Hotel Villa Bora

8.8Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.8Fantastisch

Hotel Info

Meer hotelinfo

4 reviews over Hotel Villa Bora

• 8desiree_glas19-11-2011

Geweldig hotel

Hotel Villa Bora is een kleinschalig hotel! Erg prettig als je niet van de massale hotel houd! De kamer was erg verzorgd, alleen moest je de douchekop vasthouden in onze kamer. het hotel ligt exact in het midden van de 2 uitgaansgebieden in Sunny Beach. Wij hebben geen last gehad van de uitgaansmenigte en konden hierdoor echt genieten van onze vakantie! Je kan voor 5 euro per dag gebruik maken van het naastgelegen zwembad en het strand is ong. 3 minuten lopen!Klantvriendelijk personeel! Het ontbijt vonden wij wel verschrikkelijk, droge broodjes en niet echt ons beleg. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk! Er is een supermarktje op 2 minuten van het hotel en er liggen genoeg restaurantjes om het hotel! Zeker een aanrader als je op zoek bent naar een hotel waar je tot rust kan komen en toch de optie hebt om te genieten van het uitgaansleven!

Met vrienden

• 8Soraya15-09-2008

Knus hotelletje

Hotel Villa Bora is een leuk, klein hotel in het centrum van Sunny Beach. Het is ongeveer 3 minuten lopen naar het strand, maar je kan ook gebruik maken van het zwembad van het naastgelegen Hotel Oasis. Je moet dan wel betalen voor een bedje, maar dat moet je op het strand ook. Ik vond de service goed. De vrouwen van de receptie waren erg aardig en we kregen zelfs een lunchpakketje de avond voordat we weer terug naar het koude Nederland vlogen. De kamer was van normale grootte en schoon. Op de tv waren ook engelse zenders te ontvangen met films. Het balkon was klein, maar groot genoeg om mn handdoek te kunnen ophangen. Villa Bora is absoluut geen slechte keuze!

• 9Stephan17-03-2008

Dit is een kleinschalig hotel voor eenieder die niet naar de grote massale hotels wil. Gezellig restaurant met live muziek en midden in het centrum van Zonnestrand. Ontbijt was er heerlijk!

Familie

• KeukenKeuken

• Receptie24-uurs receptie
      • Overige servicesWasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresSunny Beach - East 8240(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website