Appartement Sunny Beauty

25 reviews over Appartement Sunny Beauty in het Nederlands

nooit meer

Marianne
28-9-2016

Eigenlijk niks goeds aan Sunny Beauty; Kamers worden niet schoongemaakt, geen schone handdoeken, krikkemikkig meubels, slechte bedden, ontbreken aan inventaris, matig personeel en onvriendelijk, bovendien spreekt bijna geen Engels of zeer gebrekkig of doen of ze het verstaan.Als er iets stuk gaat in de Kamers wordt niet gemaakt wij hadden 3 dagen geen licht in de Badkamer(lamp stuk) of het wordt provisorisch gemaakt zoals het slot van de balkon, die was stuk gegaan, maar werd door onderhoud-man een beetje sloot. Wij hadden All inclusief, maar dat was zonde van ons geld. Geen keuze 1 soort groente en komkommer en tomaat, vis (vaak aangebrand) of kip. Spaggetti. bijna altijd koud of lauw uit de keuken. ontbijt is zeer karig kaas en 2 soorten vleeswaren, koude gekookte eieren en oud brood.Als het op is wordt niet aangevuld, dus kan alleen jam of honing op je brood.

zag er mooi uit

devenie
1-5-2014

ik ben afgelopen zomer met een vriendin in Sunny beauty geweest bij aankomst kregen we te horen dat we niet in dit appartement zaten en dat we naar het verder op gelegen hotel moesten gaan magnolia, omdat Sunny beauty alleen was voor personen die ook het eten hadden in het hotel. wij hebben onze reisleiding erbij gehaald maar zelfs hun konden ze niet overtuigen dat we echt dit appartement geboekt hadden. ook deed de schoonmaakster of ze heel vriendelijk was maar toen onze laatste dag was aangebroken was het zo dat we 2 glazen hadden kapot laten vallen terwijl we ze nooit gehad hadden. het personeel was zeer onvriendelijk en de manager kon niet eens Engels en liet het de receptiemedewerker oplossen.

vergane glorie

Dinie Klamer
3-9-2013

De accomodatie is ooit bij oplevering waarschijnlijk mooi en modern geweest maar op dit moment stort alles in het appartement in. Lampenkappen kapot, wasrekje verroest, kapot, stopcontacten los uit de muur, drie houten stoelen op het balkon die bijna instorten met een klein scheef houten tafeltje. Kraan in het keukenblok lekt twaalf dagen lang. Wordt bekeken door twee monteurs maar lekt waarschijnlijk nu nog steeds. Drie glazen voor 6 personen aanwezig. Bank helemaal doorgezakt. Vloerbedekking vies. Na schoonmaak lag het zand nog in de douchebak, niet 1 keer maar elke keer. Raam in 1 slaapkamer kapot. Bij aankomst midden in de nacht met twee slapende kinderen 100 meter verderop in een heel erg vies appartement gezet. Via de TO reisleidster kregen we een andere. Het personeel spreekt geen engels.

Leuke dagen hebben we gehad op het strand, tijdens twee excursies en op onze tripjes met de plaatselijk bussen naar Burgas, Pomorie en Nessebar.

Dus, ondanks Sunny Beauty een leuke vakantie.

Redelijk.........

Afke
10-4-2012

Ik ben vorige zomer in het naseizoen met 3 vriendinnen naar SunnyBeauty geweest. Bij aankomst was de kamer niet schoongemaakt (niet eens gestofzuigd of de keuken schoongemaakt), balkon was kapot, we hadden geen lamp, GEEN SLOT OP DE DEUR etc. etc. De receptie vertelde ons dat de schoonmaaksters geen zin hadden om het schoon te maken en alles te repareren omdat de vorige jongens er een zootje van hadden gemaakt. Alsof wij daar iets mee te maken hebben!! Na lang aandringen heeft de schoonmaakster schoongemaakt, onder ons toezicht. Handdoeken moest je om smeken, al kreeg je ze dan wel. De receptiedames waren verder erg aardig, behulpzaam en snapten ons wel.

Zwembad: klein maar fijn

Strand: kleine 10 min lopen

Centrum: ver weg, 30 min lopen. Niet fijn als je op stap bent geweest en zere voeten hebt.. Voordeel is wel dat het heerlijk rustig slapen is

Supermarkt om de hoek: 24/7 geopend en het restaurant/bar naast het hotel is ook top. Heerlijke cocktails!

redelijk ver van het centrum

10-1-2012

Het was ongeveer 20/25 minuten lopen voordat je op flowerstreet bent. Ook het strand is niet erg dichtbij. Het voordeel is dat je s'nachts wel rustig kan slapen. De kamer zag er eigenlijk prima uit. alleen was er maar 1 echte slaapkamer terwijl we met 6e waren. eentje kon achter een muurtje slapen en 3 in de huiskamer. De kraan was op een gegeven moment kapot gegaan. die kon niet meer uit en stond heel hard aan. We dachten dat we daarom minder borg zouden krijgen (er moest een loodgieter komen) maar dat was gelukkig niet het geval! Het zwembad is niet heel erg groot en er is weinig schaduw maar het was wel te doen! Het was een topvakantie en sunny beach is echt een top bestemming voor jongeren!

sunny beauty

N Vaartjes
1-12-2011

Met 4 meiden zijn we in augustus naar Sunny Beach geweest. Een aantal groepen die sunny beauty hadden geboekt, moesten naar het Hotel er tegen over. Wij gelukkig niet. De kamer was prima, alleen de slaapbank was een beetje hard. We hebben geen kopjes, bestek en borden gebruikt, dat stonk nogal! Er werd geregeld schoongemaakt. Helaas had de schoonmaakster wel belang bij mijn T-shirt, die heb ik nooit meer terug gezien. Je kunt met de bus richting flowerstreet! Kost 1 lev, en je bent er zo! Ideaal. Taxi terug, lopend is het ook nog wel te doen. Disco Orange ligt om de hoek, ook leuk om heen te gaan! Het strand is ongeveer 5 - 10 minuten lopen, dus de liging is prima. Tegenover het hotel is een kleine supermarkt, die 24-7 open is. Super makkelijk als je 'snachts nog honger hebt! Het personeel is best vriendelijk. Voor het mooie uitzicht, moet je hier niet naar toe gaan. Het uitgaan is onwijs leuk en goedkoop, maar het blijft een lelijk land.

Sunny beauty is verder een prima appartement!

never ever again

christopher johnson
16-9-2011

just come back 12/09/2011 rubbish the staff was very ignorant and did not speak to us the whole holiday the pool was very small and not enough sunbeds which most of them was broke there is nothing at all for kids to do its at least 20mins walk to beach not ten its never a 3 star more like 1 would go back to bulgaria but not there rubbish.

top vakantie!

Rosa
13-9-2011

Wij waren hier met een groepje meiden rond half juli.

Wij hadden geboekt voor Sunny Beauty maar ook wij werden zomaar verplaatst naar Magnolia........terwijl een andere groep jongens gescheiden in magnolia & sunny beauty moesten verblijven....

Toen we de kamer binnen waren gekomen was dit geen probleem, ontzettend groot en schoon appartement! (blijft dat hier een eigen eigenaar op zit)

Naar een paar nachtjes moesten we bij de receptie komen, ze vertelde dat de eigenaar terug kwam en we moesten ineens naar het hotel Sunny Beauty, dan wel 2x 2ka omdat de 3ka niet meer beschikbaar waren.

We zouden 1 extra bed krijgen, ook die is nooit gekomen...verder was het appartement wel groot en schoon!

Nooit meer!

Tamara
31-8-2011

Paar weken geleden hier met vrienden heen geweest. 3-kamer appartement geboekt, werden geplaatst in een 2 kamer appartement. In dit appartement was een extra stretcher neergezet, die letterlijk in elkaar stortte als je er op ging zitten. Er werd ons een nieuwe kamer beloofd, een aantal dagen later, dit bleek niet waar te zijn. Personeel zeer onvriendelijk. Stopcontacten vielen uit de muur, draden kon je zien zitten. Bedden onwijs hard, slecht op kunnen slapen. Jacuzzi onwijs smerig, daar wil je niet in zitten. Meerdere gasten werden geplaatst in een verkeerde kamer of in het appartement ipv hotel. Personeel maakte er echt een zooitje van. Er waren 2 stoelen aanwezig waar je op kon zitten, en een mini tafel. Binnen helemaal niets van een tafel, waardoor je niet eens knap kon eten. Veel te weinig bestek en glazen. Dit appartement is echt geen aanrader.

Super Hotel!

I & P
30-8-2011

Wij zijn vorige week in Sunny beauty aangekomen

en het was er super!

Met geluk bij een ongelukje hadden wij de hele week een 5 persoons kamer en hoefden er niet eens voor te betalen.

Loopafstand naar het centrum en strand is ong 10 minuten, niks op aan te merken dus

Personeel was vriendelijk en onze kamer werd elke dag schoongemaakt!

En met een extra fooitje voor de schoonmaakster kreeg je ook nog eens een paar schone handdoeken! En wat de borg betreft, die kregen wij gewoon terug!( ook nog eens in euro's) Zonder dat ze onze kamer hoefde te checken.

geen overlast van andere mensen en bij vertrek werden we geholpen met de koffers en netjes bedankt voor onze komst! Eten is er gewoon lekker trouwens!

Er is alleen weinig te doen voor wat kleinere kinderen op het zwembad na, maar in de omgeving genoeg springkussens etc! Misschien volgend jaar weer! :)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunny Beauty in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunny Beauty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunny Beauty scoort een 5.81 uit 10 op basis van 25 reviews.