Hotel Smolyanstersterster

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.2Goed

Tonen op kaart

19 reviews over Hotel Smolyan

• 8arnold van maurik08-09-2013

simpel,maar goed

Eind augustus in dit hotel geweest. Is erg goed bevallen. Rustig en eenvoudig hotel. Service en schoonmaak ruim voldoende. Veel britse, op leeftijd zijnde, gasten. Ontbijt mag iets beter. Niet veel variatie. Hotel ligt ca 15 minuten van het strand in een slecht onderhouden omgeving. Kijk uit voor niet aanwezig zijn van putdeksels. Voor ouderen zeer geschikt. Voor stellen met kinderen minder geschikt. Supermarkt op 50 meter.Eten en drinken erg goedkoop. Klein, maar schoon zwembad. Wie van luxe houd, dit hotel niet boeken.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 7Kiki06-08-2011

Heerlijk eten, dichtbij centrum en nette kamers.

Het hotel voldoet prima. Toch gaan wij er niet meer naartoe. Het personeel was niet vriendelijk en de douche werkte maar half. De hele badkamer was nat na een x douchen. En voordat je hem aan had was je een uur verder..Handleiding??Het eten was heerlijk en ook erg goedkoop. Nergens in Sunny beach zo lekker gegeten als in het hotel. Het ontbijt was goed, maar je moest wel op tijd eten, laatste uur had je veel minder en werd amper bijgevuld.

Gereisd met partner in juli 2011

• 6Veenstra20-03-2011

Leuk voor een keer.

Smolyan heeft leuke kamers, Bulgarije was echter nog niet erg leuk, maar goed meningen verschillend. Wat niet is kan nog komen. Wel een lekker zwembad, personeel kan soms wat aardiger zijn maar goed je hebt verder ook niet zoveel met ze te maken.

Gereisd met vrienden in juli 2009

• 7Chimaera22-09-2010

Leuk gehad maar zou niet nog een keer gaan.

Het hotel was niet heel spectaculair. Personeel wel aardig. Kamers prima, badkamer ook goed alleen de douche liep soms wat over maar daarvoor was weer een speciaal putje gemaakt dus het liep goed weg, ook airco wat heerlijk was. Lekker zwembadje. Eten was een stuk minder, wij hadden met ontbijt en hebben het 1x gedaan, daarna nooit meer. Wat broodjes met ham en kaas en zure yoghurt met cornflakes. Dat was het wel. Heb ook wel is een smoothie genomen, dat was gewoon melk met een beetje bananensiroop er in. Niet lekker. Het was 5min lopen naar het 1e stuk boulevard maar voor het echte bruisende stuk moest je nog 10 minuutjes verder lopen. Het hotel lag aan een drukke weg maar het was niet storend. Om de 15 meter een super grote supermarkt. Goed te doen dus wel. Handdoeken werden om de 3 dagen verschoond. Er kwam elke ochtend een schoonmaakster om een uur of half 12 bij ons, heel vriendelijk en maakte goed schoon. Het was leuk en heerlijk relax maar ik zou niet nog een keer gaan.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8mary15-08-2010

goed hotel voor weinig geld

leuk klein hotel voor mensen die voor het geld niet al te veel verwachten. Als je veel verwacht zou ik kiezen voor een hotel die 200 euro meer kost. Het is heel simpel maar schoon. kamers zijn ruim en voorzien van onderandere BVN tv. aan de drukke weg maar wij zaten op de bovenste verdieping aan de wegkant maar hoorden eigenlijk niks. 10 minuutjes lopen naar de oficiele boulevard. conclusie goed hotel met een paar min puntjes maar voor dat geld.....

Gereisd met partner in juni 2010

• 7Meijeringh02-07-2010

gezelig hotel

Waren hier met een last minute terecht gekomen,en het overtrof al onze verwachtingen. Alles keurig schoon,en elke dag schone handdoeken. Ontbijt ook niks op aan te merken. Als ik terug naar Bulgarije zou gaan,zou ik dit hotel zeker weer boeken.

Gereisd met partner in juli 2010

• 5Anita22-09-2009

Nooit meer

Ik ben net terug, het hotel oogt in de gids gezellig, maar dat is het niet. Het eten is gewoon smerig, ontbijt niet om over naar huis te schrijven. Had L/O en heb twee keer daar s'avonds gegeten, wat echt niet goed was. 1x in de 3 dagen zouden de handdoeken worden verschoond, als ik ging douchen stond de hele badkamer blank, 20 minuten lopen naar centrum (volgens de reisgids was het 600 mts, daar loop je geen 20 minuten over!) Heb overplaatsing naar ander hotel gevraagd wat dan ook gebeurd is, Ik raad dit hotel niet aan.

Alleen gereisd in september 2009

• 9a.m.van zutphen18-07-2009

goede plek voor een fijne vakantie

Het hotel is voor wat je ervoor betaald prima. Heerlijk zwembad. Kamers zijn goed en schoon. Ik was alleen maar heb me geen moment verveeld.

Alleen gereisd in juli 2009

• 6A.M. Schouten20-09-2008

Een matig hotel, maar voor die prijs...

Het ontbijt was zeer matig. Alleen een paar broodjes met kaas en ham wat er al een paar uur lag.

We hadden een 3-persoonskamer geboekt, maar kregen een 2-persoons. Er sprak maar één dame van het hotel Engels en deze zei daar niets aan te kunnen doen.

Maar voor de rest was het wel allemaal netjes geregeld. Elke dag werd de kamer schoongemaakt, kregen we nieuwe handdoeken en wanneer we wilden konden we zelfs nog een diner gebruiken. Er waren kluisjes te huur.

Er was een mooi zwembad met terras.

En in de nabijheid van het hotel werd gebouwd, maar werd er keurig rekening gehouden met de omliggende hotels. Pas om 12.00 uur begonnen ze met luidruchtige arbeid.

Het hotel lag ook vlak bij allerhande voorzieningen, zoals een apotheek, supermarkt en bushalte.

Te voet was je ook zo bij het strand, restaurants en overige uitgaans gelegenheden.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 6rob molier13-09-2008

krappe 6

eenvoudig familiehotel.. Eenvoudige maar prima kamer. Minpuntjes: airco werkt slecht en de douchkop is niet verstelbaar, hangt op één hoogte, wat erg onhandig kan zijn! De vriendelijkheid van het personeel varieerd per lid. De een is vriendelijk de ander kan geen glimlach tonen. Eten is redelijk, maar weinig tot geen variatie in het eten....en binnen 5 minuten koud. Eet je dus niet precies om 20.00 - 2005 dan heb je koud eten. Algemene indruk is, dat ik me prima heb vermaakt. Verhouding Kwaliteit/prijs geef ik een krappe voldoende een kleine 6..

Alleen gereisd in september 2007

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Zwembad

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand500 m
      • Strand toegangGescheiden door straat
      • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald