Appartement Sunny Victory

8.4Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.4Fantastisch

9 reviews over Appartement Sunny Victory

• 2019
    9Linda03-08-2019

Geweldig appartementen complex

Top appartement hadden we geboekt via Duitse TA ( privé appartement). Dichtbij het strand en de boulevard. kamer 771 met zeezicht en een supergroot terras. heerlijke zwembaden, waar af en toe de handdoeken eraf worden gehaald wanneer de bedjes gereserveerd worden. personeel zeer vriendelijk . Rustig complex met veel gezinnen van Ierland en Engeland. Een heerlijke bakkerij net buiten de poort. zeker de moeite waard. We waren hier met 2 tieners. in de omgeving genoeg te doen zoals het waterpark Nessabar. Veel Clubs voor jongeren, maar ook bars voor alle leeftijden. Eten kijk even goed naar de reviews voor je ergens naar binnen gaat.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    8Alexander21-07-2018

Leuk complex.

Top bestemming, lekker rustig gelegen op korte afstand van de boulevard en het mooie strand. Heerlijk zwembad en mooi appartement. Schoonmaak dagenlijks van het toilet en de vuilniszakken in het appartement. De rest moet je zelf onderhouden. Lakens en handdoeken om de 2-3 dagen. Koelkast wasmachine in je appartement en een nette keuken met alle gemakken. Receptie vriendelijk en vooral en engels gerelateerd daar de meeste bezoekers vooral ieren en Engelse zijn. Bakkerij en supermarkt op het complex. Bakkerij de beste met heerlijke boter croissants en alles wat je lekker vind. Zwemwater zeer schoon word zeer vaak gecontroleerd. Beveiliging 24 uur aanwezig en halen geregeld de bedjes met handdoeken leeg. Wij gaan zeker terug. Deze geboekt via een duitse reisorganisatie

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

4Bo06-08-2013

Nooit meer!

wij waren met een groep van 7 en hadden toen we aankwamen om 10.30 uur al een overboeking dus kregen wij andere kamers wij gingen akkoord en vervolgens toen we in de kamer kwamen was het ontzettend smerig. pas om 21.00 uur konden wij inchecken. doordat we een dag kwijt waren mochten we een diner van het appartement het vlees was rauw en de patat was vies. onze slaapkamer deur was in het slot gevallen een van de laatste avonden en wij stonden voor een keuze om het zelf in te trappen en zelf betalen of wachten tot 7.15 uur terwijl het 1.00 uur was. en je moet uitkijken voor de schoonmakers ze zijn niet te vertrouwen ik had ze fooi gegeven en had geen problemen gehad de buren hadden het niet gedaan en hun waren zogenaamd 3 handdoeken kwijt wat niet waar was want die hadden ze al meegenomen.. dit koste 40 lev 20 euro per handdoek echt belachelijk.. de boulevard is wel leuk het stapgedeelte er erg ver lopen het strand is wel dichtbij. door dit was onze vakantie erg verpest..

Gereisd met vrienden in juli 2013

• 2Santine15-08-2012

Nooit meer!

Ik en me vriend kwamen maandagnacht aan en we konden gelijk de kamer op, het zag er verder prima uit! Totdat we donderdagmiddag terug kwamen van het strand en onze spullen op de gang aantroffen in vuilniszakken! En in onze kamer stonden alweer nieuwe koffers! Het appartement was compleet overboekt en ze hadden ons zonder reden eruit gegooit! Sunny Victory deed hier niks aan en ze dachten echt van zoek het maar uit. Onze reisorganisatie regelde een nieuwe accommodatie voor ons en dat was echt super! Jammer genoeg konden we hier niet blijven, omdat de kamer die maandag geboekt was. Dus we moesten weer terug. Ze beloofde dat het niet meer zou gebeuren en onze borg werd gegeven aan de manager! Die donderdag kwamen we terug van de boulevard en het was weer gebeurt! weer alles op de gang in vuilniszakken. Dit keer mochten we wel blijven, omdat we natuurlijk zo kwaad waren en het al eerder bij ons gebeurt was! Maar wat een ongeregelt zooitje is het daar! Sunny Victory NOOIT MEER!!

Gereisd met partner in juli 2012

• 9--29-05-2009

Leuk appartement met een prima ligging!

Ik ben vorig jaar met een stel vriendinnen naar sunny victory geweest. Het appartement op zich ziet er prima uit. Er is voldoende ruimte en bij ons werd er elke dag opgeruimd! Wanneer we wat klein geld klaar legden als fooi, werden onze schoenen in paren gezet en alles nóg beter schoongemaakt. Ik had wel het idee dat ik mijn geld en andere kostbaarheden achter slot en grendel moest leggen, ik kon niet zeggen dat ik iedereen vertrouwde daar. Wij hebben ook bonje gehad met het personeel daar, en na die woordenwisseling werd het er niet gezelliger op! Het winkelpersoneel daarentegen was wel heel aardig :) Ook is er een barretje en een eethoekje aanwezig op het complex Bulgarije opzich vond ik een mooi vakantieland. Het strand ziet er mooi uit, de zee ook wel en de talloze shopjes aan de boulevard zijn te leuk om over te slaan! Het eten was inderdaad niet altijd even lekker, maar bij the Red Cat en Flying Dutchman (nederlandse bar) is het prima eten. Echt een leuke, betaalbare vakantie!

• 7Dinges19-11-2008

Goed degelijk hotel

Bekijk de cijfers over mijn beoordeling, zijn zelf niet met kinderen geweest, was wel een leuk zwembad voor de kinderen. Bulgarije zelf was wat minder, doordat er soms corruptie duidelijk te zien is!

• 7Een Nederlander31-07-2008

Vrienden groep van 6

Het appartement ziet er redelijk goed uit. Nette kamers en er is vrij veel ruimte. Alleen het personeel is vaak sacharijnig, dat is trouwens bijna bij elke bulgaar daar. Beetje vreemd, maarja dat zal dan wel weer een cultuur verschil zijn ofzow! We hebben er 11 dagen gezeten en er is bij ons niet eens 1 keer wat schoongemaakt, heel slecht dus. Je moet ook 100 euro borg betalen per persoon --> daar kunnen ze ook snel misbruik van maken, want als er iets kleins kapot gaat dan verrekenen ze alles op jou. En dat zijn aardige bedragen. Het is niet echt een aanrader!

• 7simon26-06-2008

heel mooi appartement, ruime mooie schone kamers. We zouden in een ander appartement komen, maar deze was 10 x beter, heel groot compex en mensen uit alle landen. enige minpunt was het personeel, die hadden verzonnen dat we de handdoeken kwijt zijn geraakt (die overigens het appartement niet uit zijn gekomen, dus hoe die kwijt zijn geraakt weten alleen die bulgaarse trolletjes), aanrader om goed op te letten hoeveel handdoeken ze meenemen en weer terug geven. Dit heeft ons de helft van onze borg gekost.. lekker dat er een supermarkt bij het app zit wat 24 uur per dag open is..

Gereisd met vrienden in juni 2008

• 7Peter V.14-05-2008

Prima vakantie gehad! eerste indruk was al top, en voor de rest alles goed geregeld, prima ligging, goed uitzicht en vriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in mei 2008

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee

• ReceptieLate check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Tours

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• Sport & SpelBiljart