Géén boekingskosten

Appartement Royal Sun Holiday

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Royal Sun Holiday voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 115 reviews

Meer appartement info

117 Reviews over Royal Sun Holiday

• 7W j m kuijpers10-09-2019

Middelmaat hotel

Goed hotel niet super de lux Ontbijt zou wat uitgebreider mogen en wat netter mogen

• 8Yara29-08-2017

Mooi verblijf!

2pers. Appartm. Het was ontzettend groot! Airco werkt goed, matrassen zijn goed en de douche fijn. Prijs zeker waard qua verblijf. Zwembad was ook leuk maar niet heel bijzonder.Genoeg ligbedden beschikbaar bij het zwembad. Eten en drinken in Sunny beach allemaal erg goedkoop maar wij kwamen er al snel achter dat er geen gezond eten te krijgen is in en rondom de flower street.Buiten de strip om wel groente en gezond eten te krijgen!Hotel ontbijt niet bijzonder maar wel prima! Schoonmakers maken iedere dag goed schoon met nieuwe handdoeken en opgemaakte bedden. Onze opgevallen punten:in Sunny beach zelf weinig gevarieerd eten maar omliggende streken wel, je ontkomt niet aan proppers op de straat, ook een aantal die je drugs of lachgas aanbieden,Mooi strand en golven! Ook op de boot geweest achter een jetski dit is echt een aanrader! Dagje Burgas in het grote winkelcentrum ook erg leuk. Cocktails altijd 2 voor de prijs van 1!

• 6VPD20-07-2016

Weinig Nederlanders meer te bekennen, jammer!

Wij zijn 2 x eerder in dit appartement geweest, maar dit was echt de laatste keer. Van de 12 dagen is er 3 keer een schoonmaakster geweest. Op zich is dat niet zo'n probleem, maar schone handdoeken vonden wij wel belangrijk en af en toe een schone vloer zonder zand is ook prettig. Jammer dat het appartementencomplex nu vooral wordt bezet door Engelsen, Polen, Russen. Veelal particuliere verhuur en/of eigenaren van de appartementen. Voor gezinnen is de ligging gunstig (niet direct in het centrum, maar wel op loopafstand) Strand is ongeveer 800 meter lopen. Bedden zijn matig en zeker aan vervanging toe. Verder is het appartement qua ruimte best aardig. Wij hadden een klein balkon aan de straat kant. Zwembadzijde is altijd vol!? Geen idee, waarschijnlijk voor particulieren ofzo.

• 9debbie12-08-2014

voor de 2e keer weer genoten

Nadat dit appartement ons vorig jaar heel goed bevallen is, zijn we dit jaar weer terug gegaan voor 15 dagen met een groep meiden. Lekker rustig hotel, met jongeren, gezinnen en ouderen. Heerlijke zwembaden en genoeg bedjes gedurende de hele dag. De 3-kmr appartementen zijn erg ruim, met 2 badkamers en een groot balkon. Ook de slaapbank was goed te doen. Schoonmakers maken iedere dag goed schoon. Ben je met meerdere mensen is het een tip op bij de receptie een extra chip te halen. Het eten en de cocktails bij het hotel waren ook goed. Richting het centrum altijd de bus tegenover het hotel genomen voor 1lev per persoon. Een taxi kost ongeveer 20lev. Al met al genoten en zou het geen straf vinden om hier voor een 3e keer heen te gaan !

• 1Maria huiskens23-09-2013

Nooit meer!

kapot bed - lekkende boiler - alles maar dan ook alles zeer smerig! personeel spreekt geen woord Engels. Touroperator te beroerd om ons te helpen. Al met al een zware K.. vakantie gehad!! ook vreemd dat alle jongeren die geboekt hebben hier een rot vakantie hebben gehad. krijgen die de afdank kamers?

• 8Carin23-09-2013

8 dagen was voldoende

We zijn hier geweest van 29 augustus tot 6 september 2013. Mooie schone apartementen, eenvoudig ingericht maar groot genoeg voor 2 personen. Keuken beetje weinig serviesgoed wel een koffiezet apparaat maar b.v. geen kopjes, 1 pan om te koken. Verder genoeg ligbedden en parasols,mooie zwembadeb alleen erg koud, ook dicht bij het centrum waar je heerlijk kunt eten en drinken voor heel weinig geld. De Corner Pub is een echte aanrader.

• 8sandra loof18-09-2013

Goed!!

Toen we aankwamen konden we gelijk onze kamer in dat was erg netjes ik had geen mooi uitzicht keek op een stuk grasveld en hotels.De buurt is goed lekker rustig, flowerstreet is 20 min lopen dus je heb geen lawaai snachts ook geen harde muziek bij het zwembad en heerlijk goedkoop eten en drinken het restaurant is toppie daar kan je voor weinig eten. Het slaapbankje in de woonkamer is zelfs niet geschikt voor kinderen het is gewoon een houten plank!! ik heb daarom geklaagd en ik kreeg gelijk een 2 persoonsbed in de woonkamer. De schoonmakers zijn lief geef 5 lev fooi ofzo om de 2 dagen en ze doen zelfs je afwas!! bijna al het personeel was vriendelijk al heb je overal al wel kwallen erbij lopen dat hou je nou eenmaal!! het zwembad is erg koud omdat het zo groot is duurt het lang voordat het warm is.verder genoeg bedjes jammer dat er geen matrasjes opzitten het doet erg pijn aan je rug zo`n daggie zwembad!! al met al een top vak geweest.

• 9xxlilixx20-08-2013

super plek!

net terug van 12 dgn royal sun met partner en dochtertje van 3. Een super vakantie gehad, mooi kindvriendelijk complex, grote zwembaden met genoeg ligbedden! wij hadden een 2kmr app. wat ruim genoeg was, keukengerei echter niet veel om te gaan koken oid. geen magnetron ,wel waterkoker, geen kof.zet.app.Bedbank niet geschikt voor volwassenen, wel voor kinderen.erg netjes en schoon, elke dag schoonmaak en als je een fooi neerlegt , extra schoon! ook elke dag schone handdoeken! lekker en goedkoop eten bij hotel zelf.maar met 5 min. lopen sta je bij restaurantjes/kroegen/mcdonalds etc , in Sunny beach zelf, biertje 500ml voor 0,50,- op terras! Sunny beach erg toeristisch en gericht op jongeren. strand ongeveer 10 min lopen, maar erg ruige zee, veel zeewier en grote kwallen. strandbedden en parasol 8 leva per stuk (4,-). Royal sun een aanrader! let wel; kinderbedje tegen betaling , wifi tegen betaling(continu opnieuw inloggen), vertrek dag om 12hr uit kamer of bijbetalen ong.50,euro!

• 1jamie17-08-2013

NEVER NEVER NOOIT MEER!

Ik snap niet dat mensen voor dit hotel een positief woord over hebben. Wij kwamen om9 uur aan bij het hotel,mochten pas om12 uur inchecken. 12 uur zijn we ingecheckt(achteraf in een niet schoongemaakt appartement)eerste nacht dus ook in het beddengoed van een ander geslapen. Personeel is onbeschoft, ongeduldig en Engels spreken is blijkbaar erg lastig voor ze. Kamer was te smerig voor woorden.5 meter over de vloer lopen en je voeten zijn kachelzwart. glazen servies en ander bestek pannen etc allemaal vies en(ik denk)niet afgewassen. Bed was een matrasje van 5cm dik,de houten planken voelde je gewoon op je lichaam. De planken vielen er onder uit en werden veder onder het bed gegooid en de poten van het bed werden met touwtjes aan elkaar gemaakt. handdoeken kreeg je eens in de4dagen. We hadden een lekkage op de badkamer, en de eerste dag niet eens warm water. Je kunt niet met 3e achterelkaar douchen(water tekort) zelfs de douchegelflesjes die je krijgt bij binnenkomst waren al gebruikt!

• 8meneer Wolberink03-08-2013

Prima hotel voor nette prijs!

Aanbevelingswaardig. Zou zo wederom dit hotel boeken.

Appartement Royal Sun Holiday info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)