Hotel Sun City

7.9Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Sun City?

7.9Goed

64 reviews over Hotel Sun City

• 6murielle23-08-2017

goed

alle was goeden proper het personel heel vriendelijk spijtig geen activiteit

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 10RaSewpal31-08-2016

perfecte ligging, r

personeel vriendelijk en behulpzaam, een heel fijn hotel met een super ligging, ruatig maar overalvdichtbij

Alleen gereisd in augustus 2016

• 10jos15-07-2016

zat, slecht, terug goed

sfeer en gezelligheid goed, eten en randactiviteiten waren minder

Gereisd met vrienden in juli 2016

• 8ygoossens17-09-2013

klein,gezellig complex

Hotel sun cyti is een kleinschalig hotel/appartement complex. Personeel is vriendelijk maar spreekt weinig duits of engels. Het eten is veel hetzelfde maar erg smaakvol.Voor kinderen is er niet veel.Kamers zijn ruim maar er wordt niet dagelijks schoongemaakt.Tuinaanleg is veel werk van gemaakt..Openbare toiletten zijn schoon.Restaurant is netjes.Het eten vrij sober en veel hetzelfde.Wel lekker, en verzorgd opgemaakt.Schoonmaak restaurant kan beter.

Gereisd met vrienden in september 2013

• 7Rob02-09-2012

Top vakantie, all-inclusive geen succes.

Mooi hotel, alleen het eten was koud, smakeloos en telkens nagenoeg hetzelfde. Zonde dus van de all-inclusive, toch elke dag buiten de deur gegeten. Lopen naar het echte uitgaansleven duurt ook wel 20 minuten via boulevard.

Buiten deze 2 feiten was het top!

Gereisd met vrienden in augustus 2012

• 5bert_196107-08-2012

Eten is verschrikkelijk

Het hotel ligt gunstig net aan de andere kant van de doorgaande straat. Wij hebben het geluk gehad 1 van de 5 appartementen de afgelopen 5 dagen te mogen bewonen. We kregen dit aangeboden omdat wij 2 aparte kamers hadden geboekt waar er 1 voor onze zoon was. Geen animatie aanwezig en weinig ruimte om 's-avonds even gezellig te zitten. Het eten was ronduit vreselijk!! Elke dag hetzelfde. Geen variatie en slecht van kwaliteit. De lunch tussen de middag ging nog wel maar ontbijt en diner was erbarmelijk. We zijn nog nooit zo vaak buiten het hotel wezen eten. Absoluut af te raden dus. Wij zijn niet van die snelle klagers, maar dit sloeg alles. Bij de reisleidster van touroperator iets over gezegd maar zij wilde nergens van weten. Later bleek dat zij wel een heel goede verhouding heeft met de general manager van dit hotel. Geen wonder dat onze klachten en die van heel veel andere Nederlanders en Duitsers niet werden gehoord!!!!

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 6j. kunnen03-08-2012

Als je van strand houdt en van drank.

In Sunny Beach liggen 4 Sun City's... Wij hebben in Sun City gezeten. Dat ligt naast hotel Lion. Eten is matig, internet is er vaak niet. Personeel spreekt geen woord Engels of Duits. Je krijgt zeer weinig handdoeken en wc-papier en je wordt door de poetsvrouw afgesnauwd als je een extra handdoekje wilt. Koelkastje op de kamer is wel fijn. Water in de douche liep niet door en er werd slecht schoongemaakt.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 7Mathijs Reinders17-07-2012

Goed voor jongeren

Het is een redelijk goede accommodatie, vooral de ligging is ideaal (vijf min. van de boulevard met daar alle kroegen, winkels en restaurants). De service daarentegen is matig, weinig Engelssprekend personeel en vooral een stel chagrijnen (met name de poetsvrouw, die haar vak overigens niet goed verstaat). Echter was het wel een redelijk goedkope vakantie, dus een goede prijs / kwaliteit verhouding. Het eten is daarentegen weer zeer afwisselend van kwaliteit, van gerechten niet helaas. Vaak was het eten niet warm, lauw of koud wordt daar bijna alles geserveerd. Ook is er vaak hetzelfde vlees en de friet is maar één keer naar behoren geweest. De hotelkamers waren redelijk, voor twee personen goed qua grootte maar voor drie net iets te klein. De badkamer was helaas nog van voor de oorlog en stonk enigszins, maar dat was alleen op onze kamer. Verder wordt deze slecht schoongemaakt, één keer is ons bed opgemaakt en de handdoeken worden niet vervangen.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 5Shirley12-07-2012

Weinig klantvriendelijk

Twee weken geweest in juni en juli. Ligging goed ten opzichte van boulevard. Hotel is niet ingericht op all-inclusive. Te weinig zitplaatsen in restaurant en bij de bar, eten is koud en klachten leveren weinig verbetering. Wordt gezegd dat je het kunt opwarmen in de magnetron. Boek dus zonder, aan de boulevard goed en goedkoop eten! Kamers zijn netjes, schoonmaak erg matig. Twee weken dezelfde lakens, schoonmaak is alleen bed opmaken en schone handdoeken. Weinig bedjes bij zwembad en veel (’s avonds al!) reserveren. Klacht hierover gedaan bij receptie; geven aan dat gasten zelf maar handdoeken moeten weghalen als ze zich hieraan storen. Personeel spreekt nauwelijks Engels en niet erg behulpzaam. Voor ons een keer nooit meer, voor 1500 euro zijn betere reizen te boeken..

Gereisd met partner in juni 2012

• 2Wim Massink05-07-2012

Gevaarlijk voor kinderen vies en koud eten

Overal ligt stof ( zoveel dat IK met de witte handschoen ben rond geweest (Ja ik heb er foto's van gemaakt)1 Alles wat je niet direkt ziet ( te hoog ) ligt stof op 2 Roest en haren in de badkamer + geen schone handdoeken als je ze niet op de grond gooit ooh en de toilet spoelt nooit goed door 3 Buiten op de grond waar iedereen loopt ( op blote voeten ) ligt bloed vanaf onze 2de dag tot nu ook nog steeds 4 Zwembad heeft op de waterlijn een vieze gele rand van zonnebrand creme ) 5 Het ETEN is KOUD ( de vlees bakken van aluminium worden met nieuw vlees erin met blote handen gedragen ? personeel spreekt slecht engels je mag je kopje koffie niet buiten aan de bar drinken ( 10 euro boete ) en als je er iets van zegt dat eten koud is warm het maar op in magnetron 6 zeker niet de minst belangrijke is dat 1 kinder speeltoestellen gevaarlijk is . Ik stop nu maar kan nog even doorgaan.

Gereisd met vrienden in juni 2012

Hotel Sun City info