Hotel Wela

39 reviews over Hotel Wela in het Nederlands

4 Sterren???

Diane en Willem.
14-8-2008

Wij zijn op 12/08 terug gekomen van een 8 daagse vakantie in Bulgarije, hotel Wela.

De kamer was opzich netjes en ruim. Balkon waar je prima kan zitten. Wel erg gehorig, vooral als je een stel Engelsen naast, boven en onder je hebt.

Het eten was erg slecht. Het ontbijt is voldoende; genoeg varia. Het avondeten is slecht; geen variatie, smaakloos en zout/ vet/ lauw.

Het zwembad is gevuld met zee water + veel chloor en er wordt van 10 tot 18 zeer harde semi house muziek gespeeld.

Personeel spreekt slecht Engels. Het is lastig communiceren. Vooral wanneer je bij aankomst je paspoort in moet leveren en dan geen uitleg waarom(??)( erg vreemd, nooit eerder meegemaakt)

Service is slecht; de kamer is geen enkele x schoon gemaakt. Alleen handdoeken en wc papier. Ook erg onvriendelijk; De laatste dag zijn wij bij wijze van onze kamer uitgejaagd door een gefrustreerde schoonmaakster; in het Bulgaars, wat betekende `weg wezen`. We waren begrijpelijk stomverbaasd...

Gemiddeld

N. Nguyen
13-8-2008

als je een goede hotel zoekt maar je relaxed wil zitten is wela ideaal. De ligging is prima het ligt op loopt afstand van het strand en de boulevard net uit de drukte. je moet er alleen niet eten. alles is op engelsen gebaseerd. maar verder is het prima.

Afpakken die 4e Ster

Wil Paauwe uit Sittard-Geleen
13-8-2008

Omdat we voor de 4e keer in Bulgarije zijn hadden we ons meer voorgesteld. Helaas is het niet altijd het sympathiekste volk dus nog een belangrijk aandachtspunt voor een goede en definitieve intrede binnen de EU. Hotelpersoneel zeer bot en onpersoonlijk, het riekt naar een oude cultuur waarvan men nog niet afkomt. Bij aankomst weer het bekende overgeboekt, dus met 4 personen op 1 kamer. Het ontbijt kun je beter overslaan zodat je niets aan je gebit krijgt, broodjes om iemand de kop mee in te slaan. Het avondeten is een vergelijk tussen de slechtste Aldi en Albert Hein, wie meent dat dit goed is heeft geen verstand van eten. We zijn nog 4 dagen hier, een fatsoenlijk stuk vlees wordt alleen tegen betaling aangeboden. Dan zie je opeens ook een gedragsverandering bij het personeel. De botste boer komt je dan persoonlijk een glas wijn inschenken. Ook het management vraagt nog aandacht. Omdat ze overgeboekt waren boden ze ons ongevraagd een gratis safe aan. Mensen moeten hier nog veel leren.

Gereisd familie in augustus 2008

mooi hotel, eten slecht

C. Sikkes
7-8-2008

het eten was smaakloos en er zat weinig variatie in het buffet. kamers werden niet goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in juli 2008

Een SUPER vakantie gehad in Sunnybeach!

René en Mayella
5-8-2008

Wij zijn net een aantal dagen terug van hotel Wela. Het is een erg leuk hotel met een zeer goede ligging. De sfeer onder de Nederlanders is ook erg gemoedelijk, vaak lagen we met een hele groep Hollanders te kletsen in/aan het zwembad.

Wat ons een beetje tegenviel was het eten. 'S ochtends was goed te doen, er was meer dan genoeg keuze! Echt lekker vers brood kennen de Bulgaren niet maar als je het brood even in de broodrooster deed was het goed te eten.

'S avonds was het eten op z'n minst. Elke avond bijna hetzelfde en een beetje flauw eten. Maar nadat er een klacht was ingediend door een Nederlandse gast was het eten de volgende dag stukken beter! (lees: warm, goed doorbakken, meer varia etc.)

Verder is het hotel echt top! De kamers zijn goed onderhouden en elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam. Naast het hotel is een groot grasveld.

Voor de jongeren (wat wij ook zijn): dicht in de buurt zit disco orange. Erg leuke tent!

Het hotel is geen 4* maar 2* waard

Ditte
4-8-2008

De kamers zijn net, De ligging was perfect op loop afstand van het strand en boulevard.

Alleen het eten was echt ranzig alles was op engelse afgestemt het avond eten was koud,vet en elke avond het zelfde. Je kan beter op de boulevard eten alhoewel men daar ook al heeft uitgevonden dat wat prijzen kunnen zijn. Je kan bijna nergens aan Bulgaard eten komen. Alles is Pizza,Mexicaans of chinees

nooit meer

hendriks
3-8-2008

we hadden goede berichten gezien maar NOOIT MEER

heb nog nooit zo'n slecht hotel en vies eten gezien

de mensen moeten gewoon eerlijk zijn

echt geen 4 sterren waard

ik vond het gewoon vies en bar slecht

prima te doen

Marieke Wijker
2-8-2008

Wij hebben het naar ons zin gehad.Het enige minpuntje was het eten.Maar dat is in heel veel hotels wat minder.En wij Nederlanders zijn natuurlijk erg verwend.

De ligging was prima,lekker dicht bij het strand.

Het hotel zelf zag er verzorgd uit en de kamer was goed.De mensen bij de receptie spraken goed Engels.

Gemiddeld Hotel

L en R
1-8-2008

17-07 tot 24-07 verbleven in Hotel Wela, logies en ontbijt!

Zeker een aanrader want het eten is niet te doen. Aan de boulevard kan je heerlijk eten voor een zeer lage prijs.

prima hotel

Linda van de ven
31-7-2008

Hotel Wela is een prima hotel, het is maar een paar minuten lopen van het strand en de rustige boulevard, hoe verder je loopt over de boulevard hoe meer raar volk je tegen komt, beetje corrupt volk. Maar als je ze eenmaal kent zijn ze erg aardig.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.