Hotel Royal Palace Helena Sands

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag8°-1°
Hotel Royal Palace Helena Sands
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Palace Helena Sands voor je op een rij gezet:

Laatste review

Das Leute sehr früh morgen ihre liege mit einem hantuch reservieren

Alles ok komen

Beeckmans de mol,
25-5-2018

Alles ok komen zeker weder

Fantastisch hotel

Hilde,
13-12-2016

Mooi hotel ideaal gelegen net buiten centrum heel rustig ook andere gasten .

Heel lekker eten en goede service, alleen water van buitenzwembad was ijskoud

en het was nochthans 32 graden in sepetember.

Gaan zeker nog terug.

Nooit meer

Tony Sebrechts
20-9-2015

Het Hotel is fantastisch maar diner is koud, alles wat warm hoort te zijn is koud dit ook bij het ontbijt, na dit aangegeven te hebben aan de hostess was het antwoord, als je dit aangeeft warmen ze het op voor je in de magnetron????

Voor het Hotel zijn strandstoelen met parasols met een fijn zandstrand en kan je zo de zee in..maar wel tegen betaling, een eind verderop is het wel gratis maar alles ligt vol met keien waardoor je amper de zee inkomt zonder te vallen, wel een misleiding van gratis ligstoelen en parasols voor het Hotel in de brochure, verder zijn de mensen ontzettend onvriendelijk, zakkenrollers zijn erg actief, ben zelf voor 150,00 euro bestolen, geprobeerd aangifte te doen maar de politie maakte geen proces verbaal op, voor mij dus......nooit meer

Fantastisch hotel!

D Thomassen
29-6-2011

Het hotel is écht fantastisch. Eten en drinken is héél goed. De ligging is goed, en er is een lange boulevard. We kunnen het zéker aanraden.

Fantastisch Hotel / resort

wian
21-6-2011

Let op Helena Park Sands is een 5 * sterren hotel ( geen RIU - keten ) op basis van logies / ontbijt / diner

terwijl Helena Park resort ook 5 * op basis van all inclusive is. Het resort ligt achter het hotel en is ons uitstekend bevallen. Direct aan het prachtige strand waarvoor een gedeelte bestemd is voor de gasten ( gratis gebruik van ligstoelen en parasol ). Op het strand een beach-bar. Voor het hotel een (rustige ) boulevard. De boulevard is verderop zeer druk. Vele winkeltjes ; attracties en bars. Voor een week is ons dit goed bevallen.

Vorig jaar-2010- zaten we in hotel Evrika; ook zeer goed aan te bevelen.

Prachtig strand en het zeewater was niet te koud.

Als het je verwachtingen te boven gaat dan is het terecht méér dan goed.

Een schitterende locatie aan het eind van de boulevard met het centrum binnen loopafstand.

Een klasse hotel vanaf de aankomst tot en met het vertrek.

mooi hotel, mooie lokatie, fijn strand

esther
21-7-2010

na een week een rondreis door een groot deel van Bulgarije te hebben gemaakt verbleven wij nog 1 week in dit hotel. Ziet er prachtig uit, we hadden een extra luxe kamer met zeezicht gereserveerd. Helaas kregen we een bijkamertje van een suite (had wel zeezicht) toebedeeld dat zo ontzettend klein was en dat vonden ze heel normaal! Helaas hebben we het hard moeten spelen maar na 2 nachten kregen we de naastgelegen suite (die stond dus leeg). Dat was ook niet onze bedoeling maar het was wel fijn, zoveel ruimte. Mooi zeezicht, aan de boulevard gelegen. Het eten was eerst super de luxe maar werd met de dag iets minder (laatste week van het seizoen dat ze open waren) en dat hoef je niet te verwachten in een Riu Palace Hotel! De obers waren wel super attent! Ik geloof dat het nu geen RIU hotel meer is en dat was te verwachten want de service aan de balie was niet goed genoeg en ook het eten was niet altijd RIU PALACE waardig. Het lijkt negatief maar we hebben wel een heel lekkere week gehad!!

zeer mooi hotel

Lou
23-5-2009

Hotel Helena Sands is vanaf dit jaar geen Riu Hotel meer.

Het personeel is zeer vriendelijk, de service zeer goed. Ruime keuze aan eten maar kan beter voor een vijf sterren hotel.

De kamers zijn ruim en netjes.

2008

Topper

Hugo& Rita
29-9-2008

Hotel vijfsterrenwaard.

Spijtig van het weder op de 15dagen maar 6 zonnige dagen de rest bewolkt en regen wij zijn drie dagen niet uit het hotel moeten komen wegens teveel regen.

Prachtig groen land dat echt zijn best aan het doen om de rest van Europa bij te benen.

Echt een aanrader het binnenland te bezoeken.

Een tip alles is nog goedkoop pintje bier 80 cent

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Palace Helena Sands in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Palace Helena Sands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.