Tijdelijk €25 aanbetaling

7.2GoedScore uit 11 reviews
  • 6.6Inrichting
  • 7.7Ruimte

Appartement info

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sunny Fort voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over Sunny Fort

• 5Marieke03-09-2011

Nooit meer!

We zijn met twee stellen heen geweest, zaten erg ver uit elkaar. Zat een erg groot verschil in de appartementen, bed was erg hard. Vond dat er erg slecht schoongemaakt werd, de vloer was na een paar dagen erg vies... Handdoeken krijg je om de 3 a 4 dagen schone. Verder een prima vakantie gehad, loopafstand na het strand is goed te doen en de bus stopt tegenover disco orange en je kunt voor weinig naar de "flowerstreet", waar het te doen is zeg maar.

• 7Liza23-11-2009

Topper!

Heb een topvakantie gehad. In het begin toen we aankwamen was het helemaal donker toen dacht ik echt waar zijn we beland, maar uiteindelijk heb ik me prima vermaakt en het restaurant was het eten erg lekker en spot goedkoop! De bedden in de woonkamer hadden wel wat beter gekunt!

• 7Fred05-09-2009

Chagrijnig en slecht personeel

Appartement leuk ingericht, leuk zwembad... Winkeltje erbij dat is makkelijk. Het lijkt een beetje achteraf te liggen en totaal niet verlicht dat is minder. Verder ligt het wel dicht bij het strand en de boulevard. Grote nadeel was het ongelooflijk slechte en chagrijnige 'bar' personeel, wat hebben wij ons geërgerd aan deze mensen. Tafeltjes werden een dag lang niet afgedaan, personeel lag te slapen aan de bar en ronduit onvriendelijk!!

• 5Eveliene de Bruin18-08-2009

dramatisch

Wij zijn net terug van twee weken Sunny Fort. Twee appartementen gehuurd. Deze verschilden onderling erg van elkaar. De bedden, als je het al bedden mocht noemen, waren erg slecht. Ook de bediening in het "restaurant" was erg slecht. Positief punt was de schoonmaaksters. Zij deden zelfs de afwas voor je. Verder was het erg stil en saai in het app, geen muziek o.i.d.

• 8jcvankammen27-08-2008

een aanrader

een uitermate leuke plek alleen de troittoirs zouden beter kunnen. Het weer was geweldig en het strand zeer goed.

• 8Jerommeke31-08-2007

sunny beach is echt the place to be voor jongeren..geweldige tijd gehad!alleen was het bed idd niet te beslapen..kraakte aan alle kanten..lag half doormidden..minpunt dus. Verder was het personeel niet al te aardig vooral de vrouw van de receptie niet met die gele tanden(my boss won't permitt...)verder een super tijd gehad(fort Goks)the place to be

• 7manon25-08-2007

wij zijn 2 weken lang in dit app complex geweest, en 3 x moeten veranderen van app. omdat de eigenaren erin wouden. behoorlijk onbeschoft vond ik dat. aangezien wij op vakantie waren en niet aan eht verhuizen.. zwembad waswel groot, maar vond hem niet altijd evenschoon... en ons bed was slecht om op te slapen, dus heb de bank opgezocht. zeer vriendelijke schoonmaaksters die de fooi erg waardeerden.. de bar endergelijke is idd niet erg gezellig, maar wij gingen voor een zon en relax vakantie en wouden alles erg goedkoop en dat is wel gelukt! de jeepsafari is helemaal geweldig om te doen, jetskien en para sailen ook top! maar voor de rest is er niks te zien in bulgarije.. wel jammer... maar we hebben genoten van het mooie weer en de leuke kroegjes en barretjes! tip! laat je masseren op het strand! heel goedkoop en profesioneel door de mensen met het witte shirt met rode opdruk!!

• 7mark07-08-2007

Mooi appartement, slechte bedden..dit hebben we gemeld maar er is niets aan gedaan..verder is Zonnestrand een toplocatie. De medewerkers van Sunny Fort zijn minder aardig. Vooral de vrouw van de receptie (My Boss won't permitt..)

• 9Erna & Erik29-08-2006

Wij zijn net terug uit Sunny Fort.Het is geweldig goed bevallen en heel erg mooi.Vooral de hekken met bewakers rondom het complex, aangezien wij kleine kinderen hadden en die konden dus in de speeltuintjes ed hun gang gaan zonder dat er iets kon gebeuren. De werksters waren ook vriendelijk alleen de vloer was erg vies. Het was lekker dichtbij de kermis op de boulevard. De zwembadbar zag er 's avonds wel ongezellig uit, maar ook daar hebben wij het erg gezellig gehad. Kortom het was een topvakantie!!!

• 8Willem Spruijt27-07-2006

Wij zijn met Touroperator begin Juli 2006 2 weken naar Sunny Beach geweest en verbleven in appartementencomplex Sunny Fort. De kamers zijn erg ruim en nieuw (gebouwd in 2005) en voorzien van allerhande gemakken zoals een strijkijzer, een magnetron, tv met schotel, ect. De badkamer is erg ruim en mooi. In het begin hebben we moeilijkheden gehad omdat er (nog) geen kookplaten aanwezig waren, maar dit is na een week verholpen. De werksters zijn erg netjes, aardig en erg beleefd. Binnendoor is het ongeveer 10 minuten lopen naar het (overigens prachtige) strand en ongeveer 15 minuten lopen naar de grote winkelstraat. De prijs/kwaliteit verhouding van deze accomodatie is erg goed en wij hebben een fantastische tijd gehad!

Appartement Sunny Fort info

• Adresgegevens