Hotel Royal Palace Helena Sandsstersterstersterster

9.3Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

9.3Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Palace Helena Sands voor je op een rij gezet:

• Aan zee
Tonen op kaart

996 reviews over Hotel Royal Palace Helena Sands

• 2019
    9Wilfried Surmont12-09-2019

Helena Sands is een prachtig luxehotel .

Bulgarije heeft weinig te bieden op gebied van hoogstaande cultuur en natuur. Je komt er vooral voor een rustige zonvakantie of leuke hotels die families veel vermaak bieden.l

Gereisd met partner in september 2019

• 2018
    10Na ja19-08-2018

Das Leute sehr

Das Leute sehr früh morgen ihre liege mit einem hantuch reservieren

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Beeckmans de mol25-05-2018

Alles ok komen

Alles ok komen zeker weder

Gereisd met partner in mei 2018

• Oude reviews

9Hilde13-12-2016

Fantastisch hotel

Mooi hotel ideaal gelegen net buiten centrum heel rustig ook andere gasten . Heel lekker eten en goede service, alleen water van buitenzwembad was ijskoud en het was nochthans 32 graden in sepetember. Gaan zeker nog terug.

Gereisd met partner in september 2016

• 5Tony Sebrechts20-09-2015

Nooit meer

Het Hotel is fantastisch maar diner is koud, alles wat warm hoort te zijn is koud dit ook bij het ontbijt, na dit aangegeven te hebben aan de hostess was het antwoord, als je dit aangeeft warmen ze het op voor je in de magnetron???? Voor het Hotel zijn strandstoelen met parasols met een fijn zandstrand en kan je zo de zee in..maar wel tegen betaling, een eind verderop is het wel gratis maar alles ligt vol met keien waardoor je amper de zee inkomt zonder te vallen, wel een misleiding van gratis ligstoelen en parasols voor het Hotel in de brochure, verder zijn de mensen ontzettend onvriendelijk, zakkenrollers zijn erg actief, ben zelf voor 150,00 euro bestolen, geprobeerd aangifte te doen maar de politie maakte geen proces verbaal op, voor mij dus......nooit meer

Gereisd met vrienden in september 2015

• 9D Thomassen29-06-2011

Fantastisch hotel!

Het hotel is écht fantastisch. Eten en drinken is héél goed. De ligging is goed, en er is een lange boulevard. We kunnen het zéker aanraden.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

• 8wian21-06-2011

Fantastisch Hotel / resort

Let op Helena Park Sands is een 5 * sterren hotel ( geen RIU - keten ) op basis van logies / ontbijt / diner terwijl Helena Park resort ook 5 * op basis van all inclusive is. Het resort ligt achter het hotel en is ons uitstekend bevallen. Direct aan het prachtige strand waarvoor een gedeelte bestemd is voor de gasten ( gratis gebruik van ligstoelen en parasol ). Op het strand een beach-bar. Voor het hotel een (rustige ) boulevard. De boulevard is verderop zeer druk. Vele winkeltjes ; attracties en bars. Voor een week is ons dit goed bevallen. Vorig jaar-2010- zaten we in hotel Evrika; ook zeer goed aan te bevelen. Prachtig strand en het zeewater was niet te koud.

Gereisd met partner in juni 2011

• 10Rob03-06-2011

Helena sands doet meer dan je verwacht!

Als het je verwachtingen te boven gaat dan is het terecht méér dan goed. Een schitterende locatie aan het eind van de boulevard met het centrum binnen loopafstand. Een klasse hotel vanaf de aankomst tot en met het vertrek.

Alleen gereisd in mei 2011

• 8esther21-07-2010

mooi hotel, mooie lokatie, fijn strand

na een week een rondreis door een groot deel van Bulgarije te hebben gemaakt verbleven wij nog 1 week in dit hotel. Ziet er prachtig uit, we hadden een extra luxe kamer met zeezicht gereserveerd. Helaas kregen we een bijkamertje van een suite (had wel zeezicht) toebedeeld dat zo ontzettend klein was en dat vonden ze heel normaal! Helaas hebben we het hard moeten spelen maar na 2 nachten kregen we de naastgelegen suite (die stond dus leeg). Dat was ook niet onze bedoeling maar het was wel fijn, zoveel ruimte. Mooi zeezicht, aan de boulevard gelegen. Het eten was eerst super de luxe maar werd met de dag iets minder (laatste week van het seizoen dat ze open waren) en dat hoef je niet te verwachten in een Riu Palace Hotel! De obers waren wel super attent! Ik geloof dat het nu geen RIU hotel meer is en dat was te verwachten want de service aan de balie was niet goed genoeg en ook het eten was niet altijd RIU PALACE waardig. Het lijkt negatief maar we hebben wel een heel lekkere week gehad!!

Gereisd met partner in september 2007

• 9Lou23-05-2009

zeer mooi hotel

Hotel Helena Sands is vanaf dit jaar geen Riu Hotel meer. Het personeel is zeer vriendelijk, de service zeer goed. Ruime keuze aan eten maar kan beter voor een vijf sterren hotel. De kamers zijn ruim en netjes.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• Privé strandAanwezig
      • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
      • Strand toegangGescheiden door boulevard
      • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Gratis parasols, Gratis strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar), Youth Club (vanaf 14 jaar)

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats