Appartement Silver Springs

Appartement Silver Springs
8,3

2 tips over Appartement Silver Springs

Sebas, 7-8-2013
Hoofdweg bij hotel oversteken en eerste rechts. Dan loop je zo tussen de winkeltjes en barretjes. Even de weg vinden en het loopt gezelliger maar ook veiliger! langs de hoofdweg lopen nog wel eens oplichters met emmertjes grote bessen die ze laten vallen als je langs ze loopt. dan willen ze geld zien en roepen de dat ze beveiliging er bij halen. Probeer dan altijd naar de drukke weg te lopen! dan raak je ze wel kwijt.
Ralph, 31-7-2012
Een tip is het waterpark in Nessebar is veel mooier en groter dan in sunny beach. En nog een tip als je er komt voor je rust kun je beter naar een ander appartement gaan als je op bed ligt kun je de buren horen praten en elke stoel die verschoven word hoor je.