Hotel Wela

29 reviews over Hotel Wela in het Nederlands

RAMPZALIG

Mandy Gerritsen,
9-8-2017

Het eten is altijd koud, amper keus en vies. Heb 3 dagen lang buikpijn en krampen gehad door een waarschijnlijke voedsel vergiftiging. Verder word het beddengoed iedere 2 dagen verschoont. Jammer dat wij hier 11 nachten waren en het serieus maar 1 keer verschoont is. Het is hier boven de 30° elke dag dus verschonen is wel zo fijn. Personeel is elke chagerijnig en nooit vriendelijk. Schimmel op de badkamer op meerdere plekken. Als je aankomt in het hotel na een nacht vlucht kun je alsnog pas incheckdn vanaf 14:00 uur, krijg je je all inclusive bandje pas als je ingecheckt bent en je moet maar wachten zonder eten of drinken.

Slechtste hotel ooit in mijn leven !!

Gereisd met partner in juli 2017

Topvakantie

Flipkens
15-7-2009

Wij zijn 15 dagen hier natoe geweest. Het is goed gelegen, alles ligt kort in de buurt buiten de geldautomaat. Het is een mooi hotel en het wordt zeer goed onderhouden. Elke dag zuiveren handdoeken en ook de lakens van het bed werden regelmatig ververst. Voor de rest is het ook heel zuiver en proper in het hotel.

Vriendelijk personeel buiten die van het restaurant. Het eten viel wel mee. Nu als je zolang daar bent wordt het wel eentonig (omdat er weinig variatie is (veel keuze maar altijd hetzelfde)) dus zijn wij regelmatig ook ergens anders gaan eten (het kost toch bijna niets in Bulgarije)

Het enige minpunt was dat er geen wasmachine was en je dus naar een wasserette moest maar die hield je kleren een week. Wij hebben dan maar gewassen in de lavabo.

Het hotel is ook lekker koel, van de hitte niets te merken, ook de airco op de kamer was goed.

Algemeen vind ik het zijn 4 sterren wel waard!

2008

Goed Hotel

Erik en Grietje
8-9-2008

Wij zijn nu in Hotel Wela bij het Zonnestrand. Het hotel is heel netjes en personeel over het algemeen wel vriendelijk. Het eten is zoals bij meerdere reactie`s wel eentonig. elke avond bijna zelfde gerechten. Maar wel variatie tussen somige gerechten elke avond. Hotelkamer is schoon en word elke dag schoongemaakt. Maar alleen als je er zelf niet bent. Elke dag schone handdoeken worden netjes op je bed gelegd.

Verder genoeg dingen om te doen. Wij zijn met bex reizen hierheen. Al paar uitstapjes gedaan dus echt de moeite waard.

Verder nog een groot zwembad met ligstoelen.

Wij zijn hier 15 dagen en nu nog 7 dagen over.

Wel redelijk veel engelse en russen. Maar op een enkeling na geen last van.

Veel Nederlanders zijn hier niet te bekennen want het seizoen is eigenlijk al zo goed als voorbij.

Hotel Wela wel een aanrader maar alleen ontbijt. Avond eten zul je niet gaan missen.

Gereisd met partner in september 2008

Lekker 'gewoon'

Sanne Timmermans
23-8-2008

We zijn net terug uit het zonnige Bulgarije en hebben een heel fijne vakantie gehad. Hotel Wela...tja na het lezen van veel reacties hadden wij toch wel onze twijfels. Nou met volle moed vetrokken. Eenmaal aangekomen, waren we overgeboekt. We kregen voor één nachtje een andere kamer, zonder balkon. (compensatie was één dag extra de kamer, netjes toch? De volgende ochtend konden we al snel onze nieuwe kamer betreden...geen probleem! Het hotel ziet er netjes uit. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Dagelijks nieuwe handdoeken, Vloerbedekking is niet echt hygiënisch, maar ja... Eigenlijk niets te klagen. Zwembad is fijn, alleen wel zout. Maar ook daar wen je wel aan. Wij hadden LG en ontbijt geboekt. Het ontbijt was niet echt super, maar wel te doen. Brood is erg droog, maar even roosteren en dan is het goed te doen. Dat deed vervolgens iedereen, dus erg druk. Jammer dat veel mensen hun brood 3 of 4 keer door die rooster halen, dit zorgt voor drukte!Tip: neem zelf wat beleg mee.

Gereisd met partner in augustus 2008

Geen aanradder, kan beter!

Patrycja
22-8-2008

De service was mattig en chagerijnig. Het eten was zeer onsmakkelijk en er zat weinig variatie in. De kamers werden niet netjes opgeruimd.

4 Sterren???

Diane en Willem.
14-8-2008

Wij zijn op 12/08 terug gekomen van een 8 daagse vakantie in Bulgarije, hotel Wela.

De kamer was opzich netjes en ruim. Balkon waar je prima kan zitten. Wel erg gehorig, vooral als je een stel Engelsen naast, boven en onder je hebt.

Het eten was erg slecht. Het ontbijt is voldoende; genoeg varia. Het avondeten is slecht; geen variatie, smaakloos en zout/ vet/ lauw.

Het zwembad is gevuld met zee water + veel chloor en er wordt van 10 tot 18 zeer harde semi house muziek gespeeld.

Personeel spreekt slecht Engels. Het is lastig communiceren. Vooral wanneer je bij aankomst je paspoort in moet leveren en dan geen uitleg waarom(??)( erg vreemd, nooit eerder meegemaakt)

Service is slecht; de kamer is geen enkele x schoon gemaakt. Alleen handdoeken en wc papier. Ook erg onvriendelijk; De laatste dag zijn wij bij wijze van onze kamer uitgejaagd door een gefrustreerde schoonmaakster; in het Bulgaars, wat betekende `weg wezen`. We waren begrijpelijk stomverbaasd...

Gemiddeld

N. Nguyen
13-8-2008

als je een goede hotel zoekt maar je relaxed wil zitten is wela ideaal. De ligging is prima het ligt op loopt afstand van het strand en de boulevard net uit de drukte. je moet er alleen niet eten. alles is op engelsen gebaseerd. maar verder is het prima.

mooi hotel, eten slecht

C. Sikkes
7-8-2008

het eten was smaakloos en er zat weinig variatie in het buffet. kamers werden niet goed schoongemaakt.

Gereisd met partner in juli 2008

Een SUPER vakantie gehad in Sunnybeach!

René en Mayella
5-8-2008

Wij zijn net een aantal dagen terug van hotel Wela. Het is een erg leuk hotel met een zeer goede ligging. De sfeer onder de Nederlanders is ook erg gemoedelijk, vaak lagen we met een hele groep Hollanders te kletsen in/aan het zwembad.

Wat ons een beetje tegenviel was het eten. 'S ochtends was goed te doen, er was meer dan genoeg keuze! Echt lekker vers brood kennen de Bulgaren niet maar als je het brood even in de broodrooster deed was het goed te eten.

'S avonds was het eten op z'n minst. Elke avond bijna hetzelfde en een beetje flauw eten. Maar nadat er een klacht was ingediend door een Nederlandse gast was het eten de volgende dag stukken beter! (lees: warm, goed doorbakken, meer varia etc.)

Verder is het hotel echt top! De kamers zijn goed onderhouden en elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Personeel is ook vriendelijk en behulpzaam. Naast het hotel is een groot grasveld.

Voor de jongeren (wat wij ook zijn): dicht in de buurt zit disco orange. Erg leuke tent!

Het hotel is geen 4* maar 2* waard

Ditte
4-8-2008

De kamers zijn net, De ligging was perfect op loop afstand van het strand en boulevard.

Alleen het eten was echt ranzig alles was op engelse afgestemt het avond eten was koud,vet en elke avond het zelfde. Je kan beter op de boulevard eten alhoewel men daar ook al heeft uitgevonden dat wat prijzen kunnen zijn. Je kan bijna nergens aan Bulgaard eten komen. Alles is Pizza,Mexicaans of chinees

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenBrunch, Lunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektEngels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wela in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.