Géén boekingskosten

Meer appartement info

61 Reviews over Sun City 1

• 1Mrs S Moore28-07-2017

Never Again .

Mainly owner occupiers who are very nice , however we booked a studio apartment through Sunmaster . They work in collaboration with a aweful company called PMG and they must own a few apartments on the complex which they rent out . The place was disgusting , you could feel every spring in the mattresses , we complained and they brought two new mattresses which were wee stained and were bug infested. We took photos of the fleas and bugs . The management team didn't care . They would not let us leave our cases with them even though we had to leave the apartment at 12 noon and our flight was at 11pm . Nina the reluctant rep was unhelpful and argumentative. The place was full of miserable Russians who would even try to answer you when you spoke to them. The apartments are 4 bus stops away from the centre. No decent pubs or places to eat near by . Please just find some where else to stay so that you can enjoy your holiday .

• 6Jaap15-06-2013

Prijs/kwaliteit is alleen goed bij aanbieding

In tegenstelling tot wat in de gids staat, ligt het complex echt geen 300 meter van het strand. (misschien wel hemelsbreed, maar niet volgens looproute) Het centrum ligt ook verder dan 2 km. Het complex is gelegen in een lelijke wijk in aanbouw, er zijn slechts enkele supermarkten in de omgeving en een enkel restaurant. Lang niet alle appartementen kijken uit op het zwembad. Wij keken uit op een geraamte van een appartement in aanbouw. Het balkon was in geen eeuwigheid schoongemaakt, binnen was het redelijk schoon. Behalve het servies was nog vuil van de bewoners van het vorige seizoen. Het appartement werd niet echt schoongemaakt, behalve legen van vuilnisbak en aanvegen van de vloer. In tegenstelling tot wat in de reisgids staat, geen gratis wi-fi, maar dit zou nog worden opgelost. Voor 200 euro pp voor 8 dagen inclusief vlucht een prima prijs. Maar ik zou hier absoluut geen 600 euro voor betalen in het hoogseizoen.

• 2Ruud verzijlberg17-08-2012

Dit nooit meer

Aangekomen bij sun city was ons appartement nog niet klaar hierop hebben we een halve dag moeten wachten. Toen we ons 2 kamerappartement betrokken bleek dit een kamer te zijn die was opgedeeld door een muurtje (dan wordt het een 2 kamer appartement) met een heel klein bakonnetje waar je net met ze tweeën kan zitten uitkijkend op de informatieborden van de receptie. Dit gelijk aangegeven bij de receptie waarop ze aangeven dat er over 5 dagen een ander appartement besschikbaar zou zijn. Dus i.v.m. ruimtegebrek maar op de galerij ontbeten. In de ochtend kan je met het busje (gratis) naar het strand (royal beach) gebracht worden, prima geregeld. Om 16.00 uur terug met de laatste bus naar het appartementencomplex om nog even na te genieten bij het zwembad. Eindelijk een bedje geregeld (alles ligt vol vanaf 8.00 uur in de ochtend) worden we om 17.00 uur verzocht om het bedje te verlaten, want ze gaan de tafels van het restaurant om het zwembad heen plaatsen, belachelijk!

• 8Saskia13-08-2012

Prima accommodatie!

Wij hadden een studio, de ruimte viel mij erg mee! Van alle gemakken voorzien. Klein mankement werd, na melden bij de receptie, door de klusjesman snel en goed verholpen. Dagelijks beddenopmaak, elke 3 dagen schone handdoeken en lakens, enkele keren per week werd er schoongemaakt. Prima. Barpersoneel erg vriendelijk, altijd in voor een praatje. Je kunt via de bar eten bestellen bij een dichtbij gelegen restaurant. Lekker zwembad, tot 22 uur open. Supermarktje om de hoek, pinautomaat en enkele restaurants in de buurt. Wij hebben elke keer naar het centrum gewandeld, vonden we wel te doen.

• 9Lammers07-08-2012

supergoede appartementen

In juli 2012 hadden we hier een supervakantie gehad. Ruime appartementen. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Zelfs een wasmachine in het appartement en een strijkplan met strijkijzer. Ruim balkon, tv, koelkast, douche, airco. Voldoende spullen in de keuken zelfs een messenset, flessenopener, kurkentrekker. Groot zwembad en het was er lekker rustig zodat we iedere dag een eigen ligstoel hadden. Vriendelijk barpersoneel waarbij je ook je cocktail in het zwembad zelf aan de bar kon drinken. Erg vriendelijk receptie personeel waar je voor al je vragen terecht kon. Op de laatste dag vetrokken we om 23uur pas en de receptioniste kwam zelfs terug zodat wij tot zo laat onze koffers bij de receptie nog bewaakt konden laten staan. Helemaal super! Het ligt op loopafstand van het strand. Meteen om de hoek een kleine supermarkt en op loopafstand een grotere. Voor €0,50 kon je met de bus naar het centrum waar je ook goed kunt stappen.

• 9Anna15-07-2011

Polecam wczasy - wypoczynek od codzienności

wypoczynek w Sun City rodzinie 2+1 (8lat) bardzo sie podobał. Byliśmy 2 tygodnie i nie mieliśmy dnia bez słonecznej pogody, choć były dni z deszczem. Jedzenie smaczne odpowiednie dla małych i dorosłych, wróciliśmy z miłymi wspomnianiami beztroskich dni, obsługa uśmiechnięta i życzliwa, troche inicjatywy własne na każdy dzień nie zaszkodzi.

• 8Doety26-01-2011

Prima

Heerlijk genieten in dit appartement, lekker dicht bij strand en uitgaan gelegenheden. Hier zijn goederestaurants te vinden. Helaas ook een keer vreselijk gegeten...

Prima accomadatoe zou er zo weer naar toe gaan. Sommige eigenaren van appartemente kunnen arrogant zijn .

• 6sweettie1906-01-2011

Niet meer

In augustus 2007 daar geweest, voor ons niet meer. Mensen deden helemaal niks. 2 kamer appertement samen met vrienden en maar 1 sleutel, was niet erg handig. Zwembad wel goed en strand op loopafstand, weg oversteken en strand op lopen. Centrum ook makkelijk te doen. Erg goedkoop maar wel goed in het land!

• 8werner en yolanda01-09-2010

toppertje

net terug en alles klopte degelijk,schoon en goedkoop!!!8 dagen geweest (dat was ook genoeg)ontbijt was niet veel aan maar 15 lev(7.50)heb je een heerlijk ontbijtje op de boulevard elke dag uit eten geweest(gemiddeld 30euro alles erop en aan)daarna overal happy hours echt om te lachen die prijzen.wij zijn een stel 40+ en hebben gewoon lekker ff genoten.bulgarije moet je gewoon een keer gedaan hebben een keer wat anders dan turkye spanje of griekeland

• 9Geldrop!25-08-2010

2e keer!!

Na vorig jaar in dit app. te zijn geweest, dit jaar teruggekeerd! En het is wederom zeer goed bevallen!! Goed zwembad, alleen te weinig bedjes. 's Avonds aan de bar zeer gezellig met de Ieren. Kortom, wederom een fantastische vakantie gehad, volgend jaar waarschijnlijk weer terug!!

Appartement Sun City 1 info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny Beach complex, Black Sea coast, 8240