Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten

35 Reviews over Trakia Plaza

• 7Paweł z Kalisza22-08-2017

Średnio

Bardzo fajne jedzenie - byliśmy w opcji All Inclusive - europejskie z lokalnymi dodatkami - codziennie jakaś ryba i lokalne mięsko (baranina jagnięcina). Super obsługa - codzienna zmiana ręczników ew. pościeli. Komunikatywni recepcjoniści i barmani. Sam pokój - późny Jaruzelski, da się przeżyć ale dupy nie urywa. U nas taką wykończeniówkę robili na początku lat 90-tych. Najgorsza przypadłość - bardzo niskie ciśnienie ciepłej wody. Opłuknąć się przed posiłkiem graniczyło z cudem na 3-im piętrze. Do bani również windy - 2 na dziewięcio-piętrowy hotel to zdecydowanie za mało. Basen fajny - szczególnie dla brodzących nie-pływaczy. Alkohole w barach porażka - jakiś podłej jakości spirytus spożywczy zaprawiony olejkami i barwnikami imitujący rum tequile czy whisky - złotówki bym za to nie dał w sklepie.

• 2Nico Bruyndonckx09-03-2014

Never again!

Deze zomer ben ik met vriendengroep21 jaar naar SB geweest. Sunny beach op zich is een plastieke stad vol marginale macho's en sletten! Nuchter zouden we dus niet in het uitgaansleven passen, gelukkig dat we elke avond volledig van de kaart waren gezopen! Nu over het hotel, Trakia Plaza.. Heb samen met m'n ouders al veel 4 en 5 sterrenhotels bezocht. Uiteraard wist ik dat dit hotel veel minder ging zijn, is ook niet erg als je met groep vrienden weggaat! Maar zo erg had'k het echt niet verwacht. Op't eerste zicht alles in orde. Schijn bedriegt.. Na eerste (zatte) nacht riep de bewaker mij al op het matje met de woorden 'I wanna punch you in the face'.. Khad niets verkeerd gedaan.. Daarnaast is het eten er barslecht, Enkel Bear Grylls of vette engelse/duitse/russische zwijnen vinden hun gading in het menu.. Ik zit al 14jaar in de scouts dus heb al wat viezigheid naar binnen gespeeld, maar dat was ranzig eten. Dus elke dag fastfood gaan eten, tot lopende okergele schijterij aan toe.

• 7Madelon05-01-2014

nog nooit zo graag naar huis gewild

Wij schrokken van de prijzen van onze gebruikelijke vakanties in het hoogseizoen met ook nog eens een extra betaler, en besloten Bulgarije eens te proberen. Dat gaan we niet snel nog eens doen!

Bulgaren zijn ongastvrij (maar als je je kind 'dank je wel' in het Bulgaars leert (blagodarja), krijg je een glimlach), het eten niet om over naar huis te schrijven. Maar ze zijn niet zuinig met alcohol!

Het eten in Trakia Plaza is niet goed (vlees niet gaar of zwart boven, rauw onder), de toetjes zorgen ervoor dat je toch je maag kunt vullen, mits de Russen niet alles hebben weggekaapt. Het zwembad is zó koud dat mijn kinderen na 20 minuten hun badlaken opzochten en daar volledig in ingepakt moesten worden om weer warm te worden.

Positief: Ons appartement (wel kookplaten, maar geen kookgerei?) was goed! Wat een ruimte voor deze prijs! 2 slaapkamers, 2 badkamers (zo kort mogelijk douchen, anders is het warme water op) en een woonkamer. 1 Mega-balkon langs de woonkamer en de slaapkamers

• 7Trijnko22-09-2013

Goed hotel dat net buiten de drukte ligt.

Het hotel ligt net buiten de drukte van het toeristisch centrum. Het uitzicht is niet geweldig, je kijkt uit op andere hotels Het ligt dus tussen de andere hotels. Het personeel is best wel behulpzaam maar spreekt weinig of geen Engels met de Duitse taal kun je wel communiceren met het personeel. Het eten is niet slecht maar ook niet goed. Voor een weekje wil het wel. Het brood is elke dag vers. Hun groentekeus was in de week dat wij er waren beperkt tot doppertjes en worteltjes. De kamers werden elke dag schoongemaakt en we kregen elke dag schone handdoeken. Overigens waren het wel dunne handdoeken. Er is een creative corner voor de kinderen en een paar glijbanen in het zwembad.

• 7Yolanda03-09-2013

Prima appartementen

Wij hadden 3 appartementen. Ieder app. was net weer iets anders maar allemaal erg ruim en schoon zowel slaap- als woonkamer. Het water was wel aan de koude kant maar zo heb je wel minder gauw last van bacteriën. Onvriendelijk personeel. Eten was zoals eerder al genoemd lauw en zag er vaak niet erg fris uit. Even goed zoeken want eerder gemaakt eten wordt tussen net gemaakt eten gelegd. We zijn een aantal keren uit wezen eten. Je hoef niet ver te gaan want precies tegenover zit een geweldig restaurant en goedkoop. (Ca d'ora) Trakia Plaza zit precies aan de rand van winkelstraat. Verder hebben we een geweldige vakantie gehad maar mocht ik ooit terug gaan naar de app. van Trakia Plaza neem ik geen all in meer. Je eet buiten de deur lekker en goedkoop.

• 3marjan30-08-2013

GEEN 4 STERREN !!!

Heel wat hotels gezien maar dit slaat alles!!! Eten is vreselijk,vies vet,koud en het brood is een regelrecht moordwapen...knoerdhard!! In de avond is het hotel uitgestorven,totaal geen animatie ,alleen op di en donderdagavond een folkloreavond (45 min) als je daar dan iets wil drinken moet je betalen????!!! De openbare toiletten in het hele hotel kunnen niet op slot (is eruit gehaald) Ligbedjes bij zwembad (niet aan te komen) hadden geen matrasjes,kortom rugpijn!! Als je jezelf graag onder Nederlanders bevind kom je hier van een koude kermis thuis....nl niet te vinden, voornamelijk Bulgaren,roemenen en russen. Het enige voordeel aan dit hotel is de ligging,Sunny Beach op zich is geweldig!!!!!!

• 8Laura29-08-2013

prima hotel

Wij zaten in n appartement van trakia plaza.Lekker ruim! Zwembad was top! Leuk en vriendelijk personeel!Erg schoon en fris! 4 keer per dag animatie en s avonds in hotel ernaast. Eten was vrij eentonig, maar best te doen.poolbar in het zwembad.Als mensen vroeg in de ochtend hun handdoeken op de bedjes gooiden en er om 10 uur nog niet waren, werden de handdoeken door de badmeester verwijderd, top! All in is eigenlijk niet nodig in sunny beach. Veel leuke restaurants waar jevoor weinig kan eten en drinken, dus volgende keer zonder all in

• 7Vluggen01-08-2013

Mooi Hotel met de nodige minpunten

Wij (gezin met 2 kinderen) zijn net terug van 2 weken trakia plaza. Kamers waren ruim en zeer netjes. Het eten was voor ons goed genoeg (kan altijd wat uitgebreider). Zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam personeel (spraken geen duits alleen wat gebrekkig engels).Geen toezicht op het personeel, badmeesters en barpersoneel gewoon alcohol aan het drinken tijdens het werk. Ons dochtertje van 5 bestelde een fanta en kreeg een bier (alcohol werd gewoon aan kinderen gegeven, waarom dan het verschil in polsbandjes vraag ik me af). Heel mooi zwembad, water wel ijskoud. Bijna niks van annimatie al helemaal niet in de avond.

• 5lol22-07-2013

gdyby nie jedzenie mogło by być

hotel może być ale raczej bez wyżywienia które jest okropne przez tydzień może da się wytrzymać ale przy dwóch to już koszmar na okrągło to samo bardzo mały wybór i wszysto co nie zjedzone ciągle przetwarzane (trafiło się kilka zatruć) dodatkowo brudne stoły i sztućce oraz talerze pokoje ok sprzątane co dziennie reczniki wymieniane trzy razy w ciągu dwóch tygodni basen z lodowatą wodą jest on dla 3 hoteli jesli ktoś chce popływać to może zapomnieć głębsza woda tylko pod zjeżdżalniami do plaży około 500m

• 6Monika14-07-2013

Niekoniecznie dla rodzin z dziećmi

Hotel znajduje się w samym centrum Słonecznego Brzegu. Okoliczne bary i kluby tętnią życiem do późnych godzin co praktycznie uniemożliwia spanie. Rano walka o leżaki. Ludzie zajmują je o 07:00 kładąc swoje ręczniki. Przychodząc o 08:30 nie ma ani jednego wolnego leżaka a basen pusty. Jeżeli ktoś zrzuci bezpański ręczni dochodzi do awantur z właścicielem, który przychodzi ok 10:00 Poza tym hotel bardzo czysty. Pokojówki sprzątają codzienni, zmieniają ręczniki i pościel. Jedzenie all inclusive różnorodne, dużo warzyw. Są owoce, słodkości. Choć niestety króluje baranina. Obsługa raczej obojętna na gości. Napoje bez ograniczeń serwowane w plastikowych kubkach. Bardzo dobre wino. Sandwiche raczej niejadalne. Zjeżdżalnie fajne choć woda trochę za zimna. Morze idealne dla dzieci. Płytkie spokojne, czyste. Leżaki i parasole płatne po 8 leva. Pogoda idealna.

Hotel Trakia Plaza info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • CafeBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • JacuzziBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TafeltennisBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden