeer dicht bij zee en oud en nieuw Nessebar. Enkele shopjes en enkele restautantjes onder en bij hotel.

Gereisd anders in Mon Jul 18 2005 22:58:56 GMT+0000 (UTC)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand100 m, 2 minuten lopen, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• WatersportSurfen, Waterskiën
  • BuitensportenPaardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zefir Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zefir Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.