Aparthotel Sea Breezestersterster

7Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

Op vakantie geweest naar Sea Breeze?

7Goed

Aparthotel info

• Aan zee
Meer aparthotel info
Tonen op kaart

5 reviews over Aparthotel Sea Breeze

• 6Michael05-08-2014

Fijn hotel, maar niet je vrienden

Het hotelcomplex is in tweeën gesplist, er gingen verhalen over een ruzie tussen het management, waardoor dit hotel nu 2 aparte hotels zijn. Wij hebben 10 nachten gehad in Sea Breeze.

Het personeel is verhaal. We hebben juist het Aparthotel geboekt zodat we zelf eten konden maken, ook avondeten. Niets bleek mogelijk, er mocht géén eten of drinken de kamer in. De koelkast werd dan ook op de tweede dag door het management leeggehaald wat leidde tot een fikse discussie, er bleek geen enkele professionaliteit van de 3 leidinggevende, dit leidde tot een schreeuwsessie. Reisleiding heeft dit 'opgelost'.

Conclusie: géén eten wat klaar moet worden bereid, ook geen brood en beleg. Geen bestek aanwezig, slechts 3 glazen en inductieplaat, in te schakelen door de automaat boven de deur om te zetten. Neem dan wel pannetje mee en verstop deze in je koffer.

Verduistering was niet breed genoeg.

Ze komen snel met kosten, check de kamer aandachtig bij aankomst en meld alle onjuistheden.

Gereisd met partner in juli 2014

• 8Iris13-04-2013

heerlijk appartement aan het strand

Ik ben in de zomer van 2011 met vier vriendinnen hier geweest. We hadden een heerlijk appartement. Wel was het jammer dat er maar 1 slaapkamer was waardoor 2 op de slaapbank moesten. Doordat we vaak in de late uurtjes terug kwamen was dat verder geen probleem. We hadden een ruime keuken met oven, broodrooster, waterkoker en voldoende kookgerei. We hebben 1 keer in het appartement gekookt, alleen was uit eten gaan zo ontzettend goedkoop dat het geen probleem was om elke avond te doen (voor 10 euro pp kan je prima eten in de meeste restaurants). De eerste keer hebben we in het hotel gegeten, dat was 3 euro pp. Het ontbijt was lekker maar niet super uitgebreid. De andere dagen hebben we zelf brood en wat broodbeleg in een supermarktje gekocht en in het appartement ontbeten. Als je buiten komt steek je de straat over en zit je op het strand, echt heerlijk! Verder zit het hotel aan de boulevard. Naar het (stap)centrum lopen is echt max 10 minuten. Het receptiepersoneel is erg vriendelijk

Gereisd met vrienden in juni 2011

• 8Angelina15-07-2011

direct aan de boulevard

Wij hadden een kamer met uitzicht over de boulevard en de zee. Er zijn ook kamers aan de andere kant van de hal en dan kijk je op het zwembad van het hotel achter ons. Maar de meeste kamers hebben zeezicht. Tegenover ons was een beachbar met overdag regelmatig party's. 's avonds kon je de muziek erg goed horen, dus als je op tijd naar bed wilt, kun je beter een ander hotel zoeken. Maar vanaf je balkon was het erg leuk om al die mensen te zien feesten.

We kregen maar 2 keer per week nieuwe handdoeken, en het bed werd maar 1 keer per week verschoond.

Het ontbijt was goed, maar niets bijzonders. Het personeel spreekt geen engels of duits, alleen achter de receptie spreken ze engels, maar niet geweldig.

Zeker een hotel om aan te raden als je geen vroege vogel bent. Als we weer naar sunny beach gaan boeken we zeker weer dit hotel.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Peter van der Linden03-01-2010

Keurig hotel aan de strandboulevard

Dit kleine hotel ligt direct aan de strandboulevard. De niet al te grote kamer was zelfs voorzien van een grote koelkast en kookplaten. De kamer werd elke dag uitgebreid schoongemaakt. Het ontbijt viel wat tegen, karig. Voor de prijs een goed hotel.

Alleen gereisd in september 2009

1 tip over Aparthotel Sea Breeze

• Michael, 07-08-2014

Het is een mooie kamer, wij zaten in een suite landzijde en dat was fijn, geen herrie van de boulevard, prima!

Mooi hotel, het ontbijt is erg vies en veels te warm wat koud moet zijn, en te koud wat warm zou zijn. Echt overslaan.

Borg is 100,- of 200 leva per kamer, ik adviseer euro, omdat je deze dan mee naar huis kunt nemen. Wisselkantoren zou ik overslaan, zoek een degelijke pinautomaat, je bankt rekent kosten per opname;ING 2,25 in 2014.

Hadden zelf router mee voor wifi, standaard setup.

0 vragen over Aparthotel Sea Breeze

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
    • Overige servicesDokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald