Hotel Wela

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag15°2°
Hotel Wela
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Wela voor je op een rij gezet:

Preisdaler

1 review over Hotel Wela in het Nederlands

Heerlijk voordelige zonvakantie!

Ronald van der Molen
26-8-2014

Prima hotel voor een goede prijs met zeer vriendelijk personeel, schone ruimtes, ruime kamers, een gevarieerd animatie programma en lekker eten. We hebben als gezin (met twee kleuters en twee tieners) een heerlijke tijd gehad. Het hotel zit dichtbij het strand, heeft voldoende ligbedden bij het zwembad, schone & koele kamers en iedere maaltijd verschillende (Oost-Europpese) gerechten waar ook de kinderen van smulden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.