Hotel Wela

39 reviews over Hotel Wela in het Nederlands

Aardig hotel, vreselijk ontbijt

Peter en Bianca
31-7-2008

Het hotel is op zich vrij aardig, vrij ruime kamers met balkon en riante douche. Zwembad oke en de schoonmaak vonden we prima. Dan het eten... gelukkig hadden we geen halfpension, maar logies plus ontbijt was ook niet zo verstandig. Pff, zeer Engels georienteerd en het brood was klef. Geroosterd is het wel te doen. Verder weinig keuze in beleg (een soort jam). Jammer, want de ligging is prima!!

Goed personeel, slecht eten

Roelof
31-7-2008

Wat is slecht eten , wij vonden het niet lekker. Maar in de zomer periode hebben en er al 3 verschillende chefs gewerkt omdat het eten er zo slecht was!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Gezien de Service en Eten nooit meer

HML Nobbe
31-7-2008

De service is slecht, men denkt niet aan de gast. Alles is geent op de Engelse en het eten is koud weinig keuze en oud. Personeel is niet vriendelijk en zeker niet gastvrij. Zeker geen 4 sterren waard meer 2

Gereisd met partner in juli 2006

Erg tevreden!

J & P
30-7-2008

Erg schoon hotel met een mooi zwembad. Ontbijt is prima, 4 soorten ei, zelfs kleine taartjes, broodjes even toasten en je hebt een top ontbijt. Mooi zwembad en heerlijke cocktails voor 3 euro. Op 5 minuten lopen naar de boulevard waar veel te zien en te doen is. Ruime kamers met ruime douche. Iedere dag schone handdoeken.

In hotel zelf geen entertainment en aan de bar binnen is het erg rustig, maar je zit erg dichtbij het vertier op de boulevard.

Kortom: in vergelijking met andere hotels absoluut de beste prijs/kwaliteitverhouding!

Gereisd met partner in juli 2008

Dit hell never nooit meer

Frida
28-7-2008

Vreselijk ontbijt, neem liever je eigen kaas, pindakaas en hagelslag mee voor de variatie! Bediening kan amper Engels praten, en zijn snel moe en negeren je als je tegen ze praat, vaak weten ze dingen niet. Ze zijn er erg nonchalant. Ook op straat is de bevolking over het algemeen niet aan te spreken, ik vond ze erg discriminerend naar toeristen en donkere mensen toe. Zuchten en snauwen kunnen ze wel. Ook de uitbuiterij van krokodillen, kleine aapjes en slangen op de boulevard is walgelijk. Commercie allom! Toch nog iets positiefs: leuke damesmode, damesschoenen en tasjes!

Gereisd familie in juli 2008

prima hotel

M.Westerveen
25-7-2008

wij verbleven 17-07-08 tot 24-07-08 in hotel wela obv halfpension.

De ligging was perfect de kamers waren goed mooi balkon,mooi zwembad.

alleen het eten was echt ranzig alles was op engelse afgestemt het avond eten was koud,vet en elke avond het zelfde.

al carte is wel goed te doen.

De mensen daar zijn erg vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2008

Sunny Beach Costa aan de Rode Zee!!

Fam. St. Niklaas
25-7-2008

Van 17 juli tot 24 juli verbleven in het Hotel Wela. Wij hebben het heerlijk naar ons zin gehad in die tijd, mooi zwembad bij het hotel, leuke en gezellige boulevard (wel veel proppers) mooi schoon strand.

Overigens is het ontbijt niet groots vooral engels en duits, daarom raad ik aan vooral buiten de deur te eten.

Tip: Restaurant Star inn! zeer goed en vriendelijk!

Super hotel!

Van Dijk
24-7-2008

Van 15-7 tot 22-7 in hotel Wela verbleven obv halfpension. Het hotel was erg schoon en goed onderhouden. Mooie ruime kamers,leuk balkon, groot zwembad met lekkere achtergrondmuziek (niet te hard en geen animatieteam). De volgende keer zouden we alleen logies boeken want het eten was erg slecht. A la carte was overigens wel goed in het hotel. Hotel Wela is echt een aanrader, we zouden het zeker weer boeken!

Gereisd met partner in juli 2008

Je moet ergens slapen....

David en Annalies
24-7-2008

Hotel: simpel met schone lobby en trappenhuis. Kamers: net zo simpel, maar een stuk minder schoon (komt hoofdzakelijk door de absoluut foute keus voor vloerbedekking). Schoonmaak is redelijk en gewoon naar verwachting. Hotel Wela is perfect gelegen op 5 min. vanaf strand/boulevard.

Eten: in 2 woorden 'bedroevend slecht' (helaas). Keuze is zeer gering en wat er is smaakt erg vies. Absolute afraders zijn de worstjes en spiegeleitjes. Ik wist echt niet dat je zoiets simpels als ei kan verzieken... Lekkere olijven, maar daar kun je niet op leven, dus gewoon alleen logies kiezen en buiten de deur eten. Gem. ontbijt is 6E p.p en dineren 14E p.p. Wel even vragen waar je goed kunt eten, zit nl. veel verschil in!

Zoals de kopregel al zegt: een simpel hotel, waar je gewoon alleen komt om te slapen. In de omgeving heb je verder alles wat je zoekt als vakantieganger: heerlijk strand/ boulevard/ leuke tentjes etc.

Tip: op het strand massage pakken! (40 min/ 12E) en bezoek aan Nessebar!!

WELA

S. van Putten
24-7-2008

Mooi hotel, nette kamer, mooi zwembad en een leuke bar. Wij waren in het hoogseizoen er was altijd plek bij het zwembad. Boulevard op 5 minuten lopen heel leuk. Het eten in het hotel viel echter wel tegen het buffet was gewoon slecht.

Raar want als je a la cart bestelde (niet gratis) was het wel aardig goed. Als je je daar op instelt is het er hartstikke mooi er zijn namelijk genoeg restaurantjes op de boulevard.

Al met al een leuke vakantie.

Gereisd met partner in juli 2007

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.