Appartement Silver Springs

Laatste review

Heerlijk appartement

Sanna,
1-8-2017

Erg nieuw appartement waardoor allee netjes en schoon was. De bedbank sliep prima. Wij hadden uitzicht op t zwembad wat heerlijk fris water was. Personeel is heel leuk in de bar en spreken goed Engels. Veel ligbedden om lekker te luieren. Muziek niet te hard. En veel families uit voornamelijk Engelstalige landen. Ontbijt is op bestelling van de menukaart en werd snel geserveerd. Als je iets extra's nodig had was de receptie altijd bereid om mee te denken.

Wat ook fijn was dat we door het hotelbusje bij t busstation werden opgehaald. Door vertraging hebben zij helaas een uur moeten wachten op ons, maar eigenaar Tony was erg vriendelijk. Nadelen, trage WiFi binnen t appartement, het bezet houden van ligbedden door de handdoeken en het ligt 10-15 min lopen van het centrum.

Kortom een heerlijke vakantie gehad in Silver Springs appartement.

Kenmerken

5 reviews over Appartement Silver Springs in het Nederlands

Heerlijk appartement

Sanna,
1-8-2017

Kortom een heerlijke vakantie gehad in Silver Springs appartement.

Heerlijk appartement!

Sebas
7-8-2013

Grote kamers. Lekker zwembad. Ierse bar waar je lekker kan eten en drinken voor een goeie prijs. Klein kwartier naar de strip maar als je tussendoor schiet is het na 5 minuten al tussen de winkeltjes en drukte lopen die kant op. Strant is ongeveer 10 min lopen. Taxi is goedkoop maar prijs afspraak maken is wel slim. Wij hebben het goed naar ons zin gehad en elke avond goed terug kunnen komen.

Fijn hotel!

Michelle
2-8-2012

Leuk appartement.

De ligging viel ons zwaar tegen het is erg ver van het centrum vandaan! Het is vooral vervelend als je in de nacht terug moet van het uitgaan, je moet dan door donkere straten en dat is niet zo fijn in Bulgarije. Maar als oplossing kan je natuurlijk wel een taxi pakken.

Wij waren met ze 2e en hadden een hele ruime kamer. Ook was ons balkon groot genoeg.

Het hotel was erg schoon en het personeel was erg vriendelijk. Wij hadden last van een beest op ons balkon en de man van de receptie kwam meteen met ons mee naar boven om hem weg te halen. En toen we een glas hadden gebroken kregen we een nieuwe omdat we het netjes kwamen melden.

Ook de mensen in de bar zijn vriendelijk en wat ook erg leuk is is dat het bijna de hele dag happy our is. dus heel vaak 2 cocktails voor maar 4 euro!

Mooie ruime appartementen

Ralph
31-7-2012

Wij zijn met zen 4en naar appartement silver springs geweest in de periode van 16 tot 30 juli 2012. De appartementen zijn heel ruim en simpel maar goed ingericht. Het balkon viel wel een klein beetje tegen aangezien je er alleen met 4 man naast elkaar kon zitten. Verder heel vriendelijk personeel bij de receptie. Er hoefde bij aankomst geen borg te worden betaald en de airco was gratis. De kluis kostte 20 lev is ong. €10. Bij het appartement zit beneden een restaurant die redelijk is. De andere eet gelegenheden en het centrum en de boulevard liggen op circa. 10 á 15 minuten lopen. Het schoonmaken viel wel tegen in 2 weken hebben 1x schoon beddengoed gehad en 4x schone handdoeken. Als je wat geld neerlegd voor de schoonmaaksters doen ze wel extra hun best. Je moet wel zelf een deurhanger op de deur doen als je wil dat ze komen schoonmaken. Het eten in bulgarije is zeer goedkoop vergeleken met nederland. Wij zijn elke dag uitgebreid uit eten geweest en het duurste was €17,- pp. VEELJEUGD

super appartement

Jantina
31-8-2011

De appartementen zijn ruim, schoon en netjes. Het personeel is zeer vriendelijk. Leuk zwembad met ligbedjes. Het is alleen wel een eindje lopen naar het centrum en het strand. Kleine supermarktjes in de nabijheid. Hebben een ochtend ontbeten in het naastgelegen hotel. Kan alleen van de kaart bestellen. Dus geen ontbijtbuffet. Verder voldoende eetgelegenheid in het centrum. Ook heeft het app.complex een Iers restaurant.

Kluisje huren kost 5 Lev (= € 2,50) per week.

We hebben een aantal aanbieders voor Silver Springs voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silver Springs in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silver Springs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.