Appartement Sun City 1

7.7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.7Goed

• 7.7Inrichting
  • 7.9Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

62 reviews over Appartement Sun City 1

• 6Jaap15-06-2013

Prijs/kwaliteit is alleen goed bij aanbieding

In tegenstelling tot wat in de gids staat, ligt het complex echt geen 300 meter van het strand. (misschien wel hemelsbreed, maar niet volgens looproute) Het centrum ligt ook verder dan 2 km. Het complex is gelegen in een lelijke wijk in aanbouw, er zijn slechts enkele supermarkten in de omgeving en een enkel restaurant. Lang niet alle appartementen kijken uit op het zwembad. Wij keken uit op een geraamte van een appartement in aanbouw. Het balkon was in geen eeuwigheid schoongemaakt, binnen was het redelijk schoon. Behalve het servies was nog vuil van de bewoners van het vorige seizoen. Het appartement werd niet echt schoongemaakt, behalve legen van vuilnisbak en aanvegen van de vloer. In tegenstelling tot wat in de reisgids staat, geen gratis wi-fi, maar dit zou nog worden opgelost. Voor 200 euro pp voor 8 dagen inclusief vlucht een prima prijs. Maar ik zou hier absoluut geen 600 euro voor betalen in het hoogseizoen.

Gereisd met partner in mei 2013

• 2Ruud verzijlberg17-08-2012

Dit nooit meer

Aangekomen bij sun city was ons appartement nog niet klaar hierop hebben we een halve dag moeten wachten. Toen we ons 2 kamerappartement betrokken bleek dit een kamer te zijn die was opgedeeld door een muurtje (dan wordt het een 2 kamer appartement) met een heel klein bakonnetje waar je net met ze tweeën kan zitten uitkijkend op de informatieborden van de receptie. Dit gelijk aangegeven bij de receptie waarop ze aangeven dat er over 5 dagen een ander appartement besschikbaar zou zijn. Dus i.v.m. ruimtegebrek maar op de galerij ontbeten. In de ochtend kan je met het busje (gratis) naar het strand (royal beach) gebracht worden, prima geregeld. Om 16.00 uur terug met de laatste bus naar het appartementencomplex om nog even na te genieten bij het zwembad. Eindelijk een bedje geregeld (alles ligt vol vanaf 8.00 uur in de ochtend) worden we om 17.00 uur verzocht om het bedje te verlaten, want ze gaan de tafels van het restaurant om het zwembad heen plaatsen, belachelijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 8Saskia13-08-2012

Prima accommodatie!

Wij hadden een studio, de ruimte viel mij erg mee! Van alle gemakken voorzien. Klein mankement werd, na melden bij de receptie, door de klusjesman snel en goed verholpen. Dagelijks beddenopmaak, elke 3 dagen schone handdoeken en lakens, enkele keren per week werd er schoongemaakt. Prima. Barpersoneel erg vriendelijk, altijd in voor een praatje. Je kunt via de bar eten bestellen bij een dichtbij gelegen restaurant. Lekker zwembad, tot 22 uur open. Supermarktje om de hoek, pinautomaat en enkele restaurants in de buurt. Wij hebben elke keer naar het centrum gewandeld, vonden we wel te doen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 9Lammers07-08-2012

supergoede appartementen

In juli 2012 hadden we hier een supervakantie gehad. Ruime appartementen. Iedere dag wordt er schoongemaakt. Zelfs een wasmachine in het appartement en een strijkplan met strijkijzer. Ruim balkon, tv, koelkast, douche, airco. Voldoende spullen in de keuken zelfs een messenset, flessenopener, kurkentrekker. Groot zwembad en het was er lekker rustig zodat we iedere dag een eigen ligstoel hadden. Vriendelijk barpersoneel waarbij je ook je cocktail in het zwembad zelf aan de bar kon drinken. Erg vriendelijk receptie personeel waar je voor al je vragen terecht kon. Op de laatste dag vetrokken we om 23uur pas en de receptioniste kwam zelfs terug zodat wij tot zo laat onze koffers bij de receptie nog bewaakt konden laten staan. Helemaal super! Het ligt op loopafstand van het strand. Meteen om de hoek een kleine supermarkt en op loopafstand een grotere. Voor €0,50 kon je met de bus naar het centrum waar je ook goed kunt stappen.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Doety26-01-2011

Prima

Heerlijk genieten in dit appartement, lekker dicht bij strand en uitgaan gelegenheden. Hier zijn goederestaurants te vinden. Helaas ook een keer vreselijk gegeten...

Prima accomadatoe zou er zo weer naar toe gaan. Sommige eigenaren van appartemente kunnen arrogant zijn .

Gereisd met jonge kinderen in juli 2007

• 6sweettie1906-01-2011

Niet meer

In augustus 2007 daar geweest, voor ons niet meer. Mensen deden helemaal niks. 2 kamer appertement samen met vrienden en maar 1 sleutel, was niet erg handig. Zwembad wel goed en strand op loopafstand, weg oversteken en strand op lopen. Centrum ook makkelijk te doen. Erg goedkoop maar wel goed in het land!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• 8werner en yolanda01-09-2010

toppertje

net terug en alles klopte degelijk,schoon en goedkoop!!!8 dagen geweest (dat was ook genoeg)ontbijt was niet veel aan maar 15 lev(7.50)heb je een heerlijk ontbijtje op de boulevard elke dag uit eten geweest(gemiddeld 30euro alles erop en aan)daarna overal happy hours echt om te lachen die prijzen.wij zijn een stel 40+ en hebben gewoon lekker ff genoten.bulgarije moet je gewoon een keer gedaan hebben een keer wat anders dan turkye spanje of griekeland

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Geldrop!25-08-2010

2e keer!!

Na vorig jaar in dit app. te zijn geweest, dit jaar teruggekeerd! En het is wederom zeer goed bevallen!! Goed zwembad, alleen te weinig bedjes. 's Avonds aan de bar zeer gezellig met de Ieren. Kortom, wederom een fantastische vakantie gehad, volgend jaar waarschijnlijk weer terug!!

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Ilse Ossendorp25-08-2010

heerlijk!!

heerlijk met mijn vriend naar dit suncity geweest. was onze eerste vakantie naar het buitenland en het was echt geweldig. bij aankomst stonden de bussen al klaar hoefde je niet met de taxi. beveiliging is erg vriendelijk bar personeel ook spreken heel goed engels!. stad is ver lopen gelukkig staan de bussen niet ver van het appartement en voor 1 leva (0,50) koop je al een kaartje. ook kan je met een treintje er naar toe. reisleidster kwam elke dag even langs en je kon bij haar dagjes weg boeken heel eenvoudig Jeepsafari is zeker aan te raden. wel oppassen met bulgaars eten als je niet ziek wilt worden en wil je lekker vlees eten moet je dat bij Billy,s doen! 8 tot 10 dagen is voldoende anders heb je het echt wel gezien!!

geweldige vakantie gehad gaan we zeker vaker doen!

Gereisd met partner in augustus 2010

• 9Jordi10-08-2010

In één woord een aanrader!

Met 2 vrienden naar Sunny Beach geweest in appartment Sun City. Eigenlijk kan ik alleen maar positief zijn!

Sun City is een modern nieuw appartement met een zwembadbar waar je voor 2 lev (1euro) een lekkere halve liter Zagorka haalt (lokaal bier). Inchecken doe je in het app. Viva want er is geen receptie. Wel constant beveiliging en behulpzaam barpersoneel. Wij hadden een studio geboekt en kregen een 3kamer app. maar na 2min werden we toch naar de studio omgeboekt, klein foutje! Studio is prima voor 3 personen om te slapen, meer moet je er niet doen.

Sunny beach is zeker een aanrader.Crimininaliteit, het is er wel, vooral door prostituees maar wat overal geld: Opletten! Vooral 's nachts. Bij ons is er niets gebeurd maar hebben wel wat gehoord.

Taxi's zijn over het algemeen goed maar kunnen ook misbruik van je maken. Zoek een taxi tussen de 15 en 20lev '('s nachts) en vraag een kaartje. Sun City heeft een eigen taxi (ideaal)

Super vakantie, wie weet volg. jr. weer!

Gereisd met vrienden in juli 2010

Appartement Sun City 1 info