Appartement Severinastersterster

7.9Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.9Goed

Tonen op kaart

55 reviews over Appartement Severina

• 5Jelle27-12-2016

Schandalig

Dit hotel vraagt een hoge borgsom en bedenkt alle reden om zoveel als mogelijk geld in te houden. Wij kregen 20 euro van de 100 terug, met geen enkele fatsoenlijke verklaring. Absoluut niet boeken bij deze accomodatie. De manager is simpelweg een omhoog gevallen b*ch. Toen wij tegen haar in gingen kon ze alleen "No" zeggen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Rick31-08-2016

Met 4 vrienden geweest en gewoon alle borg terug

Met 4 vrienden, gewoon muziek gedraait, geen last gehad van iets, red mijn vakantie gezien hoe extreem het was maar hier is vrij weinig meer van te merken, boetes worden niet meer gegeven. Bed kon iets beter maar en de badkamer iets verouderd, maar al met al een top week beleefd daar

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 2don-quichotte30-08-2016

Opgepast !

Hotel grijpt iedere mogelijkheid aan om je je geld af te pakken dmv huisregels en intimidatie... niks terug gezien van borg!

Gereisd met vrienden in januari 2016

• 7Ineke Sol25-08-2016

Severina apt. Sunny Beach Bulgarije voor Rust

Bij aankomst reglement tekenen; niet met bal in het zwembad, geen bommetjes. Rustig zijn tussen 14.00 en 16.00 uur. Voor jongeren geen aanrader wel voor "ouderen".Apt. wordt elke dag schoon gemaakt.. Receptionistes en dame die schoonmaakt super vriendelijk. Jammer dat speeltuintje niets voor stelt. Ligging appartementen complex vlak bij strand en boulevard. Aanrader "ouderen".

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 2Desiree29-06-2016

Dit raad ik niet aan. (Studentenreis)

Dit app. complex raad ik zeker niet aan voor jongeren. Wij zijn hier acht dagen met vier meiden geweest. De manager en de schoonmakers spelen allemaal onder één hoedje. Wij hebben €400 borg betaald. Hier hebben wij €100 van teruggezien. De reden was: geluidsoverlast, rommel bij het zwembad, en handdoeken die niet meer herbruikt konden worden. Wij vonden het een vrij opmerkelijke redenering van de mensen daarzo.

Ik geloof best, als je er voor de rust naar toe gaat dat het waarschijnlijk een prima appartement is, maar voor jongeren raad ik dit echt af! Het is zonde van je geld, aangezien je de borg waarschijnlijk ook niet terugziet. En er zijn zoveel andere leuke appartementen daarzo, die ook nog veel dichter bij de Flowerstreet zitten.

Gereisd met vrienden in mei 2016

• 10Arno31-08-2015

Top!

Het was een gemoedelijke accommodatie, rustig en dichtbij het strand. Restaurantje en eten was ook heerlijk.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 10Charitza22-08-2015

Prima!

Wij waren hier van 10 /21 augustus, het was erg rustig in het app. complex. Waarschijnlijk was het daardoor prima! Gewoon onze borg terug. Niets gepikt!!! Er werd elke dag schoongemaakt . Wanneer je fooi geeft doen ze idd ook je afwas en lopen ze net iets harder voor je. Heerlijk gegeten bij het appartement! All inclusive zou ik niet doen, omdat je buiten de deur ook gezellig en lekker kan eten. Voor jongeren, ik zou hier alleen naar toe gaan als je idd een kluisje huurt voor je paspoort en telefoon en echt om 23±00 uur stil bent. Anders ben je echt de sigaar en je borg kwijt!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9Familie hoogenberg09-08-2015

Voor herhaling vatbaar

Een goed en ruim appartement, prettig zwembad erbij.een peuter en diep bad..2 kids 1 van 4 zonder en 1 van 6 met diploma. Voor beide n zwembad waar ze zich heerlijk konden vermaken👍🏼 wij hadden geen (over)last van de jeugd, maar tegen de tijd dat wij terug naar huis gingen kwam er wel meer jeugd aan...zeer aardige dame bij de receptie...de ligging was voor ons perfect...meerdere supermarkten in de buurt, strand vlakbij, boulevard begint rustig maar daarna word t drukker en mooier...wij komen zeker terug

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 8Kees08-08-2015

Prima appartement!

Appartementencomplex Severina is gewoon prima! De verhalen van de borg niet terug krijgen herkennen wij niet, wij kregen netjes de hele borg terug.

Het appartement is erg groot (81m2 voor 2 personen) en het balkon gigantisch! Daarnaast 2 (!) airco's en alles wat netjes schoon. Inventaris is ook prima (oventje, waterkoker, broodrooster, kookplaatje). De schoonmaak is om de 3-4 dagen, dat was ook aangegeven op de website waar we boekten. Als je eerder schone handdoeken wil, is dat geen enkel probleem (gewoon aan de receptie vragen). Wij zijn zelf beide 27 en hebben geen enkele overlast gehad van feestende mensen oid.

Er stopt een bus voor de deur. Voor 1,30 lev (0,65 euro) ben je binnen 5 min op Flowerstreet. Als je gaat lopen (langs de gezellige boulevard) is het 20-25 min. Niks mis mee. Supermarkt zit om de hoek, pinautomaat onder in het appartement en strand is 2 min lopen.

Gereisd met partner in juli 2015

• 1Willem04-08-2015

Nooit heengaan, slechtste appartement

Met acht personen zijn wij hier geweest bij Severina, alles waar zij geld mee kunnen pakken doen zij dat. Wij hebben 800,- borg betaald, hier hebben wij 80,- van terug gekregen. Je krijgt de vreemdste redenen hiervoor zoals: teveel lawaai, rotzooi, vieze handdoeken. Ook zijn wij bestolen door de schoonmakers, telefoons, portemonnees, horloge. Dit wil je niet meemaken, bij de politie wachten, en naar Sofia toe voor een nieuw reisdocument (800 km heen en terug) De schoonmakers komen ook niet elke dag, ze komen wanneer hun het uitkomt dat is ongeveer om de drie of vier dagen. Het uitgaan is prima op Sunny Beach, alleen het is veel te ver weg van de Flowerstreet, en er zijn maar een minimaal aantal taxi chauffeurs te vertrouwen. Ik zou hier NOOIT! naar toe gaan!!!

Gereisd met vrienden in juli 2015

4 tips over Appartement Severina

• Marloes, 13-12-2013

Het zit erg dicht bij het strand, de bedjes kosten geld op het strand.

• rick, 31-07-2013

3 avonden naar de Iceberg geweest!(Club) was echt TOP! Eten kan je bij Severina doen is best te doen! En voor de heren BIER 0.5 KOST 2 LEVA(ongeveer 1 euro! super goedkoop dus!)

• Debby, 19-03-2015

Het waterpark dichtbij Sunnybeach is echt een aanrader!!

3 vragen over Appartement Severina

• hummelrecords, 10-04-2015

WIFI

Is er WIFI aanwezig en is deze gratis?

Pieter Verschage, 04-10-2019

Op luchthaven naar de taxi standplaats lopen niet meer dan 10€ betalen doe dit al jaren ze vragen wel meer maar nogmaals 10 €

• j_konings17, 21-03-2015

ontbijten

Kun je bij het appartement ook ontbijten, zo ja, is dit enigszins te doen? Graag willen we weten of er in dit appartement ook gezinnen zijn?

• Mw. Wagenmakers, 29-12-2011

Koelkast

Weet iemand of de koelkast in dit appartement tegen betaling is of juist niet.

Mv Wagenmakers, 09-01-2012

Dank je wel nienke voor je reactie op de koelkast.Weten we waar we aan toe zijn.

Nienke, 09-01-2012

De koelkast is gewoon bij de kosten in begrepen, het is een niet al te grote koelkast, maar het is te doen!

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal personen2 tot 4

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m
  • Strand faciliteitenParasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenVegetarisch

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinRecreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald