Hotel Tia Mariastersterster

5.7Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

5.7Voldoende

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

77 reviews over Hotel Tia Maria

• 2018
    1Femke24-07-2018

Vreselijk nooit meer

Het begon allemaal met dat wij een 6 persoons kamer geboekt hadden kregen we een week van te voren te horen dat het een 5 persoons kamer was en wij ons daar dus met ze zessen in moesten proppen na een dag of 2 dat we er waren liep het putje van onze douche niet meer goed door dus overstroomde de hele douche toen hebben wij dat bij de receptie gemeld en zeiden ze tegen ons over 20 min komt er iemand het maken wat nooit is gebeurd waardoor wij het zelf elke keer konden droog maken met handoeken waarvan we er maar 2 per dag kregen met 6 personen ook het eten in het hotel was echt niet lekker en was lauw of koud 1 van de laatste dagen was er heel veel wind regende het en omweerde het waardoor er 1 bordje en 1 glas die op het balkon stonden waren omgewaaid bij vertrek kregen we een boete van het kapotte glas, bord en met die handoeken die wij hadden gebruikt om de douche droog te maken toen wij uitlegde hoe het kwam zeiden ze dat we logen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 1Stien20-01-2018

Nooit meer!

Begin er niet aan!!!!! Tenzij je s’nachts wakker bent en overdag slaapt. Onvriendelijk, niet behulpzaam, vreselijk.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Oude reviews

1Britta21-09-2017

Vreselijk!

Na een overboeking in deze nachtmerrie terecht gekomen! Voor jonge feestbeesten vast erg leuk, maar daar zet je toch geen gezinnen tussen?. Geen enkele nacht fatsoenlijk geslapen, om van de gaarkeuken maar te zwijgen. Nooit meer, ook Bulgarije is geen gastvrij vakantieland, botte bullebakken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 5Kurt07-09-2017

Hotel goed, eten beneden maats.

Het hotel is netjes, maar schoonmaken is 1 maal in 7 dagen!!! Voor het eten kan je beter ergens anders gaan eten. Warm eten bij ontbijt, lunch en diner is lauw tegen koud aan. Zelfs bij het bijvullen vanuit de keuken is vlees en friet tegen koud aan. Het restaurant is niet voorbereid op het aantal gasten bij het begin van het eten. Het is aan te raden om alleen logies te boeken,evt.ontbijt, maar de rest buiten de deur te eten, genoeg restaurants in de omgeving waar je goed en niet duur kan eten.

Gereisd met partner in september 2017

• 6Dennis06-08-2016

Mooie kamers, slecht eten.

Kamers waren mooi ruim en bedden waren prima. Echter was het niet heel erg schoon. Soms vlekken in nieuwe handdoeken en beddenlakens. Badkamers hebben geen raam en hebben daarom af en toe een vieze geur. Hotel heeft wifi op de kamers, maar is niet erg snel.

Het all-inclusive zal ik afraden. Eten is erg slecht en kent weinig variatie. (Warm eten te koud, koud eten te warm.) Drinken is erg waterig. (Komt vaker voor in zulke landen.) Alcoholische dranken niet erg uitgebreid.

Personeel is erg vriendelijk en voor een beetje fooi doen ze veel extra`s. Het team is jong, enkele kunnen maar Engels.

De ligging is goed. Supermarkt en taxi standplaats is de buurt. Strand en Flowerstreet op een klein stukje wandelen. Hotel is gelegen aan de grote straat met busstations, maar hier heb je geen last van.

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 3Stefan23-08-2015

Nooit meer

Eten was ONTZETTEND slecht, alle dranken aan de bar waren constant op, als het bijgevuld was, was het niet lekker, wifi is bijna nooit beschikbaar, achter de bar spreekt niemand Engels, zwembad was heel koud, matras in de kamer was vies: bloed, schimmel e.d..

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 7TravelAgent198715-05-2014

Tia Maria

Eenvoudig maar verzorgd. De kamers zijn netjes en beschikken over een klein balkon. Het zwembad is vrij klein en eenvoudig. Half Pension is niet aan te raden, in de omgeving zitten genoeg restaurants waar je voor weinig geld lekker kunt eten.

Zakelijk gereisd in mei 2008

• 8Fleur22-03-2013

Goed te doen!

De schoonmaak was super, ze ruimde zelfs je hele koffer in, elke dag weer! Vrouwtje achter de receptie was beetje humeurig maar ach die zie je ook maar 1 keer op een dag.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 5lisette32101-11-2011

best om te slapen maar niet meer dan dat

Wij zijn in augustus 12 dagen naar dit hotel geweest.. Eerste indruk was wel oke..

De ligging vonden wij prima.. je steekt de weg over en daar heb je al winkeltjes en eettentjes en je bent zo bij het strand.. Ook s avonds vonden wij het prima te doen alleen wij gingen niet tot laat uit dus hoefden niet terug met de taxi..

Kamers zijn groot genoeg en zien er opzich prima uit.. Kamers zijn vrij gehorig en ons toilet raakte 5 dagen voor vertrek stuk aan de achterkant kwam veel water en dat hebben we elke dag gemeld.. en elke dag kregen we te horen dat het de volgende dag gemaakt zou zijn.. wat dus nooit gebeurt is.. erg slecht dus

Zwembad is vrij klein maar dat wisten we van te voren.. Er waren veel bedjes bij het zwembad stuk en werden niet vervangen door nieuwe waardoor er dus wat bedjes te kort waren.

Het toilet bij de receptie was vaak smerig en was stuk.

Sunny Beach zelf vonden wij erg geslaagd heerlijk eten voor weinig geld en het strand vonden wij ook erg fijn..

Gereisd met partner in augustus 2011

• 1rina de weijer02-10-2011

nooit meer

het was heel onvriedelijk het personeel bah bah en niet roken binnen en personeel rookt wel beetje vage shit daar vreselijk hotel

Gereisd met vrienden in september 2011

2 tips over Hotel Tia Maria

• Fleur, 22-03-2013

The bounce, super chille plek om wat te drinken en eten!

• lisette321, 01-11-2011

Wij hebben langs de kust gevaren waar we Dolfijnen gezien hebben.

Nessebar vonden wij ook erg leuk! Wij hebben daar gegeten bij Zarnitza wat erg lekker was.. Heerlijke vis!

In sunny beach zelf vonden wij The funny pub erg leuk om te eten (flowerstreet) en Het steak house op de hoek weet niet of dat ook de naam is ook op de flowerstreet Wij aten na het eten altijd een ijsje bij een van de ijskramen die je overal kan vinden.. Heerlijk ijs en veel meer dan bij de meeste restaurants

1 vraag over Hotel Tia Maria

• Gerard jodocus, 01-05-2013

Plaats

Is Sunny beach de plaatsnaam waar hotel tia Maria ligt? Of heet de plaats anders??

• VerzorgingHalfpension
  • Eten en drinkenLunch
  • RokenToegestaan
  • De staf spreektEngels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1.4 km, < 5 minuten met de auto

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats