Géén boekingskosten

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

39 Reviews over Sol Planeta

• 6rieki02-09-2015

mooi hotel maar zou er geen 2 de keer heen gaan

Mooi groot hotel mooi verzorgd zwembad hele ruime kamers en goed verzorgd het hotel ligt erg mooi dicht bij het strand en heel veel winkels rond het hotel het eten was heel slecht geen smaak en altijd koud naar de flowerstreet ongeveer 10 min lopen

• 4Benny Vermeer18-09-2014

Nooit meer Planeta voor ons!

Ligging: De ligging van dit hotel is erg goed. Je zit niet in de absolute drukte van Sunny Beach maar toch vol in het centrum. Service: Bij aankomst viel al op hoe chagrijnig de receptioniste was, misschien door het einde van het seizoen (11/9) maar we werden niet echt enthousiast ontvangen. De enige vrolijke was de man die het drinken schonk bij het zwembad. De laatste 2 dagen van ons verblijf zijn ze zelfs Vergeten onze kamers schoon te maken! Erg slecht! Prijs/Kwaliteit: Het is niet het duurste hotel dus we hadden geen grote luxe verwacht, maar dit hotel is maximaal 3 sterren! Eten: Nadat we het 2 dagen hadden aangekeken met het eten in de hoop dat het beter werd hebben we de rest vd vakantie buiten de deur gegeten, ondanks dat we all incl hadden. Alleen het ontbijt was oke, de rest was koud/lauw, taai, weinig variatie. Kamers: Konden er mee door, niet super schoon maar wel oke. Kindvriendelijk: Losse tegels en losse zwembadtrap is niet kindvriendelijk. Zwembad: Zie kindvriendelijk

• 8Fam. Leijs01-08-2014

Prima hotel met goede prijs-kwaliteitverhouding.

Wij hebben met onze kinderen (13 en 17) 2 weken heerlijk genoten in dit hotel. Zeer ruime en mooie kamers. Mooi en verzorgd zwembad. De ligging is erg gunstig tov strand en boulevard. Het hotel ligt meer aan het begin van het drukke gedeelte zodat je geen enkele overlast hebt van het uitgaansleven. Een absolute aanrader!!

• 1Kirsa23-09-2013

Heeeel slecht

Eten was heel vies. Elke dag hetzelfde en vooral het restaurant was smerig. De glazen waren zo vet, en je kon proeven en zien wat de vorige persoon had gedronken

• 10Travelone26-07-2012

Elegancko i komfortowo

Stylowo urządzony hotel na wakacje w rodzinnym gronie. Położony w centrum kurortu, umożliwia korzystanie ze wszystkich atrakcji Słonecznego Brzegu. Aby dostać się na plażę wystarczy jedynie przejść przez promenadę. Pokoje eleganckie i komfortowe, z cicho pracującą klimatyzacją. Przy basenie znajduje się mała zjeżdżalnia dla dzieci. Goście spragnieni relaksu mogą skorzystać z mini centrum SPA i salon piękności z masażami W ofercie restauracji przeważają dania kuchni śródziemnomorskiej.

• 0S. Boon26-06-2012

Vreselijk

We hadden een ander hotel geboekt, maar kregen op de luchthaven te horen dat we omgeboekt waren en werden hier gedropt. (er werd verteld dat het een vergelijkbaar hotel was... dus niet) In 1 woord het was verschrikkelijk. Eten was zeer slecht, personeel was chagerijnig. (wat misschien wel komt door de vele russen die er zitten en ook zeer asociaal zijn) er was geen kleuterbadje, geen glijbanen of speeltuintje en de enige all-in bar was bij het zwembad, waar dus continue rijen met mensen stonden te wachten, omdat er vaak maar 1 persoon aan het werk was. Overige faciliteiten waren allen tegen betaling. Het enige positieve was de ruime familiekamer die we hadden. Dit waren 2 slaapkamers met 2 badkamers. We hebben 's avonds meteen geklaagd, dat we hier niet wilden blijven en gelukkig werden we na anderhalve dag naar een ander hotel (Imperial) overgeplaatst.

• 2peter van de bunt18-09-2011

nooit meer

wat een vreselijk slechte ervaring hier in dit hotel vooraf al navraag gedaan bij touroperator nooit klachten gehad eten is altijd lauw of koud de patat en aardappels van de middag worden in de avond in de magnetron opgewarmt manner hier om gevraagt waarom het zo slecht is deze werd boos en wees ons op. de magnetron om je eten op te warmen internatinale standaard verder zit het hier vol met Russen die de hongerwinter mee gemaakt hebben en hun bord zo vol laden dat anderen het nakijken hebben dus zou je zeggen dat de doorloop zo snel is dat het eten geen tijd krijgt om koud te worden helaas niets is minder waar en wij zijn geen zeurende mensen van ouderen leeftijd

• 1Christiane12-09-2011

Deutsche nicht erwünscht!!!

Nicht zu empfehlen... Schlechtes Essen... Unfreundliches Personal.... Deutsche kaum vorhanden und wenn nicht erwünscht!!!

• 1DNAPER27-07-2011

Totaal ongeschikt met kleine kinderen!!!

Kamers zijn groot en schoon. Eten is beetje eentonig, maar redelijk van smaak. Geen speelgelegenheden voor kinderen. zwembad is een lachertje, zeker in verhouding tot het aantal kamers. Rest gasten bestaat uit (heel veel) Russen, Bulgaren, Roemenen, en mensen uit het Midden Oosten. In de grote lobby zitten de hele dag vrouwen in lange gewaden met hoofddoeken te niksen, en dit geeft een beetje een apart beeld van een dergelijke bestemming. Maar het ergste is wel de ligging! Midden in het lawaai van het uitgaansgebied met een bar/dancing recht voor het hotel waar (bijna) dagelijks diverse kroegentochten eindigen. Wij hadden een kamer op de 7e verdieping aan de voorzijde. 's nachts was het (met alle ramen en deuren potdicht!) niet te doen vanwege het lawaai dat tot 06.00 uur doorging. Voor ons was het ergste nog dat we dit hotel niet eens geboekt hadden, maar hier gedumpt werden omdat ons eigen hotel overboekt was! Dit nooit meer!!! Walgelijk!

• 7sil19-01-2011

Goed hotel

Hier in augustus 2010 geweest. Kamers zijn prima, erg ruim, groot balkon en schoon. Het hotel is erg groot, de eerste keer zijn we er verdwaald, we kwamen in één andere oude vieze kelder terecht.. Het ontbijt is niet super, als je keus wil hebben moet je zo vroeg mogelijk gaan. Het eten smiddags is wel goed, broodjes en salade's. Alleen spul voor óp brood kennen ze niet. Het avondeten hebben wij één keer geprobeerd, dit is niet echt een aanrader, het is koud en taai. Er staat zelfs een magnetron in de eetzaal, dat zegt al genoeg. Het zwembad is heerlijk, er word veel animatie gedaan, darten, vollybal, aerobic, erg leuk! De ligging is prima, dicht bij 2 supermarkten en dicht bij het centrum, 5 minuutjes lopen. Het strand is ook dichtbij, maar toen wij er waren waren er allemaal kwallen, bah!

Hotel Sol Planeta info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny Beach complex, Black Sea coast, 8240