Géén boekingskosten

Hotel Slavyanski

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Slavyanski voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 26 reviews

• Sportfaciliteiten

26 Reviews over Slavyanski

• 5ewa31-07-2012

średnio

Hotel Slavyanski-lipiec 2012-pobyt z nastolatkiem.Czysto,pokoje sprzątane codziennie,ręczniki tez.Położenie rewelacyjne,100 m od plazy,dalej od dyskotek i hałasu.Minusem jest brak klimatyzacji w hotelu(tylko w pokojach),windy chodzące "jak im się podoba" bez wentylacji(((,koszmarne,monotonne śniadania-to chyba największy minus hotelu w takim miejscu i w dzisiejszych czasach.Codziennie to samo,najtańsza kiełbasa,1 rodzaj sera żółtego,okropna jajecznica itd.Jedynie kawa i ciastka(dawkowane na sztuki!)były zjadliwe.Hotel dla mało wymagającego turysty,wielki plus dla Pań sprzątających i za położenie.

• 6Popey15-03-2012

Polecam

Bardzo spokojny hotel niedaleko głównego centrum. Bardzo miła obsługa. Wszędzie blisko. Około 50 m od hotelu supermarket ze wszystkim. Wokół hotelu pełno knajpek, restauracji, pubów itp. Wszędzie pyszne jedzenie i dość spore porcje, każdy znajdzie coś dla siebie. Moja żona jest wegetarianką i też nie narzekała. Plaża zaraz przy hotelu. Przed hotelem dosyć duży basen. Jedyny mankament wszędzie płatne leżaki i parasole. My kupiliśmy wszyscy materace dmuchane i parasolkę i problem się rozwiązał można więcej było wydać na trunki:) Plaża szeroka i czysta. Naprawdę polecam. Byłem pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Pozdrawiam

• 8Grzegorz17-09-2011

Pozytywnie

Hotel Slavyanski to hotel 3 gwiazdkowi w pełni tego słowa znaczeniu. Największym plusem jest położenie bo do plaży mamy dosłownie 50 m. W pokojach jest czysto , codziennie kosze wynoszone, pościel układana itp itd, balkon, lodówka, klimatyzacja wszystko się zgadza zgodnie z opisem. Jedzenie uważam za dobre, co prawda mieliśmy tylko wykupione śniadania i one zaspakajały nasze potrzeby w 100% (jajecznica, kiełbaski na gorąco i zimno, warzywa,owoce, świeże pieczywo,ciastka itp itd). Obsługa bardzo miła szczególnie w recepcji i przy basenie. A teraz minusy tego hotelu: zdarzyło się kilka razy, że w łazience śmierdziało kanalizacją co CZASAMI było uciążliwe. Leżaki i parasole przy basenie płatne,tego kompletnie nie rozumiem,jednakże zaznaczam, że w ofercie tak jest napisane. Ogólnie polecam ten hotel w którym tak naprawdę się tylko śpi i przychodzi czasami na drinka własnej produkcji:) Byłem w wrześniu 2011. Polecam.

• 8Nick17-08-2011

goede ligging,gezellige bar

met 7 jongens leeftijd van 21 tot 23 8dagen in dit hotel op vakantie geweest, bij aankomst, snachts om half 12, goed geholpen door de receptie, elke dag schoon beddegoed en schone handdoeken, 1dag (toen het regende) niet erg warm water gehad, ligging is goed. bijna midden aan de boulevard, eten in het hotel is simpelweg triest, aan de bar staat een man van tegen de 50, en daar hebben we echt mee kunnen lachen, en heeft ons met verschillende dingen geholpen, heineken bier was daar te verkrijgen,op straat verschillende fastfood tentjes te vinden, waar je pizza punten kunt krijgen, doner of kip, als enigste is de pizza daar een beetje lekker, verschillende grote clubs wel gezellig. maar verwacht daar niet teveel nederlanders, in de flying dutch man was t erg gezellig en vol, verder goed hotel, maar vol met polen,russen,en bulgaren,

misschien volgend jaar weer.

• 8Sandra21-11-2010

Bulgarije..

Hallo, Op het eerste gezicht leek het ons wel leuk en goed hotel.. Alleen we hadden voor 6 pers geboekt dus hadden we 2 kamers en 2 personen moesten op de vloer slapen dat viel wel tegen! Maar in tegen stelling tot andere berichten kregen wij wel schone handdoeken en dekbed. Alleen het onbijt was niet super lekker vonden wij! En jammer dat ze in Bulgarije niet echt groente kennen.. En wat ook tegen viel inderdaad dat was dat je bij het zwembad van het hotel voor je stoel moest betalen! En jammer dat de douch en wc bij elkaar in zitten in de hotel kamer. En geen airco helaas! Pluspunten waren je zat overal dicht bij zat strand restaurants winkels! Mijn oordeling is dit en hoef er niet zo 123 weer heen..

• 9rick15-09-2010

voor wat je betaalt zeker goed.

Bij aankomst (00,30) konden we gelijk inchekken, personeel achter de receptie was redelijk vriendelijk. Tot verbazing hadden we wel airco en dat was wel echt heerlijk. Ontbijd was niet echt goed, koken moeten ze nog uitvinden, maar in ieder restaurandje kan je ontbijten dus dat is helemaal geen probleen. Hotel is heel mooi gelegen, direct aan de boulevard en daarachter gelijk het strand. Allen dat je overal moet betalen voor een ligbedje(ook aan het zwenbad) vond ik jammer helemaal als je na gaat dat je het zwembad deel met het naastgelegen hotel, en hun gasten niet hoeven te betalen, sunny beach is echt een heel leuk plaatsje voor ieder wat wils en alles eigenlijk heel goedkoop. Bulgaren zijn allen hele stugge en meestal ongezellige mensen, allen daar kon ik niet echt mee zitten. Heb een heerlijke vakantie gehad en voor wat je betaald kan je echt niets zeggen over het hotel.

• 4Twee mokkeltjes11-09-2010

Dit nooit meer echt een Grafhotel!

Zwaar tegen onze verwachtingen in al gelijk bij binnenkomst kon je de onvriendelijke sfeer al proeven, we werden niet gastvrij ontvangen. De kamers zijn klein, muf en stoffig ook was de badkamer ontzettend onhandig je moest onderhand in de toiletpot gaan staan om fatsoenlijk te kunnen douchen.(Ok de prijs was erg laag en dan moet je ook niet veel verwachten) Je krijgt om de 4 dagen handdoeken dit wordt ook als normaal beschouwd volgens het personeel in het hotel.(erg vies aangezien je elke dag toch op zijn minst 1 keer wil douchen).het ontbijt was om te kotsen werkelijk waar! Ook de bedden zijn in de 12 dagen dat wij er waren niet verschoond!! Let op! Je betaald elke dag 3 Euro om aan je eigen hotelzwembad te liggen! OOk voor het strand betaal je 5 euro..En van horen zeggen wordt er ook weggehaald in het hotel door de schoonmakers! Met andere woorden geen diva waardig hotel

• 5Stash20-08-2010

Fajne miejsce

Hotelik bardzo fajny. Natomiast jeżeli chodzi o sam "Słoneczny Brzeg" to świetne miejsce dla ludzi lubiących gwar dyskotek i pubów, kilkukilometrowa promenada gdzie od rana do późnej nocy spaceruje mnóstwo ludzi. JEDNA WIELKA IMPREZA. Jeżeli ktoś lubi to polecam. W okolicy dosłownie kilkanaście minut jazdy autobusem z Słonecznego Brzegu znajduje się Neseber - warto pozwiedzać, miejsce bardzo urocze

• 8Kaya&Reggie10-08-2010

Een tophotel met vriendelijk personeel

Het ligt leuk aan de boulevard, waar je meteen al een aantal restaurantjes hebt zitten waar je erg lekker kan eten. Meteen op de hoek en restaurant Emona/La Banana zijn twee echte aanraders voor zowel ontbijt als lunch als diner.

Het hotel heeft hele aardige personeelsleden, zowel in het restaurant als de man achter de bar. Echt een heerlijke vent met veel verhalen en gezelligheid in zich. George, de barman, weet hoe hij het gezellig maakt, zowel op een saaie avond als op een drukke avond. Altijd gezellig om met hem ff te kletsen.

De superior kamer was heerlijk, aangezien je dan een airco hebt. Dat is toch wel een must. De kamer is ruim en er wordt goed schoongemaakt. Zelfs geen stof bovenop een hoge klerenkast. Dat is toch bijzonder ;)

Wij hebben heerlijk genoten van dit hotel voor het juiste aantal euro's.

Enig minpuntje vonden wij dat er geen Nederlandse organisatie zit. Communiceert toch lastiger.

• 7Richard Hunold14-07-2010

Een goed middenklas hotel voor de prijs

Wij zijn net terug van vakantie in Sunny Beach, gunstige prijs kwaliteit, maar boek altijd alleen logies ontbijt in Sunny Beach, dan kun je zoveel leuke tentjes en restaurants ontdekken voor nog geen 10 euro p.p eten en drinken. vooral de restaurants aan de hoofdstraat omhoog vanaf het strand aan de pier en dan oversteken restaurant en eetgelegenheden genoeg. Altijd geld pinnen bij de banken en niet wisselen krijg je 200 lev voor 100 euro, dus makkelijk omrekenen, veel plezier. Richard & Elly

Hotel Slavyanski info

• Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • Directe toets telefoonBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • StoombadBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden

• HalfpensionBeschikbaar