Appartement Sunny Beach Hills

5.9Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Sunny Beach Hills?

5.9Voldoende

• 6.3Inrichting
  • 6.8Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Sunny Beach Hills voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

14 reviews over Appartement Sunny Beach Hills

• 3karin23-08-2015

vreselijk

Snachts aangekomen in dit appartement, er was alleen een bulgaarse man aanwezig waarbij we niet in kon checken. Midden in de nacht op straat moeten wachten totdat man van touroperator ons kwam helpen. Uiteindelijk is de man meegelopen naar de kamer die we voor 6 pers. hadden geboekt, maar 4 bedden en 4 stoelen en een slaapbank. Slaapbank was zo hard dat we om de dag naar een masseur moesten. De bulgaarse man bleef in onze kamer staan totdat we hem een fooi gaven.Te weinig dekens en kussens. Vloeren waren vies, gordijnen kapot, vlekken op de slaapbank en de muren, overal insecten. Gaten in 't bad, vieze emmer en dweil in de badkamer waar onze schoonmaakster heel de week mee gedweild heeft (met 't water wat al zwart zag van de viezigheid). Kapotte wc bril en overal stof en vuil. Handdoeken zijn maar 1x verschoond nadat we 4 a 5 x geklaagd hadden. Bedden werden niet verschoond. Zwembad was erg vies, te veel chloor. Onvriendelijk personeel. Kan niks positiefs over dit appartement bedenken.

Gereisd met vrienden in augustus 2015

• 2Danique 18-12-2014

Verschrikkelijk

Vorig jaar zijn wij naar dit hotel geweest, ontzettend slecht! Kwamen 's nachts aan en werden niet open ontvangen, nouja kan gebeuren midden in de nacht. De kamer, verschrikkelijk! De klachten op een rijtje: - Schimmel in de douch - Planken van de kast zaten los - Deurklinken hingen los aan de deur - Er kon maar 1 persoon douchen met warm water - Een bed? Nee hoor gewoon 2 matrassen op elkaar - Slaapbank miste allerlei planken waardoor je door het bed zakte - Overal vieze vlekken over de muren heen

Er was dus veel kapot, meteen een klacht in gediend en het zou 'meteen worden opgelost'. Ze hebben de plank van de kast gemaakt maar verder was er niks gedaan. De Zwarte schimmel zat er dus nog steeds. Wij kregen geen geld terug, organisatie probeerde alles maar niets hielp. Reisorganisatie heeft ons gelukkig geld terug gegeven, top organisatie

Ohja we kwamen ook thuis met een keelontsteking en vervuilde oren door de airco en het zwembadwater die beide zwaar vervuild bleken te zijn..

Gereisd met vrienden in augustus 2014

• 7SAM12310-09-2013

Prima complex!

Sunny Beach Hills ligt een beetje buiten het centrum, maar voor €0,50 p.p. ben je binnen 10 minuten met de bus op The Strip. Verder heeft het een redelijk groot zwembad die ook voor kleine kinderen veilig is. Het personeel is vriendelijk voor Bulgaarse begrippen, maar verwacht er niet te veel van. Het heeft ook een eigen restaurant waar je prima kan eten voor een mooie prijs. Daarnaast zit er een kleine supermarkt om de hoek. Appartement was bij aankomst schoon en de bedden waren netjes opgemaakt. Het sanitair kon wel wat hygiënischer (schimmel bij de douche). Elke dag kwam een schoonmaakster om extra toiletpapier te brengen en de kamer is 1x in de 7 dagen dat we er zaten (op zaterdag) volledig schoongemaakt incl. nieuwe handdoeken en beddengoed.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 7Juul02-01-2012

Leuke vakantie

Wij hebben een leuke tijd gehad. Leuk is dat het vlak bij de boulevard is maar toch een eindje vd flowerstreet waardoor je geen overlast hebt. Boulevard is erg leuk en gezellig, het eten is er echt super goedkoop! Het zwembad is mooi, er is altijd genoeg plaats! Geen gezeur met handdoeken optijd neerleggen enz. We hebben zelfs een paar keer 's avonds laat gezwommen hier werd niet moeilijk over gedaan. De kamers waren alleen wat minder. De slaapbank sliep helemaal niet lekker. Ook werd de kamer krap door de slaapbank. Het was wel raar was is dat de kamers zoveel verschillen. De laatste dag hadden we nog een kamer bijgeboekt omdat we een late vlucht hadden en kwamen in een veel mooier kamer terecht met een uitgebreidere keuken maar wel voor dezelfde kamer prijs! Wat echt super vervelend was is het gezeik met de douche, er kan maar 1 iemand douchen en dan is ie gelijk koud de komende 1,5u. Schoonmaak is goed, vaak handdoeken en beddengoed verwisseld.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

• 7louis12-10-2011

redelijk te doen

de ligging was redelijk je moet 30 minuten lopen naar het centrum en met de bus voor 1 euro kom je er ook, het hotel zelf ziet er van buitenaf mooi uit met een super zwembad waar we veel uren door gebracht hebben vooral aan de bar. de receptie was zeer onvriendelijk en sommige dingen drongen niet tot hun door vb: geen warm water, zuivere handdoeken en sommige wisten zelfs niet wat een dokter was en waren zeer onvriendelijk, ook was er een oude man die volgens mij soort van nacht wacht had en als je niet stil was (wat vrij logisch is als je vrij dronken om 6 uur terug komt van het stappen) dan volgde hij je tot in je kamer en bleef desnoods nog voor je balkon staan wachten tot je inslaap viel. het personeel in het restaurant daarin tegen waren heel erg vriendelijk en de klusjesman ook. in de kamer zelf was weinig ruimte voorzien voor kleren kwijt te kunnen. er was binnen 10 minuten lopen een supermarkt en ook het strand lag op 15 min lopen, verder een super vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 4Margreet21-08-2011

Geen aanrader!!!

Het appartement van sunny beach hills waar wij zaten was ruim. we hadden 2 balkons. De ligging van het appartement was prima, vlak bij het strand en een gezellige wandeling over de boulevard met allemaal eettentjes en kraampjes. Het appartement zelf was vies en om te afwassen was er alleen koud water. Wij waren met 4 mensen en alleen de eerste 2 konden douchen met warm water. Wij zijn 9 dagen geweest en hebben 1 keer schone handdoeken gekregen (met moeite). Verder hadden wij 1 klein kopje gebroken en moesten we daar bij het uitchecken 10 lev voor betalen! De mannen aan de receptie waren niet gastvriendelijk. Het zwembad bij het appartement was prima, waren niet echt parasols. Ligbedden genoeg, wel een aantal die kapot waren. Wij hadden een balkon aan de tuinzijde waar wij elke avond vergezeld werden door ontzettend grote sprinkhanen of wat het dan ook mochten zijn! 2 excursies gedaan met 'TO', de catamaran was super en de busexcursie was wel redelijk, bezienswaardigheid viel af

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 1M07-09-2010

Nooit meer

We hebben geen goede ervaring met dit appartementen-complex.

De 4e dag van ons verblijf is er ingebroken. Complete (losse!!!) kluis ( die gehuurd was bij de receptie) is gestolen + andere waardevolle spullen uit het appartement. Gemeld bij de receptie, maar we werden niet serieus genomen. De helft van de tijd zat er niemand bij de receptie, en ze spraken slecht Engels of Duits. Daarna zijn we met hulp van onze reisorganisatie overgeplaatst naar een ander appartement, waar alles wel top geregeld was!

Nooit meer naar Sunny Beach Hills dus!

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8floor01-09-2010

low budget ok

Ik ben net terug vanuit Sunny beacht hills (in aug 2 weken verbleven). Het ligt een half uur lopen vanuit het echte centrum, de boulevard bevindt zich op ongeveer 5 minuten lopen en hier zitten wat mij betreft de beste restaurantjes. Onze boiler was kapot, we zijn 4 keer bij de receptie geweest, 4 keer is de monteur gekomen en die heeft de boiler alleen geresed. Dat konden we zelf ook dus de boiler is nog steeds niet gemaakt. De douchebak was lek dus elke dag een natte vloer. Het warme water in de keuken werkte ook niet. 2 keer om een kluisje gevraagd was beloofd maar nooit gekomen. Wel airco en tv zonder bij betaling, genoeg bedjes bij het zwembad. Prima restaurantje bij het complex met vriendelijke bediening. Geen geluidsoverlast gehad. sleutel kon je bij de receptie achterlaten als je naar het strand ging oid. Al met al raad ik het aan als je er niet te veel van verwacht.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7T. Salm13-08-2010

gewoon goed!!

van 16 juli tot 30 juli in sunny beach hills gezeten. hadden daar 2 ruime kamers, met 2 pers bed en een slaapbank. alles was aanwezig in de kamers van bad tot wasmachine. jammer dat niet alle kamers het zelfde zijn ingedeeld. de een heeft een 4 pits kookstel de ander een 2 pits. kamers groot en netjes, alles was er nieuw. schoonmaak word slecht gedaan en moet je om vragen, ook de handdoeken. zwembad was perfect en de jongen achter de bar (nick) was erg aardig. leuk uitgaan en alles is op een goede afstand te belopen. al met al hebben wij een goede vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8MrHelmly10-08-2010

Zeker een aanrader

Goed appartement met leuk zwembad en voldoende ligbedden, gezellige bar en lekker eten/drinken voor weinig geld!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Appartement Sunny Beach Hills info