Géén boekingskosten

Meer appartement info

9 Reviews over Viva

• 0po29-09-2011

Vuil

Word slecht schoongemaakt . Een bacteriële virus infectie opgelopen van de stof blazende airco Bij aankomst geen spiegel in de douche , gat is de deur waarschijnlijk ingetrapt . Om 7.00 uur wakker van de licht doorlatende gordijnen . Ben al vaak in Sunny beach geweest maar dit appartement nooit meer bah .

• 7Lizzy15-05-2011

Als jong stel veel zitten vervelen!

Vol spanning ging ik met mijn vriend voor de eerste keer naar Bulgarije, De vliegreis en busreis naar hotel was goed,

alleen toen wij vervolgens 1:00 's nachts aankwamen hadden we honger en dorst, in de nacht supermarkten lag appart eten dus maar een taxi gepakt die ons ergens kon brengen waar we iets konden eten de taxi chauffeur zij dat we niet meer dan 10,00 hoefde te betalen! Vervolgens kon hij de weg niet terug vinden en ging het aan ze collega's vragen Uiteindelijk na een uur stonden we voor het hotel en zij de vriendelijke chauffeur dat het niet appartament viva was maar vivá met de nadruk op de A toen vroeg hij ons 35,00 te betalen !!! ongv 70 lef! wij zijn gewoon uitgestapt na 10euro betaalt te hebben en heerlijk gaan slapen..

De ligging is best ver van het centrum er rijd een leuk treintje tot ong 23:00 steeds heen en weer en de bus is ook goedkoop maar als je 's laat uit wilt dan moet je toch echt lopen! De vakantie was wel leuk maar 15dagen was veeeeeel te lang!!!!!

• 6petra07-09-2010

ik vond het te ver van het centrum

leuk zwembad met genoeg ligstoelen en parasols. ruime kamer maar met kleine badkamer met een douche waarvan het water niet goed wegliep, en de wc te weinig waterdruk zodat je er een emmer water bij moest gooien om alles goed weg te spoelen. We kregen iedere dag nieuwe handdoeken en het bed werd ook iedere dag opgemaakt, maar voor de rest werdt er niet schoongemaakt in de kamer. Ongeveer 900 meter van het strand dat was goed te lopen, maar naar het centrum niet dan moest je de bus pakken voor maar 1 lev dat was ongeveer 3 km. Ben nu 2 keer in zonnestrand geweest en ik weet zeker dat er nog meerdere keren zullen volgen, maar dan wel dichter bij het centrum.

• 9TutEh19-08-2010

2 weken een goed verblijf met 6 personen

met de vrienden ben ik 2 weken in viva appartments geweest. toen we de kamerdeur opendeden viel ons gelijk op dat er veel ruimte was. als reactie op de schoonmakers: wij verbleven op de 5e verdieping. daar maken ze elke dag schoon. de 1e en 2e dag hebben wij niks van de schoonmakers vernomen en zijn er gelijk achter aan gegaan. vanaf toen werd om de dag de handdoeken verwisseld. ligging: - lopend naar het centrum ben je wel een kleine 3kwartier bezig. maar met een taxi (20lev, 6pers.) is het niet duur. (taxi martin) gele taxi's vragen soms 30 lev met 6 pers. , je kan natuurlijk altijd de prijs omlaag praten) - het strand is 10 minuten lopen. centrum: in het centrum kun je super uitgaan, eten en diverse kermis activiteiten. wij hebben een super vakantie gehad. het was veel uitgaan, aan het zwembad liggen zonnen en het strand. als je met de vrienden hier naartoe gaat wordt het zeker een top vakantie. alleen zul je in het appartement wel rekening moeten houden met andere mensen.

• 7jeroucha12-08-2010

Mooi ruim appartement- Viva

Het was een ruim en schoon appartement. 2 stoelen, 1bank en tweepersoonsbed. De kast had voldoende hangers, airco, koffie en theezet apparaat, klein gasfornuis. Uitzicht op het zwembad. Nadeel: de schoonmakers onderhouden enkel de vijfde verdieping spreken geen engels, voor schone handdoeken en beddengoed moet men vragen. Dit wordt beschouwd als irritant, de schoonmakers hadden een handdoek niet verschoond en vroegen 12 leva omdat deze "beschadigd"was. Touroperator heeft dit probleem voor ons opgelost. De lokale bevolking is onbeleefd en chagrijnig, je wordt eerst naar binnen gelokt en zodra men het restaurant in is wordt er niet omgekeken naar de gasten. Twee goede restaurants: Victoria (aan het strand gelegen) en de Mexicaan (in Sunny beach centrum). Nessebar is een leuk plaatsje om te bezoeken. Bus is slecht 1 leva pp! Voor derest onwijs leuke vakantie gehad, mooie omgeving en het uitgaansleven is super (strandfeesten niet missen, Solar festival 2010 en Den Glade Viking).

• 7Maurice van Rooijen01-09-2009

Gehorig, en vroeg wakker

Wij zaten met z,n tweeën op de 5de, en ook geen gordijn voor het raam tegenover ons bed, dus om 05:30 wakker door het licht. Verder was het erg gehoorig, wij dachten dat men s,nachts aan het verhuizen was, maar dit bleek de lift te zijn, die nodig gesmeerd moest woden. Ook in de morgen rende de kinderen op de gang, dit hoorde je erg goed. En de schoonmaak maakte grondig schoon, mijn vriendin had een tasje met bonnetjes, voor bij vakantiefoto,s, en onderin een gekocht vingerhoedje, daarbij dachten ze dat dit rommel was, en deze hadden ze wegegooid !!!. Zwembad was wel mooi, en voldoende ligbedden. Het centrum is wel te ver weg, een half uur lopen, maar de bus kost 50 cent, en de halte is dichtbij. Strand ook dichtbij.

• 7Dennis26-08-2009

mooi ruim appartement

Het is een mooi ruim appartement echter is het probleem dat er geen gordijnen hangen dus je bent vroeg wakker. En het ligt verder als 800 meter van het centrum wij hebben het elke dag lopend gedaan en je was dan ongeveer half uurtje bezig om in het drukke centrum te komen.

Maar des ondanks hebben wij een prima weekje gehad in bulgarije!

• 7Floor23-08-2009

Te ver van centrum

Op internet staat dat het maar 800m van centrum ligt. Dit is dus niet waar, minstens 3 km en het is lopend niet te doen. Dat is wel minder. Ook hebben de appartementen geen gordijnen waardoor je vroeg wakker wordt. Ze komen wel elke dag poetsen, maar nieuwe handdoeken hebben we in 13 dagen maar 3 keer gekregen waarvan we er 1x om gevraagd hebben.

• 8joop06-08-2009

mooi ruim schoon

een mooi en schoon appartementen complex /mooi zwembad genoeg ligstoelen kamers elke dag schoongemaakt en netjes . enige nadeel is dat er savonds niets te doen is maar voor 5 euro word je door martin e/o mitko met de taxi naar het centrum gebracht kleine supermarkt dichtbij en aan de overkant van de weg kun je voor heel weinig lekker eten en drinken wij hebben hier heerlijk genoten

Appartement Viva info

• CafeBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• Aantal zwembadenBeschikbaar (1)