Hotel Tia Mariastersterster

5.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

5.7Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

77 reviews over Hotel Tia Maria

• 5Sander20-09-2011

voor hetzelfde geld wat beters

Ook wij hebben te maken gehad met het incidentje van een zeer hoge boete voor geluids overlast, het is te gek voor woorden. Dat je daar 50 euro voor moet betalen zonder van te voren een waarschuwing te hebben gekregen. Het personeel is niet erg bepaald vriendelijk. en de wc in de lobby moesten ze zich ook voor schamen. we kregen 1 x in de drie dagen nieuwe handdoeken met vieze vlekken erin. de kamer zag er netjes uit en was ook ruim. maar voor hetzelfde geld kan je een veel beter hotel krijgen op een veel betere plek. Het zwembad was ook erg klein en niet bepaald kindvriendelijk. Er is voor kinderen totaal niks te beleven.

• 3steff19-09-2011

leuk voor een keer

geachte reizigers,

wie wil er nou niet naar sunny beach? ik ben hier in Augustus 2011 geweest. sunny beach is een hele vette vakantie bestemming daar hoort ook een goede accommodatie bij! hotel tia maria, op het eerste gezicht ziet alles er netjes uit en verzorgt. maar helaas schijn bedriegt bedden goed word eens in de week verschoond, mits: TIP!! je wat geld op je bed neerlegt. verder het ontbijt hebben wij vaak overgeslagen wij vonden het niet zo lekker. en de tijden waren niet echt binnen onze tijsplanning 8:00 tot 10:00 en dat op je vakantie. het receptie personeel spreekt Engels dus dat was beter. het diepte punt uit onze vakantie was dat we na 22:00 uur op het balkon stonden te kletsen vrij zachtjes, en dat de eigenaresse de kamer binnen stormt en zegt dat we 50 euro de man moesten betalen. jammer dat touroperator er verder ook niks aan kon doen. Maar dacht je dat wij de engiste waren nee hoor 30 man reken maar uit 30x50= 1500 euro. Als je na kan gaan dat de mensen

• 0koos wichers14-09-2011

vervolg: ramp hotel 2011 deel2

Touroperator haal deze hotel uit julie programma, jammer dat ik alberto stegeman en sbs6 niet kon bereiken,anders was er van hotel hotel niks meer overgebeleven, zo goor/vies, mijn blokhut is nog mooier ingericht,zelfs ad vrolijk werd er niet vrolijk van ,en dat zegt al heel wat,dochter werdt beschuldig van diefstal van een bedsprei,blijkt dat de oets dienst die heb achterover gedrukt,en waar was touroperator,nergens,ja de voice mail stond aan en dat 12 dagen lang, en madam was op de disco tour,klasse touroperator, vakantie geld verknoeit,,bedankt namens vele mensen.

• 1koos wichers13-09-2011

ramp hotel 2011 deel1

wat een afknapper ,dit ramp hotel van touroperator. vieze bedden/ handdoeken om de 5 dagen, schoonmakers stelen als raven,bij ons baby pampers/colaflessen/toilettas met inhoud, vieze wc bedenden, kapotte wc bak,deuren die niet op slot kunnen, ontbijt gaat nog wel, op laAste oudbrood,zwembad maar 1x schoongemaakt,oudere mensen laten ze staan ,als die op excursie mee willen, reisleidster, die moet je bellen als er wat is ,ze komt niet voor uit haar bed, ,want ze moet heel sunnybeach op de fiets doen, vies vies vies, touroperator doe hier wat aan ,hotel moet uit julie programma anders verliezen julie veel klanten,laat de reisleidster gaan uitrusten in nederland zet er iemand op die er voor de mensen zijn, aub ,namens vele mensen deze noodkreet,Sluiten die ballentent.

• 1AdR13-09-2011

Nooit meer...

Zeer onvriendelijk personeel, ook niet herkenbaar als personeel, lopen in gewone short en t-shirts met slippers, het lijken wel gasten. In 12 dagen geen schoon beddengoed gehad. Bij verschillende andere gasten heeft zijn er spullen van de kamer ontvreemd of is er in bagage gesnuffeld. Slechte schoonmaak. Proberen bij vertrek geld van je los te krijgen voor zaken die je kapot gemaakt zou hebben. In mijn geval een toiletbril die door de schoonmaak gesloopt was waar ik voor moest dokken anders kreeg ik mijn paspoort niet terug. Nachtportier ligt te slapen op de bank in de lobby, iemand kan zo het hotel in en alle paspoorten meenemen, want die krijg je niet terug, alleen bij vertrek. Zo kan ik nog wel even doorgaan... Ik heb dit nog nooit meegemaakt, en hoop het ook niet meer mee te maken. Er zijn veel betere hotels te vinden op Sunny Beach!

• 7Nathalie10-09-2011

Goed hotel

Hadden het hotel via touroperator geboekt. Hotel zag er nog nieuw en trendy uit. Hadden een 2-persoonskamer geboekt, maar kregen een 4-persoonskamer (erg ruim dus). Airco werkte prima op de kamer. We kregen geen schone handdoeken als we de vieze op de grond hadden gelegd, maar als je dan geen fooi meer gaf aan de poetsploeg kreeg je meteen nieuwe handdoeken. Het ontbijt was erg uitgebreid. Personeel is niet heel vriendelijk, maar we hebben een goed verblijf gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2011

• 2Bert30-08-2011

Niet aan te raden

Dit hotel ziet er op de site misschien nog erg leuk uit. Maar het personeel (vooral de baas) is niet te genieten. Voor de prijs in dit hotel zijn er 10x betere hotels te vinden die ook nog een betere ligging hebben. Het enige positieve punt dat ik kan melden is dat de kamers relatief groot zijn (4 persoons). Wanneer je een klein bedrag achterlaat voor de schoonmaaksters is de kamer altijd netjes opgeruimd.

• 1Janet19-08-2011

Erg slecht hotel

Erg slecht hotel. Personeel is erg onvriendelijk en chagerijnig. We zijn er een week geweest en hebben geen schone handdoeken gekregen, als we hierom vroegen kregen we een boos antwoord. Ontbijt is erg slecht. Kamers zijn vies en heel klein. airco werkte niet. Laat geen waardevolle spullen achter in je hotelkamer, deze worden meegenomen door de poetsdienst. Er zijn tien keer betere hotels in sunny beach als deze. nooit meer.

• 6...09-08-2011

Erg basic

Het hotel ligt op een prima locatie. Lopend naar het uitgaansgebied ben je 10/15min onderweg. Onze kamer was nogal bijzonder: 5 bedden naast elkaar, kleine badkamer en dat was het. Er waren te weinig balkonstoelen voor het aantal personen en ook het beloofde keukentje zat niet in de kamer. Dit vonden wij erg jammer, aangezien je dan iedere dag uit eten moet. Wel voor weinig geld een redelijk ontbijt inbegrepen. Schoonmaak: 1 x in de 3 dagen een nieuwe handdoek, geen schoon beddengoed gehad in een week. Service bij de receptie vonden wij niet goed, ze wilden bijv geen huurauto voor ons regelen, terwijl ze er wel foldertjes van hebben staan. Kortom, een hotel die ik niet heel snel weer zou boeken, maar aan de andere kant ben je er toch vooral om te slapen..

• 8Sjoerd26-08-2010

Redelijk Hotel

Het hotel zag er netjes en schoon uit. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en als je het personeel een beetje fooi gaf kreeg je ook iedere dag nieuwe handdoeken. Het zwembad was niet zo schoon maar dat kwam gewoon omdat er veel zand in het bad zat. Wij hadden geen douchegordijn dus iedere keer als we ons gedoucht hadden was de hele badkamer nat. Verder was de kamer erg netjes. De bar van het hotel was 24 uur per dag geopend dus een biertje na thuiskomst was altijd nog mogelijk ook was deze bar erg goedkoop. Maar eigenlijk alles in sunnybeach is goedkoop op de discotheken na. Als je een eindje lopen geen bezwaar vind en toch niet gaat ontbijten dan kan ik iedereen dit hotel aanraden. Zelf zou ik voor een hotel dichter bij het centrum gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

2 tips over Hotel Tia Maria

• Fleur, 22-03-2013

The bounce, super chille plek om wat te drinken en eten!

• lisette321, 01-11-2011

Wij hebben langs de kust gevaren waar we Dolfijnen gezien hebben.

Nessebar vonden wij ook erg leuk! Wij hebben daar gegeten bij Zarnitza wat erg lekker was.. Heerlijke vis!

In sunny beach zelf vonden wij The funny pub erg leuk om te eten (flowerstreet) en Het steak house op de hoek weet niet of dat ook de naam is ook op de flowerstreet Wij aten na het eten altijd een ijsje bij een van de ijskramen die je overal kan vinden.. Heerlijk ijs en veel meer dan bij de meeste restaurants

1 vraag over Hotel Tia Maria

• Gerard jodocus, 01-05-2013

Plaats

Is Sunny beach de plaatsnaam waar hotel tia Maria ligt? Of heet de plaats anders??

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.4 km, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats