Hotel Wela ****

Review geschreven door Sanne Timmermans

Lekker 'gewoon'

Sanne Timmermans,
23-8-2008

We zijn net terug uit het zonnige Bulgarije en hebben een heel fijne vakantie gehad. Hotel Wela...tja na het lezen van veel reacties hadden wij toch wel onze twijfels. Nou met volle moed vetrokken. Eenmaal aangekomen, waren we overgeboekt. We kregen voor één nachtje een andere kamer, zonder balkon. (compensatie was één dag extra de kamer, netjes toch? De volgende ochtend konden we al snel onze nieuwe kamer betreden...geen probleem! Het hotel ziet er netjes uit. De kamers worden elke dag schoongemaakt. Dagelijks nieuwe handdoeken, Vloerbedekking is niet echt hygiënisch, maar ja... Eigenlijk niets te klagen. Zwembad is fijn, alleen wel zout. Maar ook daar wen je wel aan. Wij hadden LG en ontbijt geboekt. Het ontbijt was niet echt super, maar wel te doen. Brood is erg droog, maar even roosteren en dan is het goed te doen. Dat deed vervolgens iedereen, dus erg druk. Jammer dat veel mensen hun brood 3 of 4 keer door die rooster halen, dit zorgt voor drukte!Tip: neem zelf wat beleg mee.

Gereisd met partner in augustus 2008