Géén boekingskosten

• Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

7 Reviews over Strandja

• 3Familie smet05-09-2016

verschrikkelijk - nooit meer - geen ster waard !

Dit hotel moeten ze sluiten ! wij zijn helemaal niet zo kieskeurig maar dit ging echt wel te ver ! we kwamen er aan op 28/08/2016 s'nachts en de receptioniste was heel onvriendelijk en kon geen enkel andere taal dan bulgaars - keek ons zelfs niet aan ! Toen kwam het nieuws dat de lift kapot was en dat we met onze valiezen naar de 4de verdieping moisten gaan ! Het was te duur om de lift te laten maken dus ging dus ook niet gemaakt worden ! Hoe kan je zo gasten ontvangen ? We komen op een kamer waar alles heel erg veroudert was - behang van de muur - airco boven bed met kabels allemaal vies en oud - schimmel - uitzicht was de achterkant van het restaurant dus een muur - een vuilnis steeg dus ! verschrikkelijk ! Eten was bedorven en rubber - koud en vies ! slijmerig ! altijd hetzelfde - we moesten echt ergens anders gaan eten ! Niet genoeg ligzetels aan het zwembad ! geen kussens op de ligzetels dus keihard naa een tijdje ! Dit hotel is nog geen 1 ster waard - dit zouden ze moeten sluiten !

nooit boeken ! echt waar geloof ons !!

• 2Bals Simone en Smet Betty04-09-2016

nooit meer, Hotel Strandja is geen ster waard !!!

Vies, gedateerd, geen lift! het is te duur om te laten repareren was het antwoord. Eten was vies en slijmerige vis. 's Avonds was hetzelfde eten als 's middags zodat we noodgedwongen ergens anders zijn gaan eten. Uitzicht was op een vieze koer waar de "gasten" alles op de grond hadden laten vallen, (sigarettenpeuken, blikjes enz) we konden juist zien dat een kok in bloot bovenlijf, druipend zweet, de eetbakken aan het vullen was. Behang in de kamer hing overal los, airco stonk, loshangende electriciteitsdraden, vies tapijt, vies toilet en nergens schabben om toiletgerief op te zetten, dus zomaar op de grond. Gelukkig heeft de touroperator(Max) ons de volgende dag direct een ander hotel aangeboden ( 8 personen zijn verhuisd) hetgeen een prima hotel (Wela) is en we zijn zeer tevreden over de service. Alleen een woordje positief over het zwembad alhoewel alle (ALLE) stoelen stuk waren en zonder ligmatras! Neen, nooit meer Strandja. Wij hopen dat de touroperators dit hotel zeker NIET in hun programma opnemen.

• 4Charlotte08-08-2016

Geen all inclusive boeken

De ligging van het hotel prima (vlakbij boulevard, alleen straat oversteken), mooi zwembad en schoon, kamers prima (wel gedateerd maar schoon). Meeste personeel erg onvriendelijk, mensen bij de receptie zeer onvriendelijk en kunnen geen Engels of Duits (handen en voeten werk), totaal niet behulpzaam echt irritant, eten zeer slecht (koud, iedere dag zelfde zo'n beetje, ontbijt heel karig), strand mooi en animatie doet hun best zijn vriendelijk. Wil je puur overnachten en dit hotel gebruiken voor dingen ontdekken dan prima maar boek geen all inclusive!! Eten boulevard goedkoop en lekker.

• 2linda180311-08-2014

Goede raad - wegblijven daar!

Vuile kamers, lakens ipv verversen gewoon omdraaien, lekkende wc, lekkende airco, all in - eten wat s middags niet is opgegeten wordt s avonds gewoon terug op buffet gezet. Onvriendelijk personeel, helemaal niet hulpvaardig. Cocktails besteld die niet te drinken was. Niet opgedronken Paar uur later terug aan de bar en frisdrank bestellen - barkeeper schotelde terug de cocktails voor van enkele uren voordien - opdrinken of niets anders! Vogelnesten in de gang, ...... zwembad was wel proper!

• 2linda180311-08-2014

Absoluut geen aanrader!

vogelnesten in gangen, met 3 personen op kamer en slechts een dubbel bed en kinderbed (wel betaald voor 3 volwassenen) - zogezegd dagelijks verversen lakens (in realiteit draaien ze elke dag de lakens gewoon om) - eerste dag cocktail besteld - niet lekker. Naar kamer en daarna terug naar beneden om te eten, eerst drinken. Bestelden cola en barkeeper kwam gewoon terug met de 'lauwe' cocktails - eerst dit uitdrinken vooraleer iets anders te krijgen! Lekkende airco, lekkende wc waardoor ganse dag urine-geur in kamer hing. Eten wat s middags niet op was werd s avonds gewoon terug op de buffetten gezet. Haardroger in stopcontact steken en ontploffen - receptie weigerde te helpen bij dit alles.

• 5Mark Elferink29-08-2013

Niet aan te raden!

Allereerst even over Sunnybeach zelf: mooi boulevard, veel kroegen en clubs waar je terecht kunt en de prijzen voor een hapje en/of drankje zijn erg laag. De mensen op de boulevard zijn vriendelijk. Bij Hotel Strandja was er geen vriendelijk personeel. Ze konden geen Engels en ze waren niet erg behulpzaam. Het rook ook niet altijd fris in bepaalde ruimtes. Het eten in het hotel is smerig. Alles wat warm moet zijn is koud en het vlees was in de meeste gevallen niet gaar. Pasta, rijst, aardappels etc. smaakten allemaal hetzelfde, namelijk vies. De snacks voor tussen de middag waren ook koud, pizza's waarvan de bodem nog niet eens krokant is kan je meteen weggooien. Het scheelt dat er nog een watertap was waarmee je alles weg kon spoelen. De animatie zorgt er nog voor dat kinderen het nog naar hun zin hebben, maar anders is er voor hun niet veel te beleven. De kamers zagen er nog wel prima uit. Dit hotel is géén 4 sterren waard en het hoort ook geen All-inclusive te zijn. KIES IETS ANDERS

• 8de flodders16-06-2012

super

aug 2011 hier geweest hele mooie ligging net achter de boulevard midden in het centrum geweldig heerlijke massage toen voor 15 euro , mooi zwembad drank is ook prima van alles wat likeurs enz mooie kamers, eten was prima te doen kortom super vakantie gehad helaas dit jaar nergens te vinden bij de vakantie aanbieders anders waren we terug gegaan

Hotel Strandja info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• All inclusiveBeschikbaar