Hotel Wela

5 reviews over Hotel Wela in het Nederlands

Dit nooit meer

Klaas Huson
24-9-2016

Wat een smerig hotel is dit schimmel in de douche ontlasting in toilet bij aankomst een keer na een klacht schoon beddegoed.De kamer werdt niet schoongemaakt het eten was ronduit vies alles was koud en zwart gebakken,schimmel in de ijsbakken na klacht werd er niets aangedaan het zwembad was het ook ronduit smerig de vloer en bedjes te vies om aan te zien.Plastic glazen bij de binnenbar wij komen al 6 jaar in sunny beach dit hebben wij nog nooit meegemaakt voor ons nooit meer hotel Wela het is absoluut geen 4 sterren waard.Fam Huson

Gereisd met vrienden in september 2016
2008

het vrouwlijke personeel was niet echt vriendelijk, de kamers werden niet netjes verzorgd (de schone handoeken werden neergegooid) het bed werd halverwege niet meer opgemaakt, en het eten ws vrij smakeloos en eentonig

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Erg mooi goed verzocht complex!

Vincent
18-8-2008

Hotel Wela is een erg mooi en goed hotel. Wij 2 jonge studenten hebben er ons prima vermaakt. Zelf voor een stap vakantie! Kamers zijn erg netjes. Eten hebben we er niet gedaan. Op de boulevard op 200m kan je prima eten. Aanraders zijn Die Deutsche Ecke en Venus.

Wel aardig...

Miranda Verhaegen
17-8-2008

Het hotel ligt op 250 meter van het strand, wat super is! Je bent zo bij de boulevard. Het hotel op zich is prima. Alleen het noemt zich een 4-sterren hotel, wat naar mijn mening niet helemaal klopt wanneer je andere 4-sterren hotels langs de boulevard vergelijkt met dit hotel. Het personeel is niet geheel onaardig, ik vind ze alleen hier en daar wat onprofessioneel, maar dat zal wel aan de manier van managen liggen. Het ontbijt en diner zijn prima, maar erg eentonig. De kamermeisjes doen goed hun werk; iedere dag schone handdoeken en 1x per week wordt het bed verschoond. Al met al is het geen slecht hotel, maar t zou naar mijn mening wel iets beter mogen. Verder echt een supervakantie gehad!

Goed personeel, slecht eten

Roelof
31-7-2008

Wat is slecht eten , wij vonden het niet lekker. Maar in de zomer periode hebben en er al 3 verschillende chefs gewerkt omdat het eten er zo slecht was!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.