Géén boekingskosten

Aparthotel Viand

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Aparthotel Viand voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 8 reviews

Meer aparthotel info

8 Reviews over Viand

• 10null22-06-2017

viand magik

overall a great place for relaxation and much more :)

• 10null22-06-2017

viand magik

overall a great place for relaxation and much more :)

• 10null20-06-2017

thanks,l had good t

all good,nice place,friendly staf

• 2maria18-09-2016

NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hotel z brudną JADŁODAJNIĄ” 1 5 gwiazdkowych Pokój hotelowy poprawny, reszta to porażka. Leżaki w liczbie czterdzieści stoją na popękanym klepisku- na zdjęciach hotelu jest tam trawa. " restauracja " co prawda trzeciej kategorii , dla mnie nie mieściła się w żadnych normach. Naczynia nie były myte zgodnie z wymogami, powinny być wyparzane. Kelnerzy myli szklanki i kieliszki pod kranem w barze i do nie wytartego szkła wlewali piwo i "drinki" . Stanowi to zagrożenie epidemiologiczne i urąga wszelkim zasadom prowadzenia nawet podrzędnego punktu gastronomicznego. Większość talerzy wyszczerbiona, noże i widelce, każdy z " innej parafii" .Kelnerzy niechlujnie ubrani, w brudnych granatowych szortach, ponurzy, jak by pracowali za karę. Brak spodków do filiżanek i małych łyżeczek p.menager wyjaśniła, że do espresso nie podaje się ich.Stoły myte jedną ścierą bez środka dezynfekcyjnego w spraju. dekorację stanowiły sztuczne cytryny, winogrona i drewniane tulipany. I ja za to zapłaciłam ponad dwa tysiące za siedem dni, jak za Hotel Neptun,w którym byłam w czerwcu.

• 8TESSA18-11-2012

Prima hotel!

Pluspunt: Goede en rustige ligging (5 min lopen van centrum), mooie en ruime kamers, 200 meter van zee, goede service!

Minpunt: slecht en weinig eten, klein zwembad(je)

• 9Patrick28-08-2012

Prachtig nieuw hotel

Bij aankomst met de bus stond er een man klaar om onze koffers naar de hotelkamer te brengen. Het personeel achter de receptie sprak zeer goed engels en waren erg vriendelijk.

Het hotel zelf is ideaal gelegen. Direct aan het strand en net buiten het drukke centrum. Het hotel is vrij nieuw en dus zijn de kamers nog luxe, schoon en netjes. Elke dag worden nieuwe handdoeken opgehangen en goed schoongemaakt.

Normaal gesproken vind je bij elk hotel recenties dat het eten slecht is. Wij kijken daar altijd doorheen want meestal is dat overdreven en is het prima te doen. In dit geval was het eten helaas erg slecht. Ontbijt was op zich prima, maar het diner rampzalig. Alles was echt koud (geen warmhoudplaten), taai en zelfs niet gaar. De kip was gewoon half rauw. Gelukkig dat je voor een prikkie uit eten kan en dit hebben we dan ook veel gedaan.

Wij hoeften geen borg te betalen zoals in een recentie voor ons. Dit hotel is ons -op het eten na- verder uitstekend bevallen!

• 9Danny01-08-2010

Super hotel. perfecte ligging. aan het strand.

Aangezien er nog geen beoordelingen waren voor dit hotel, hoopte we maar op het beste. Eenmaal aangekomen, bleek het een gloednieuw hotel te zijn. Het was sinds een paar weken open. Wij vonden het een prima hotel. Alles nieuw. Mooie nette kamer, luxe badkamer. Ontbijt was goed, geen buffet. Alles werd aan tafel geserveerd. Zeer uitgebreid. Met van alles en nog wat. De service was zeer goed, super vriendelijk personeel. Ze spraken niet allemaal even goed engels maar met wat handen en voeten werk kwamen we er prima uit. Lekker zwembad, met bedjes. Door het reisbureau is ons niet verteld dat er een borg moest worden betaald van 200euro. Hou hier dus rekening mee. Bij aankomst stond er een fles champagne klaar met 2 repen chocola. Die we heerlijk tijdens een warm bad hebben opgedronken. Het hotel heeft een perfecte ligging. Net uit de drukte. 10 minuten lopen over de boulevard die voor het hotel begint en je staat midden in de drukte. Wij zijn zeer tevrede klanten, echt een aanrader.

• 9W de Vries24-07-2010

Prima hotel en ligging

Hotel Viand is een nieuw hotel welke meteen aan het strand ligt en aan het eind van de 8 km lange boulevard. Hierdoor heb je niet veel last van de herrie vauit het centrum. Alles is wel op loop afstand. Prachtig hotel ;modern, schoon, prima kamers en zeer goede bedden . De badkamer is een plaatje . Personeel is erg vriendelijk en klant gericht. Jammer genoeg spreekt niet iedereen voldoende Engeld.

Aparthotel Viand info

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • AerobicsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Beach volleybalBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)
  • DartsBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden