Hotel Wela ****

Review geschreven door Erik en Grietje

Goed Hotel

Erik en Grietje,
8-9-2008

Wij zijn nu in Hotel Wela bij het Zonnestrand. Het hotel is heel netjes en personeel over het algemeen wel vriendelijk. Het eten is zoals bij meerdere reactie`s wel eentonig. elke avond bijna zelfde gerechten. Maar wel variatie tussen somige gerechten elke avond. Hotelkamer is schoon en word elke dag schoongemaakt. Maar alleen als je er zelf niet bent. Elke dag schone handdoeken worden netjes op je bed gelegd.

Verder genoeg dingen om te doen. Wij zijn met bex reizen hierheen. Al paar uitstapjes gedaan dus echt de moeite waard.

Verder nog een groot zwembad met ligstoelen.

Wij zijn hier 15 dagen en nu nog 7 dagen over.

Wel redelijk veel engelse en russen. Maar op een enkeling na geen last van.

Veel Nederlanders zijn hier niet te bekennen want het seizoen is eigenlijk al zo goed als voorbij.

Hotel Wela wel een aanrader maar alleen ontbijt. Avond eten zul je niet gaan missen.

Gereisd met partner in september 2008