Géén boekingskosten

Hotel Sunset

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Sunset voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 31 reviews

7.1GoedScore uit 31 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

31 Reviews over Sunset

• 4ferriejoyce15-02-2014

Nooit meer

Betaalt teveel voor niks bedden slecht eten niet warm en weinig keus kamer zeer gehorig

• 6Dimitris05-06-2012

Het is te doen....

Locatie is OK , eten niet zo , personeel is vriendelijk en de kamers zijn ok. Alles dus matig maar wel te doen , niks bijzonders dus.

• 5Annemieke28-01-2012

Een keer en nooit meer

Om positief te beginnen: de ligging van het hotel is prima, wel aan de rand van het centrum, maar je zit zo op de boulevard en bij het strand. S nachts dus lekker rustig. Centrum is dus wel kleine 15 min over boulevard lopen.

Voor de rest: de man die de koffers naar boven bracht bleef maar wachten op wat fooi bij de deur, de badkamer was smerig en klein (schimmel in de douche, haren in de wastafel), handdoeken niet elke dag vervangen, eten was echt niet te doen (avondeten vaak koud, heeeel vet, weinig keus, ontbijt niet te eten).

GEEN AANRADER!

• 8Jan Bonder27-09-2011

prima hotel om als basis te gebruiken

We zijn net terug van hotel Sunset aan Sunny Beach,12-09-2011 tot 26-09-2011 en hebben daar een prima verblijf gehad.We hadden een 2 kamer appartement (310a). De ligging buiten de ,,disco zone,, is perfect,daardoor s'nachts lekker rustig. Het personeel is erg vriendelijk en wil alles wel voor je doen,als je het maar aangeeft. We kwamen bv s'nachts om 00.30 terug uit Istamboel..en er werd nog eten warm gemaakt,omdat ze dachten dat we nog honger zouden hebben!! Elke dag werd de kamer schoon gemaakt en zo nodig de handdoeken vervangen.Als je tussen de hotels doorliep was je met 200 meter bij het strand. Wij hadden een huurauto via sunny-cars in nederland geregeld, deze werd door hertz afgeleverd bij ons hotel.Hiermee hebben we het binnenland verkend, dit is zeker een aanrader voor het ontdekken van het echt Bulgarije! Dit hotel is ZEKER een aanrader met een prima prijs-kwaliteit verhouding.

• 8Hendrik12-08-2011

Goed hotel,niets mis mee

Wij hebben van 1 tm 8 augustus 2011 in dit hotel gezeten en hebben zo goed als niets te klagen. Mooi kleinschalig hotel,kamers zijn schoon en de ligging is oke net achter een hotel aan de boulevard zodat er rustig geslapen kan worden.

Het eten viel ons enorm mee (van wat ik hier zoal lees) elke dag weer werd er flink gegeten in de eetzaal. Er is een tosti apparaat voor (evt te droog) brood, 1x s.avonds lauwe soep aangetroffen. Het eten wordt in dit soort landen nou eenmaal anders klaargemaakt dan in Nederland personeel is wel fatsoenlijk.

Overal in de buurt van hotel en de boulevard zijn pin-automaten te vinden.

Minpuntje (bad) handdoeken werden bij ons bijna niet verschoond,ook een dagelijkse fooi hielp hierbij niet,we hebben uiteindelijk gevraagd om schone bandhanddoeken en ook gekregen.

Gezellige bar bij het zwembad ,maar s,avonds geen animatie,let op,rond 22.30 uur gaat de bar dicht.

Wat mij betreft een goed hotel,voor herhaling vatbaar.

Voor een indruk,zie mijn video.

• 6D.12-07-2011

mooi voor een keer

Net 1 dag terug uit sunny beach in dit hotel, eten zwaar slecht(all in) nooit doen bij dit hotel, verder mooi hotel en erg netjes en schoon. drinken smaakt daar ook nergens naar de barman heeft me zelf vertelt dat het allemaal fake is omdat de baas zo gierig is. al om al verdient het hotel wel een 7 maar het eten een 2.

• 3astrid,sjaan en roos03-07-2011

nooit meer

net terug uit bulgarije, met 3 dames naar hotel sunset geweest voor 2 weken. we hadden all in, nou dat moet je in dit hotel zeker niet doen. het eten was niet te eten,s,morgens alleen tostibrood zo droog als wat,worst en eiren en spek iedere dag bah bah, en dan het middag en avond eten was helemaal niet te eten,er was geen keuze als er rijst stond en je lust geen rijst dan pech er was niks anders het vlees lag lekker te koken in saus brrrr, we zijn maar uit eten gegaan.vorig jaar voor de zelfde prijs in een hotel gezeten met volop keuze aan eten. zelfs de eerste week in dit hotel was de koffie en het water niet all inclusief. zoiets heb je nog nooit meegemaakt. de kamers waren prima en als je wat geld op de handoeken leg dan krijg je iedere dag schone anders moet je er 3 dagen meedoen we gaan hier zeker nooit meer naar toe.

groetjes astrid,sjaan en roos

• 6Jaroslava Surinčáková01-07-2011

až na stravu vše v pořádku

Co se týče ubytování tak si nebylo na co stěžovat ,ale strava hrůza neodpovídalo to službě all inclusive což nás moc mrzelo.Strava se opakovala a chyběla v ní pestrost,výběr jen ze 2-3 hlavních jídel.Jen jedno se musí uznat že se snažili vše napravit...tak budu jen doufat že ti co přijedou v sezoně budou mít vše v pořádku.

• 8LB03-04-2011

Rustig plek, goed hotel

Heerlijk hotel, klein zwembad. Gezellig ingericht. Goede en schone kamers, met klein balkon. Rustige plek in Sunny Beach, op loopafstand van de Boulevard en het strand

• 6Weronika05-09-2010

poza jedzeniem w porządku

Spędziłam w tym hotelu tydzień na przełomie sierpnia i września i właściwie jedynym poważnym minusem było jedzenie. Nieważne czy było to all czy all light, było po prostu niedobre. Byli ludzie, którzy mieli zawsze pełne talerze, ale chyba musieli głodować przez wcześniejszy miesiąc, żeby tak się tam zajadać. Urozmaicone były jedynie trochę kolacje, poza tym większość potraw zimna. Mimo że jestem osobą, która raczej nigdy nie narzeka na jedzenie - tam jadłam prawie tylko frytki, i to 2 razy dziennie. Na szczęście można się dobrze dożywić poza hotelem, tylko w takim razie jaki cel w ofercie all?

Hotel Sunset info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar