Hotel Sunrise club

7.3Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Sunrise club?

7.3Goed

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

4 reviews over Hotel Sunrise club

• 8ton14-09-2010

mooie plek

ben het niet eens met de vorige schrijver. vriendelijk personeel ontbijt was goed en word op tijd aan gevuld. muziek is er van af 10.00uur tot 22.00uur maar dat is zeker niet storend. sun rise club hotel is een mooi en goed verzorgt komplex. kamer werden bij ons dagelijks gedaan dichtbij het strand waar het ook goed en rustig is zoek je de drukte op moet je inderdaad richting het centrum gaan al bij al is het er ond zeer goed bevalen

Gereisd met partner in september 2010

• 6xninolax30-08-2010

Voor 50 euro extra heb je een 5-sterren hotel

De meeste taxi chauffeurs kennen het complex niet. Het complex ernaast (helena 2) kennen ze wel en daarmee kun je nog thuiskomen. Ligging dicht bij het strand, maar aan het uiterste eind van de boulevard. Het drukke uitgaansgebied ligt helemaal aan de andere kant van de boulevard. De kamers zijn gehorig, wij hadden een slecht matras, schone handdoeken 1x per 3 dagen. Het ontbijt is absoluut niets aan. Geen verse koffie, weinig keuze dat om half 10 al niet meer wordt aangevuld. Beter even naar de supermarkt op 50 meter afstand en vers eten halen. Verder een goed zitje voor je kamer met uitzicht op het zwembad. Het zwembad is prima, de bar goed, barman en tuinman zijn aardig. Van de schoonmaaksters hoef je geen glimlach te verwachten. Kluisje kun je voor 5 lev per dag huren bij de receptie. Kortom, voor de prijs/kwaliteit scoort het hotel prima. Van een 3 hoef je niet veel te verwachten uiteraard. TIP; geef €50 meer uit voor een 5 op een betere plek aan de boulevard.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 8Moniek16-08-2010

Volgend jaar weer!

Strand dichtbij, leuk zwembad, leuk personeel, niet duur.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Jantine van der Wal25-07-2010

Prima accomodatie met gratis airco op de kamer

Goed en schoon eigen zwembad met genoeg ligstoelen en parasols. Kamers wat gehorig. Storend is wel de vrij harde (house)muziek die 's morgens al om ongeveer 9 uur begint en tot 's avonds laat jengelt. Complex is goed verzorgd en goed bereikbaar per openbaar vervoer. Strand ligt op zo'n 200 meter, perfecte ligging.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

0 tips over Hotel Sunrise club

0 vragen over Hotel Sunrise club

• Eten en drinkenLunch

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand100 m
      • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer