Hotel Slavyanski

7.2Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.2Goed

• Kinderopvang
  • Sauna

26 reviews over Hotel Slavyanski

• 8Nick17-08-2011

goede ligging,gezellige bar

met 7 jongens leeftijd van 21 tot 23 8dagen in dit hotel op vakantie geweest, bij aankomst, snachts om half 12, goed geholpen door de receptie, elke dag schoon beddegoed en schone handdoeken, 1dag (toen het regende) niet erg warm water gehad, ligging is goed. bijna midden aan de boulevard, eten in het hotel is simpelweg triest, aan de bar staat een man van tegen de 50, en daar hebben we echt mee kunnen lachen, en heeft ons met verschillende dingen geholpen, heineken bier was daar te verkrijgen,op straat verschillende fastfood tentjes te vinden, waar je pizza punten kunt krijgen, doner of kip, als enigste is de pizza daar een beetje lekker, verschillende grote clubs wel gezellig. maar verwacht daar niet teveel nederlanders, in de flying dutch man was t erg gezellig en vol, verder goed hotel, maar vol met polen,russen,en bulgaren,

misschien volgend jaar weer.

Gereisd met vrienden in augustus 2011

• 8Sandra21-11-2010

Bulgarije..

Hallo, Op het eerste gezicht leek het ons wel leuk en goed hotel.. Alleen we hadden voor 6 pers geboekt dus hadden we 2 kamers en 2 personen moesten op de vloer slapen dat viel wel tegen! Maar in tegen stelling tot andere berichten kregen wij wel schone handdoeken en dekbed. Alleen het onbijt was niet super lekker vonden wij! En jammer dat ze in Bulgarije niet echt groente kennen.. En wat ook tegen viel inderdaad dat was dat je bij het zwembad van het hotel voor je stoel moest betalen! En jammer dat de douch en wc bij elkaar in zitten in de hotel kamer. En geen airco helaas! Pluspunten waren je zat overal dicht bij zat strand restaurants winkels! Mijn oordeling is dit en hoef er niet zo 123 weer heen..

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 9rick15-09-2010

voor wat je betaalt zeker goed.

Bij aankomst (00,30) konden we gelijk inchekken, personeel achter de receptie was redelijk vriendelijk. Tot verbazing hadden we wel airco en dat was wel echt heerlijk. Ontbijd was niet echt goed, koken moeten ze nog uitvinden, maar in ieder restaurandje kan je ontbijten dus dat is helemaal geen probleen. Hotel is heel mooi gelegen, direct aan de boulevard en daarachter gelijk het strand. Allen dat je overal moet betalen voor een ligbedje(ook aan het zwenbad) vond ik jammer helemaal als je na gaat dat je het zwembad deel met het naastgelegen hotel, en hun gasten niet hoeven te betalen, sunny beach is echt een heel leuk plaatsje voor ieder wat wils en alles eigenlijk heel goedkoop. Bulgaren zijn allen hele stugge en meestal ongezellige mensen, allen daar kon ik niet echt mee zitten. Heb een heerlijke vakantie gehad en voor wat je betaald kan je echt niets zeggen over het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 4Twee mokkeltjes11-09-2010

Dit nooit meer echt een Grafhotel!

Zwaar tegen onze verwachtingen in al gelijk bij binnenkomst kon je de onvriendelijke sfeer al proeven, we werden niet gastvrij ontvangen. De kamers zijn klein, muf en stoffig ook was de badkamer ontzettend onhandig je moest onderhand in de toiletpot gaan staan om fatsoenlijk te kunnen douchen.(Ok de prijs was erg laag en dan moet je ook niet veel verwachten) Je krijgt om de 4 dagen handdoeken dit wordt ook als normaal beschouwd volgens het personeel in het hotel.(erg vies aangezien je elke dag toch op zijn minst 1 keer wil douchen).het ontbijt was om te kotsen werkelijk waar! Ook de bedden zijn in de 12 dagen dat wij er waren niet verschoond!! Let op! Je betaald elke dag 3 Euro om aan je eigen hotelzwembad te liggen! OOk voor het strand betaal je 5 euro..En van horen zeggen wordt er ook weggehaald in het hotel door de schoonmakers! Met andere woorden geen diva waardig hotel

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8Kaya&Reggie10-08-2010

Een tophotel met vriendelijk personeel

Het ligt leuk aan de boulevard, waar je meteen al een aantal restaurantjes hebt zitten waar je erg lekker kan eten. Meteen op de hoek en restaurant Emona/La Banana zijn twee echte aanraders voor zowel ontbijt als lunch als diner.

Het hotel heeft hele aardige personeelsleden, zowel in het restaurant als de man achter de bar. Echt een heerlijke vent met veel verhalen en gezelligheid in zich. George, de barman, weet hoe hij het gezellig maakt, zowel op een saaie avond als op een drukke avond. Altijd gezellig om met hem ff te kletsen.

De superior kamer was heerlijk, aangezien je dan een airco hebt. Dat is toch wel een must. De kamer is ruim en er wordt goed schoongemaakt. Zelfs geen stof bovenop een hoge klerenkast. Dat is toch bijzonder ;)

Wij hebben heerlijk genoten van dit hotel voor het juiste aantal euro's.

Enig minpuntje vonden wij dat er geen Nederlandse organisatie zit. Communiceert toch lastiger.

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Richard Hunold14-07-2010

Een goed middenklas hotel voor de prijs

Wij zijn net terug van vakantie in Sunny Beach, gunstige prijs kwaliteit, maar boek altijd alleen logies ontbijt in Sunny Beach, dan kun je zoveel leuke tentjes en restaurants ontdekken voor nog geen 10 euro p.p eten en drinken. vooral de restaurants aan de hoofdstraat omhoog vanaf het strand aan de pier en dan oversteken restaurant en eetgelegenheden genoeg. Altijd geld pinnen bij de banken en niet wisselen krijg je 200 lev voor 100 euro, dus makkelijk omrekenen, veel plezier. Richard & Elly

Gereisd met partner in juli 2010

• 7Max03-09-2009

perfecte ligging, goed en net hotel

zijn hier de laatste week van augustus geweest. Hotel heeft een perfecte ligging aan de boulevard en recht aan zee. Zwembad deel je weliswaar met hotel Bellevue maar daar merk je niets van. Nadeel wel het betalen van de ligbedden aan het strand en bij het zwembad, maar dat was blijkbaar bij ieder hotel. Personeel was vriendelijk. Geen airco, maar dat was ook niet nodig want 's avonds koelt het toch af. Leuk en gezellig, veel te zien en te doen.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Esther05-09-2008

Eenvoudig maar prima!

Kamer was prima, badkamer wat klein, geen airco maar gezien schaduw ook niet gemist. Zwembad met ander hotel delen maar in deze tijd niet druk gezien aflopend seizoen. In het hotel zijn ze vriendelijk alhoewel de handdoekenwisseling wel te wensen overliet. Ontbijt was prima, verder niet gegeten bij hotel. Tegenover strand en boulevard, ligging is ideaal. Wel last gehad van de bureaucratie van de Bulgaren, er zijn een aantal vriendelijke/grappige lui maar de meesten zijn stug en onvriendelijk. Sunny Beach zelf is leuk om een keer gezien te hebben maar inderdaad een kermis. Nessebar en Real Bulgarian excursie erg leuk. Kortom: prima als je niet al teveel luxe eist en goedkoop even weg wilt.

Gereisd met vrienden in september 2008

• 8Angela03-09-2008

heerlijk om lekker te relaxen

goed hotel + goede roomservice. alleen niet op gelet dat er geen airco was, dus was best heet s'nachts. groot en lekker zwembad bij hotel, wat naast de boulevard en strand ligt. het eten bij het hotel ben ik zeker niet over te spreken. boulevard is zeker wel gezellig, wel veel onvriendelijke mensen in de kraampjes. het uitgaan in de buurt is er zeker ook, voor een leuke prijs. wij zijn ook nog naar old-nessebar geweest. erg gezellig oud stadje, waar je makkelijk en goedkoop met de taxi kan komen. wel oppassen met vlees & sla, want ze wassen het met het water uit de kraan, net als de ijsblokjes in je drinken. vraag zonder ijs of gooi ze er meteen uit. verder is het heerlijk om daar op vakantie te gaan!!

Gereisd met vrienden in september 2008

• 7Wendy Hos03-09-2008

Slechte kamers

Heel slecht onderhouden oud hotel met vieze lakens. Het was 40 graden en ze hebben geen arico en dat heb je daar dan echt wel nodig. Ook een minpunt is dat je moet betalen voor de bedjes bij het zwembad. De ligging van het hotel is wel super!!!

Gereisd met partner in augustus 2008

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages