Hotel Wela

2008

Afpakken die 4e Ster

Wil Paauwe uit Sittard-Geleen
13-8-2008

Omdat we voor de 4e keer in Bulgarije zijn hadden we ons meer voorgesteld. Helaas is het niet altijd het sympathiekste volk dus nog een belangrijk aandachtspunt voor een goede en definitieve intrede binnen de EU. Hotelpersoneel zeer bot en onpersoonlijk, het riekt naar een oude cultuur waarvan men nog niet afkomt. Bij aankomst weer het bekende overgeboekt, dus met 4 personen op 1 kamer. Het ontbijt kun je beter overslaan zodat je niets aan je gebit krijgt, broodjes om iemand de kop mee in te slaan. Het avondeten is een vergelijk tussen de slechtste Aldi en Albert Hein, wie meent dat dit goed is heeft geen verstand van eten. We zijn nog 4 dagen hier, een fatsoenlijk stuk vlees wordt alleen tegen betaling aangeboden. Dan zie je opeens ook een gedragsverandering bij het personeel. De botste boer komt je dan persoonlijk een glas wijn inschenken. Ook het management vraagt nog aandacht. Omdat ze overgeboekt waren boden ze ons ongevraagd een gratis safe aan. Mensen moeten hier nog veel leren.

Gereisd familie in augustus 2008

Dit hell never nooit meer

Frida
28-7-2008

Vreselijk ontbijt, neem liever je eigen kaas, pindakaas en hagelslag mee voor de variatie! Bediening kan amper Engels praten, en zijn snel moe en negeren je als je tegen ze praat, vaak weten ze dingen niet. Ze zijn er erg nonchalant. Ook op straat is de bevolking over het algemeen niet aan te spreken, ik vond ze erg discriminerend naar toeristen en donkere mensen toe. Zuchten en snauwen kunnen ze wel. Ook de uitbuiterij van krokodillen, kleine aapjes en slangen op de boulevard is walgelijk. Commercie allom! Toch nog iets positiefs: leuke damesmode, damesschoenen en tasjes!

Viel reuze mee

J. cheung
18-7-2008

Accomodatie viel reuze mee, is netjes en verzorgd, schoonmaak mag wel iets beter, ligging is prima , op loopafstand naar strand en boulevard, de medewerkers zijn erg aardig, het managment iets minder, komen stug over. Het ontbijt was elke dag hetzelfde, mag wel wat variatie in het brood en beleg, ontbijt erg engels.

Uiteindelijk wil ik als tip meegeven; tel hoeveel handdoeken je krijgt bij aankomst en bij de wisseling hoeveel je terug krijgt en daar een melding van doen, wij misten 2 handdoeken, die ze in rekening wilden brengen bij vertrek, niet betaald, gezegd dat ze in mijn koffers mochten kijken, toen hoefde ik na veel ophef het niet te betalen, vond dit geen leuke afsluiting van de laatste dag.

geweldig

anne
13-7-2008

goed hotel ruim opgezet.

ontbijt is uitgebreid, het brood is typisch bulgaars beetje droog even roosteren dan lekker.

ict ruimte beetje verstopt, evenals de kapsalon.

groot zwembad gevuld met mineraalwater geen chloor.

goede bedden.

vlakbij het strand en boulevard met vele kraampjes, restaurantjes en vertier.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.