Hotel Sunsetstersterster

7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7Goed

• All inclusive
Tonen op kaart

32 reviews over Hotel Sunset

• 4ferriejoyce15-02-2014

Nooit meer

Betaalt teveel voor niks bedden slecht eten niet warm en weinig keus kamer zeer gehorig

Gereisd met partner in augustus 2006

• 6Dimitris05-06-2012

Het is te doen....

Locatie is OK , eten niet zo , personeel is vriendelijk en de kamers zijn ok. Alles dus matig maar wel te doen , niks bijzonders dus.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 5Annemieke28-01-2012

Een keer en nooit meer

Om positief te beginnen: de ligging van het hotel is prima, wel aan de rand van het centrum, maar je zit zo op de boulevard en bij het strand. S nachts dus lekker rustig. Centrum is dus wel kleine 15 min over boulevard lopen.

Voor de rest: de man die de koffers naar boven bracht bleef maar wachten op wat fooi bij de deur, de badkamer was smerig en klein (schimmel in de douche, haren in de wastafel), handdoeken niet elke dag vervangen, eten was echt niet te doen (avondeten vaak koud, heeeel vet, weinig keus, ontbijt niet te eten).

GEEN AANRADER!

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Jan Bonder27-09-2011

prima hotel om als basis te gebruiken

We zijn net terug van hotel Sunset aan Sunny Beach,12-09-2011 tot 26-09-2011 en hebben daar een prima verblijf gehad.We hadden een 2 kamer appartement (310a). De ligging buiten de ,,disco zone,, is perfect,daardoor s'nachts lekker rustig. Het personeel is erg vriendelijk en wil alles wel voor je doen,als je het maar aangeeft. We kwamen bv s'nachts om 00.30 terug uit Istamboel..en er werd nog eten warm gemaakt,omdat ze dachten dat we nog honger zouden hebben!! Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en zo nodig de handdoeken vervangen.Als je tussen de hotels doorliep was je met 200 meter bij het strand. Wij hadden een huurauto via sunny-cars in nederland geregeld, deze werd door hertz afgeleverd bij ons hotel.Hiermee hebben we het binnenland verkend, dit is zeker een aanrader voor het ontdekken van het echt Bulgarije! Dit hotel is ZEKER een aanrader met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

Gereisd met partner in september 2011

• 8Hendrik12-08-2011

Goed hotel,niets mis mee

Wij hebben van 1 tm 8 augustus 2011 in dit hotel gezeten en hebben zo goed als niets te klagen. Mooi kleinschalig hotel,kamers zijn schoon en de ligging is oke net achter een hotel aan de boulevard zodat er rustig geslapen kan worden.

Het eten viel ons enorm mee (van wat ik hier zoal lees) elke dag weer werd er flink gegeten in de eetzaal. Er is een tosti apparaat voor (evt te droog) brood, 1x s.avonds lauwe soep aangetroffen. Het eten wordt in dit soort landen nou eenmaal anders klaargemaakt dan in Nederland personeel is wel fatsoenlijk.

Overal in de buurt van hotel en de boulevard zijn pin-automaten te vinden.

Minpuntje (bad) handdoeken werden bij ons bijna niet verschoond,ook een dagelijkse fooi hielp hierbij niet,we hebben uiteindelijk gevraagd om schone bandhanddoeken en ook gekregen.

Gezellige bar bij het zwembad ,maar s,avonds geen animatie,let op,rond 22.30 uur gaat de bar dicht.

Wat mij betreft een goed hotel,voor herhaling vatbaar.

Voor een indruk,zie mijn video.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6D.12-07-2011

mooi voor een keer

Net 1 dag terug uit sunny beach in dit hotel, eten zwaar slecht(all in) nooit doen bij dit hotel, verder mooi hotel en erg netjes en schoon. drinken smaakt daar ook nergens naar de barman heeft me zelf vertelt dat het allemaal fake is omdat de baas zo gierig is. al om al verdient het hotel wel een 7 maar het eten een 2.

Gereisd met partner in juli 2011

• 3astrid,sjaan en roos03-07-2011

nooit meer

net terug uit bulgarije, met 3 dames naar hotel sunset geweest voor 2 weken. we hadden all in, nou dat moet je in dit hotel zeker niet doen. het eten was niet te eten,s,morgens alleen tostibrood zo droog als wat,worst en eiren en spek iedere dag bah bah, en dan het middag en avond eten was helemaal niet te eten,er was geen keuze als er rijst stond en je lust geen rijst dan pech er was niks anders het vlees lag lekker te koken in saus brrrr, we zijn maar uit eten gegaan.vorig jaar voor de zelfde prijs in een hotel gezeten met volop keuze aan eten. zelfs de eerste week in dit hotel was de koffie en het water niet all inclusief. zoiets heb je nog nooit meegemaakt. de kamers waren prima en als je wat geld op de handoeken leg dan krijg je iedere dag schone anders moet je er 3 dagen meedoen we gaan hier zeker nooit meer naar toe.

groetjes astrid,sjaan en roos

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8LB03-04-2011

Rustig plek, goed hotel

Heerlijk hotel, klein zwembad. Gezellig ingericht. Goede en schone kamers, met klein balkon. Rustige plek in Sunny Beach, op loopafstand van de Boulevard en het strand

Gereisd met vrienden in augustus 2009

• 6Loulin26-02-2010

Middelmatig

In de zomer van 2009 in dit hotel verbleven. Klein hotel, kamers aan de ruime kant. Ontbijt was niet goed, 1 ochtend geweest, daarna broodjes bij de supermarkt aan de overkant van de straat gehaald. Strand ligt dichtbij, het centrum van Sunny Beach is echter wat verder weg. Maar lopend langs de boulevard goed te doen. Jammer dat je twee dagen met dezelfde handdoek moet doen...

Gereisd in februari 2010

• 8sonja van zoest24-06-2009

fijne plek het sunny beach en sunset hotel

gisteravond terug gekomen uit sunset hotel.ik vond het prima grote nette kamer -ik was alleen- het ontbijt prima wel wat vet,roomboter geen margarine en veel gebakken ham. er is veel fruit zalig, de omgeving is prachtig , heb erg genoten, mn reis was ook perfect met mijn reisbureau , alles via internet geregeld de reis met met een airbus 320 was ook prima de transfer ook,en de hostess sveta was ook lief . kortom mooie vakantie alles in orde.weer eens wat anders hoor in sunny beach, ik had alleen ontbijt en dat was oke, het avondeten vond ik niet geweldig, vet veel te veel varkensvlees.dus dan maar vis eten, het is wel goedkoop en er word geen ene taal gesproken alleen bulgaars, in mijn geval toch nog geluk want er wonen veel turk-bulgaren en ik ben ook turkstalig naast engels en duits.

Alleen gereisd in juni 2009

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats