Géén boekingskosten

Appartement Sun Village

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Sun Village voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 31 reviews

Meer appartement info

31 Reviews over Sun Village

• 9Kathleen05-08-2017

Super Complex, aanrader!

Net terug van een deugddoende vakantie in het mooie Bulgarije en het hippe, bruisende Sunny Beach. Wat zijn we blij om voor Sun Village gekozen te hebben. Blok B was zalig rustig, het zwembad aangenaam, appartement ruim met 2 slpk-2 badk en heel netjes. Wij gaan zeker terug!

• 1ABK01-01-2016

Shocking!

Normaal gesproken zou ik Nooit een review schrijven, maar deze Moet gedeeld worden!

De manager en het personeel wat er in dienst is, zouden een taalcursus goed kunnen gebruiken. Wij, 5 normale jongens van 19 jaar, zijn op straat gezet nadat wij bestormd werden door 3 personeelsleden, geheel uitgerust met knuppels en tasers. En waarom? Dat weten we tot op de dag van vandaag nog steeds niet. Op het moment van 'de inval' stonden we rustig pannenkoeken te bakken om een kleine bodem te leggen voor onze een-na-laatste avond uit...

Uit het niets werd er op onze deur gebonkt, waarna wij in ons onderbroek in een hoek werden gedreven door 3 Bulgaren met wapens in de aanslag. We moesten per direct 'Sun Village' verlaten... Op dat moment hebben wij direct onze leuke reisleidsters gebeld van touroperator (Jesse/Myrthe/Suus) en zij hebben onze vakantie gelukkig nog weten te redden.

Sunny Beach is een leuke vakantiebestemming voor jongeren, maar boek alsjeblieft een ander appartement dan Sun Village! Dit voor eigen bestwil.

Hierbij willen wij jullie nogmaals laten weten dat wij geen enkel probleem veroorzaakt hebben, en dat dit dus geheel onterecht was.

ABK masters

• 8Liesanne26-07-2015

Beter dan verwacht!

Door de recenties die ik gelezen had hier dachten mijn vrienden en ik dat het een slechte keus was, maar eenmaal in het appartement veel het ons zo mee! We hadden heel veel ruimte, 2 paar badkamers, ruime slaapkamers en een nog ruimere woonkamer. Het enigste jammere was dat de schoonmaaksters geen engels konden dus geen communicatie was. Verder was het qua loop afstand echt prima te doen, even een lekkere wandeling.

• 8Akke-Tine de Jager28-08-2014

Doen!

De laatste recenssie vind ik niet helemaal terecht, appartement was schoon, douche, nou ja, niet helemaal wat je thuis hebt, maar kijk eens voor welke prijs je er bent belandt.......wil je dan???? een 6 sterren hotel? Lastig dat er geen kinderbedje was, maar dit is een fout van de reisorganisatie (daar is wel het een en ander aan op te merken, met name aan de reisleiders ter plekke). Handdoeken met vlekken en rafels????? Welnu elke huisvrouw weet dat bv chocoladevlekken lastig zijn om uit de handdoeken te halen zijn, moet je ze daarom weggooien???? Ze waren schoon en gewassen, en rafels, ja, knip ze eraf zou ik zeggen, het is tenslotte voor een prikkie, en dan voor een dubbeltje op de eerste rang?????? (gaat je hier in Nederland niet lukken hoor!!!) Kortom wij hebben ons er heerlijk vermaakt, met 2 kleine kinderen van resp. 6 en 3 jaar, vriendelijk personeel, schoon app. en schoon zwembad en schoon op het terrein. Gaan zeker nog een keer terug! Doen!!

• 3Lindsay20-08-2014

Ontzettend slecht! Doe het jezelf niet aan!

Wij lezen altijd reviews en proberen ons zo goed mogelijk voor te lichten, helaas zagen wij de reviews van de touroperator later pas.Wát een slechte accommodatie! Bij aankomst midden in de nacht stond er geen babybed klaar voor ons 1 jarig dochtertje. Daar kon de receptioniste (die slecht engels kon) niet bij?! De manager aan de tel: zou er over een uur zijn. Met als gevolg: vriend opgebleven en de kids+ik konden 3 uur slapen (baby met mij in bed). De volgende ochtend alsnog geen babybed! Het appartement stonk naar sigaretten! Als astmapatiënt best vervelend en voor de kinderen helemaal! Het enige voordeel: zeer ruim 3 kamer app.Maar het leek niks op wat touroperator en de foto's( Zoover) ons lieten zien! Alles viel uit elkaar: keukenkastjes hingen er half bij, deurklinken vielen (paniek als je kind in de andere kamer zit), nachtkastje en lampenkappen kapot, vieze vlekken op de handdoeken, zeepjes van vorige bewoners douchegordijn vol schimmel, wasbak liep niet door zat vol viezigheid.

• 4richard22-08-2013

Ruime Onhygiënische Appartementen

De appartementen van Sun Village, zijn ontzettend ruim. Hiernaast is het complex voorzien van een lekker ruim zwembad. Helaas, waren er regelmatig te weinig ligbedjes. Zodoende had je niet de mogelijkheid om gebruik te maken van het zwembad. Hiernaast was het eten bij het restaurant goed te eten.

De ligging wordt op vele reissites dichter aangegeven dan werkelijkheid in werkelijkheid is. Het is toch zeker 15/20 minuten goed doorlopen richting het centrum en voor het strand nog 10 minuten extra.

Hiernaast was de hygiëne/schoonmaak echt dramatisch. De schoonmaak kwam elke dag langs, maar was ook binnen 5 minuten vertrokken. Het beddengoed is niet vervangen in twee weken tijd & de badkamer zat onder de schimmel (zie foto's).

• 7Maureen16-08-2013

Mooi appartement

Mooi appartement, schoonmaak liet nog wel wat te wensen over. Ligging is redelijk goed ten opzichte van het centrum, 5 à 10 minuten lopen. Lekker zwembad, maar niet altijd voldoende ligbedden. Voldoende goede, goedkope restaurantjes in de omgeving en supermarktjes erg dichtbij het appartement.

• 8robert gatt03-07-2013

once again good value

Good location, not far from main resort about 10 min walk, we had a one bed apartment which was quite spacious on the ground floor at the back, so from 4 onwards we got the sun and it was so quiet as well, this was a late deal for us what we paid for and what we got certainly was good value for money. Nice big pool plenty of sunbeds pool bar open all day serving food and drinks, very friendly staff, can't ask for more.

• 8Fam Huizing31-08-2012

Ruim appartement

Fijne vakantie gehad. We zaten met 6 personen in een 6-pers appartement en hadden genoeg ruimte! Flink ruime kamers. Enige nadeel waren de lichte gordijnen, dus vroeg wakker en de stoelen konden niet zachtjes aangeschoven worden. Dat kon je dus soms wel goed horen. Verder geen (geluids)overlast gehad. Boulevard

• 9sjappie28-08-2012

Mooi appartement!

De accomodatie is top: we hadden een grote kamer en elke dag werden de handdoeken verschoond en het bed opgemaakt. Het is 10-15 min lopen naar de boulevard. Dat is opzich goed te doen maar er zijn wel genoeg appartementen/hotels te vinden die wat dichterbij liggen.

Appartement Sun Village info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Chaika Area 87, 8240