Appartement Sunny Beach Hills

Appartement Sunny Beach Hills
5,9

3 tips over Appartement Sunny Beach Hills

freek, 3-10-2012
begane grond ideaal voor kinderen,dichtbij zwembad
Juul, 2-1-2012

Pas enorm op je geld! Neem niet te veel contant geld mee opzak maar pin ook niet te veel! Ik heb gepint bij een bank, want mij een veilige plek lijkt maar ben daar helaas gescimt. Ik werd wel goed opgevangen door de reisorganisatie en de bank deed ook niet moeilijk maar het is even schrikken natuurlijk.

Verder is het leuk om zo'n boottrip te maken, lekker eten en genieten op zee.

Ook hebben we een off road trip gemaakt, maar dat is meer wat voor avontuurlijke mensen.

louis, 13-10-2011
je kan in de kleine supermarkt om de hoek sigaretten en bier halen, ik raad het bier `kamenitza` aan dat zijn 2 liter flessen voor 1.75 lev (dus 90 euro cent) !!!

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Beach Hills voor je op een rij gezet: