Hotel Wela ****

Review geschreven door Miranda Verhaegen

Wel aardig...

Miranda Verhaegen,
17-8-2008

Het hotel ligt op 250 meter van het strand, wat super is! Je bent zo bij de boulevard. Het hotel op zich is prima. Alleen het noemt zich een 4-sterren hotel, wat naar mijn mening niet helemaal klopt wanneer je andere 4-sterren hotels langs de boulevard vergelijkt met dit hotel. Het personeel is niet geheel onaardig, ik vind ze alleen hier en daar wat onprofessioneel, maar dat zal wel aan de manier van managen liggen. Het ontbijt en diner zijn prima, maar erg eentonig. De kamermeisjes doen goed hun werk; iedere dag schone handdoeken en 1x per week wordt het bed verschoond. Al met al is het geen slecht hotel, maar t zou naar mijn mening wel iets beter mogen. Verder echt een supervakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2008