Géén boekingskosten

Appartement Summer Dreams

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Summer Dreams voor je op een rij gezet:

7.6GoedScore uit 30 reviews

Meer appartement info

30 Reviews over Summer Dreams

• 7TravelAgent198715-05-2014

Summer Dreams

Groot appartementencomplex met een vrij klein zwembad. Enkele appartementen worden particulier te huur en te koop aangeboden. Het complex heeft een hele kleine lift, waar maximaal 2 mensen tegelijk in kunnen. De appartementen zijn netjes en ruim. Zeer eenvoudige, iets gedateerde inrichting, maar met een grote slaapkamer.

• 7Melanie19-11-2013

Top vakantie

Met 3 vriendinnen super vakantie gehad! Appartement was prima behalve de slaapbank was een ramp! Verder wordt er weinig schoongemaakt zo'n 2 x pw. en na 10 uur geen lawaai meer maken want ze staan al voor de deur. Afstand naar centrum vonden wij geen probleem ongeveer 15 min. lopen. Zwembad en personeel verder prima en gezellig. Hele dag lekker muziekie bij het zwembad. Eten en drank waren ook erg goed! Toen wij er waren zaten er een aantal nederlanders maar vooral veel engelsen,

• 8Celeste04-09-2013

Geweldige vakantie!

Ik was hier met 3 vriendinnen en het was echt een top appartement, wij hadden de 3 kamer app met balkon aan de zwembad kant. De afstand is binnendoor gewoon te doen en de kamers zijn heel ruim! Het app was goed schoongemaakt en het persooneel was erg aardig. Er zitten veel nederlanders in dit hotel wat het ook erg gezellig maakt. Dit bij elkaar was echt een topvakantie

• 8Virginia31-08-2013

wij waren met 5 meiden. de kamers zagen er mooi uit. Ook hadden we 2 badkamers. Wij hadden alleen geen kluis, terwijl er wel een jn de kledingkast stond, maar de mensen bij de receptie waren de sleutel ervan kwijt. In het begin kwamen er ook glazen te kort en dat hebben we direct gemeld. In verloop van de middag kwamen we de glazen brengen. Ook was de broodrooster kapot en hadden we 2 dagen koud water. In de week dat we er waren zijn de schoonmakers maar 1 keer geweest. Het enige wat ze deden was het bed opmaken en je handdoeken verschonen. Verder was het zwembad prima, alleen wat weinig bedjes. Ook is het een behoorlijk stuk lopen naar flowerstreet, maar voor 10 lev ben je zo op flowerstreet.

• 9Marcel Kerkhof11-01-2013

Gezellig en goedkoop!

Prima personeel, erg gezellige poolbar. 10 dagen onbeperkt internet voor 10 euro en 1 euro voor een halve liter bier(Erg goed te drinken ook)

• 9Michelle15-08-2012

Prima complex, studio app. is klein!

Balkon kun je net met 1 stoel op zitten(wij zaten aan de buitenkant, alle studio's overigens!) Je kunt savonds heen de bus nemen voor een euro of 2. Terug moet je wel lopen maar dat is niet erg. je kunt ook een taxi nemen. als man zijnde met een vriendengroep heb je het hier wat lastig (taxichauffeurs die stoppen bij een pinautomaat en je dwingen om geld te pinnen of hoeren die proberen te verleiden terwijl hun pooier je portomonnee pikt, dit geldt alleen voor jongens/mannen) Verder is het geweldig uitgaan. In het zwembad is een bar met elke dag happy hour en schenken de lekkerste cocktails. Aqualand is met een busje ook super goed te doen!

• 9Patrick29-07-2012

Topvakantie

Wij zijn met een vriendengroep van zes jongens in Summer Dreams geweest. Mooi hotel, met prachtig zwembad en leuke bar in het zwembad. Barpersoneel is een tikkeltje raar, maar je kunt er wel mee lachen. De afstand naar het centrum is ong. 20 min. lopen. Wij vonden het niet erg om dit te lopen, maar een taxi kost anders ook niet veel. Ze hebben geen checklist met alles wat zich in het appartement bevindt, dus de zes kapotte glazen en opgevouwen koekenpan vielen niet op. We kregen gewoon de hele borg terug. Summer dreams is zeker een aanrader.

• 7Esther24-04-2011

Leuk appartement

Ik ben hier geweest met zes vrienden. We hadden een groot appartement, een pluspunt was dat wij twee badkamers hadden. De bedden in de slaapkamers liggen erg lekker. Maar de slaapbank in de huiskamer ligt voor geen meter. Er werd elke dag schoon gemaakt en om de twee dagen krijg je nieuwe handdoeken en beddengoed. De poolbar in het zwembad was ook erg gezellig. Hier heb je altijd happy hour dus , 2 cocktails voor de prijs van 1. Het centrum van Sunny Beach was ver lopen, maar je kan met de bus of taxi heen. Als je dichtbij het centrum wil, zou ik dus een ander appartement kiezen. Den Glade Viking is leuk om met stappen heen te gaan. Let wel goed op je spullen en ga s'nacht niet alleen over straat.

• 8Wil10-08-2010

Super gehad!

Mooi en schoon appartement, afstand naar het centrum is wat ver om te lopen maar taxi's zijn goed te betalen mits je vooraf een prijs afspreekt. De bar in het zwembad was een groot succes, elke middag zat er een gezellig clubje omheen.

• 8The raver27-07-2010

Een aanradertje

Wij zijn met 5 jongens 12 dagen naar Sunny Beach geweest en het was super geslaagd. Niet alleen door het woeste uitgaansleven maar ook zeker door het appartement. We hadden een zeer ruim opgezette kamer. 3 balkons, 2 badkamers, airco (non-stop), keukenapparatuur en zelfs een wasmachine. De ligging is een minpuntje wel 15-20 min lopen naar het centrum en 10 min naar het strand. Echter is er een bus en/of taxi beschikbaar. Het zwembad was erg aangenaam en een supermarkt was binnen handbereik. Ook kun je gewoon goed en goedkoop eten in het zwembarretje. Wel kon het personeel (en Bulgaren in het algemeen) wel wat vriendelijker/gastvrijer zijn en ik zal als ik hun was ook eens een LOI cursus Engels gaan doen. Wel oppassen in Bulgarije voor louche taxi's, stroom uitval, wisselingen qua weer en nooit in je eentje gaan lopen in the dark. Dit appartementencomplex is een aanradertje. No kidding.

Appartement Summer Dreams info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    West Area, 8240