Hotel Wela ****

Review geschreven door Mandy Gerritsen

RAMPZALIG

Mandy Gerritsen,
9-8-2017

Het eten is altijd koud, amper keus en vies. Heb 3 dagen lang buikpijn en krampen gehad door een waarschijnlijke voedsel vergiftiging. Verder word het beddengoed iedere 2 dagen verschoont. Jammer dat wij hier 11 nachten waren en het serieus maar 1 keer verschoont is. Het is hier boven de 30° elke dag dus verschonen is wel zo fijn. Personeel is elke chagerijnig en nooit vriendelijk. Schimmel op de badkamer op meerdere plekken. Als je aankomt in het hotel na een nacht vlucht kun je alsnog pas incheckdn vanaf 14:00 uur, krijg je je all inclusive bandje pas als je ingecheckt bent en je moet maar wachten zonder eten of drinken.

Slechtste hotel ooit in mijn leven !!

Gereisd met partner in juli 2017