Géén boekingskosten

Appartement Severina

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Severina voor je op een rij gezet:

7.9GoedScore uit 54 reviews

Meer appartement info

54 Reviews over Severina

• 5Jelle27-12-2016

Schandalig

Dit hotel vraagt een hoge borgsom en bedenkt alle reden om zoveel als mogelijk geld in te houden. Wij kregen 20 euro van de 100 terug, met geen enkele fatsoenlijke verklaring. Absoluut niet boeken bij deze accomodatie. De manager is simpelweg een omhoog gevallen b*ch. Toen wij tegen haar in gingen kon ze alleen "No" zeggen.

• 9Rick31-08-2016

Met 4 vrienden geweest en gewoon alle borg terug

Met 4 vrienden, gewoon muziek gedraait, geen last gehad van iets, red mijn vakantie gezien hoe extreem het was maar hier is vrij weinig meer van te merken, boetes worden niet meer gegeven. Bed kon iets beter maar en de badkamer iets verouderd, maar al met al een top week beleefd daar

• 2don-quichotte30-08-2016

Opgepast !

Hotel grijpt iedere mogelijkheid aan om je je geld af te pakken dmv huisregels en intimidatie... niks terug gezien van borg!

• 7Ineke Sol25-08-2016

Severina apt. Sunny Beach Bulgarije voor Rust

Bij aankomst reglement tekenen; niet met bal in het zwembad, geen bommetjes. Rustig zijn tussen 14.00 en 16.00 uur. Voor jongeren geen aanrader wel voor "ouderen".Apt. wordt elke dag schoon gemaakt.. Receptionistes en dame die schoonmaakt super vriendelijk. Jammer dat speeltuintje niets voor stelt. Ligging appartementen complex vlak bij strand en boulevard. Aanrader "ouderen".

• 2Desiree29-06-2016

Dit raad ik niet aan. (Studentenreis)

Dit app. complex raad ik zeker niet aan voor jongeren. Wij zijn hier acht dagen met vier meiden geweest. De manager en de schoonmakers spelen allemaal onder één hoedje. Wij hebben €400 borg betaald. Hier hebben wij €100 van teruggezien. De reden was: geluidsoverlast, rommel bij het zwembad, en handdoeken die niet meer herbruikt konden worden. Wij vonden het een vrij opmerkelijke redenering van de mensen daarzo.

Ik geloof best, als je er voor de rust naar toe gaat dat het waarschijnlijk een prima appartement is, maar voor jongeren raad ik dit echt af! Het is zonde van je geld, aangezien je de borg waarschijnlijk ook niet terugziet. En er zijn zoveel andere leuke appartementen daarzo, die ook nog veel dichter bij de Flowerstreet zitten.

• 10Arno31-08-2015

Top!

Het was een gemoedelijke accommodatie, rustig en dichtbij het strand. Restaurantje en eten was ook heerlijk.

• 10Charitza22-08-2015

Prima!

Wij waren hier van 10 /21 augustus, het was erg rustig in het app. complex. Waarschijnlijk was het daardoor prima! Gewoon onze borg terug. Niets gepikt!!! Er werd elke dag schoongemaakt . Wanneer je fooi geeft doen ze idd ook je afwas en lopen ze net iets harder voor je. Heerlijk gegeten bij het appartement! All inclusive zou ik niet doen, omdat je buiten de deur ook gezellig en lekker kan eten. Voor jongeren, ik zou hier alleen naar toe gaan als je idd een kluisje huurt voor je paspoort en telefoon en echt om 23±00 uur stil bent. Anders ben je echt de sigaar en je borg kwijt!!!

• 9Familie hoogenberg09-08-2015

Voor herhaling vatbaar

Een goed en ruim appartement, prettig zwembad erbij.een peuter en diep bad..2 kids 1 van 4 zonder en 1 van 6 met diploma. Voor beide n zwembad waar ze zich heerlijk konden vermaken👍🏼 wij hadden geen (over)last van de jeugd, maar tegen de tijd dat wij terug naar huis gingen kwam er wel meer jeugd aan...zeer aardige dame bij de receptie...de ligging was voor ons perfect...meerdere supermarkten in de buurt, strand vlakbij, boulevard begint rustig maar daarna word t drukker en mooier...wij komen zeker terug

• 8Kees08-08-2015

Prima appartement!

Appartementencomplex Severina is gewoon prima! De verhalen van de borg niet terug krijgen herkennen wij niet, wij kregen netjes de hele borg terug.

Het appartement is erg groot (81m2 voor 2 personen) en het balkon gigantisch! Daarnaast 2 (!) airco's en alles wat netjes schoon. Inventaris is ook prima (oventje, waterkoker, broodrooster, kookplaatje). De schoonmaak is om de 3-4 dagen, dat was ook aangegeven op de website waar we boekten. Als je eerder schone handdoeken wil, is dat geen enkel probleem (gewoon aan de receptie vragen). Wij zijn zelf beide 27 en hebben geen enkele overlast gehad van feestende mensen oid.

Er stopt een bus voor de deur. Voor 1,30 lev (0,65 euro) ben je binnen 5 min op Flowerstreet. Als je gaat lopen (langs de gezellige boulevard) is het 20-25 min. Niks mis mee. Supermarkt zit om de hoek, pinautomaat onder in het appartement en strand is 2 min lopen.

• 1Willem04-08-2015

Nooit heengaan, slechtste appartement

Met acht personen zijn wij hier geweest bij Severina, alles waar zij geld mee kunnen pakken doen zij dat. Wij hebben 800,- borg betaald, hier hebben wij 80,- van terug gekregen. Je krijgt de vreemdste redenen hiervoor zoals: teveel lawaai, rotzooi, vieze handdoeken. Ook zijn wij bestolen door de schoonmakers, telefoons, portemonnees, horloge. Dit wil je niet meemaken, bij de politie wachten, en naar Sofia toe voor een nieuw reisdocument (800 km heen en terug) De schoonmakers komen ook niet elke dag, ze komen wanneer hun het uitkomt dat is ongeveer om de drie of vier dagen. Het uitgaan is prima op Sunny Beach, alleen het is veel te ver weg van de Flowerstreet, en er zijn maar een minimaal aantal taxi chauffeurs te vertrouwen. Ik zou hier NOOIT! naar toe gaan!!!

Appartement Severina info

• WinkelsBeschikbaar (1)
  • KroegenBeschikbaar (1)
  • SpelletjeskamerBeschikbaar (1)
  • RestaurantsBeschikbaar (1)
  • Restaurants met airconditioningBeschikbaar (1)
  • Restaurants met niet-rokers gedeelteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • Medische hulpBeschikbaar
  • SpeelplaatsBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • KinderopvangBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)
  • Restaurants met rookruimteBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar

• LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • MassageBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden