Hotel Wela ****

Review geschreven door Flipkens

Topvakantie

Flipkens,
15-7-2009

Wij zijn 15 dagen hier natoe geweest. Het is goed gelegen, alles ligt kort in de buurt buiten de geldautomaat. Het is een mooi hotel en het wordt zeer goed onderhouden. Elke dag zuiveren handdoeken en ook de lakens van het bed werden regelmatig ververst. Voor de rest is het ook heel zuiver en proper in het hotel.

Vriendelijk personeel buiten die van het restaurant. Het eten viel wel mee. Nu als je zolang daar bent wordt het wel eentonig (omdat er weinig variatie is (veel keuze maar altijd hetzelfde)) dus zijn wij regelmatig ook ergens anders gaan eten (het kost toch bijna niets in Bulgarije)

Het enige minpunt was dat er geen wasmachine was en je dus naar een wasserette moest maar die hield je kleren een week. Wij hebben dan maar gewassen in de lavabo.

Het hotel is ook lekker koel, van de hitte niets te merken, ook de airco op de kamer was goed.

Algemeen vind ik het zijn 4 sterren wel waard!

Gereisd met partner in juli 2008