Appartement Royal Dreams

6.8Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

6.8Voldoende

• 6.8Inrichting
  • 7.6Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

13 reviews over Appartement Royal Dreams

• 7Virgil18-08-2009

Royaal appartement

Ik was hier met een groep jongens vorige zomer. Ik kreeg de indruk dat het appartement net was afgebouwd op het moment dat wij kwamen. Loshangende deurklinken en andere kleine gebreken. Dit werd wel netjes ter plekke verholpen. Achter het appartementencomplex niet veel te zien, Bulgaarse nieuwigheid. Dit hoort wel een beetje bij Sunny Beach denk ik. Het is in ieder geval niet oud. Met een beetje gevoel voor humor is het allemaal ook wel om te lachen.

Verder prima in orde, airco op de kamer. Aanrecht met kookplaten en nette koelkast. Nette badkamer met goede douche. Kamers worden iedere ochtend schoongemaakt. Mooi zwembad beneden, alleen jammer dat de badlakens iedere ochtend weer over de stoelen gingen. Maar je loopt ook binnen tien minuten naar het strand.

Ook handig; een kleine supermarkt recht voor de deur. Verder niet veel faciliteiten. Beneden een simpele bar waar je wat kunt eten en drinken. Maar je kunt prima in de buurt eten bij verschillende restaurants voor weinig.

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 8Appie09-06-2009

wel geinig

Net appartement, wel oppassen met geld wat je door de kamer laat slingeren, de schoonmaaksters nemen dit mee. Verder maken ze wel vaak schoon (zelfs de afwas) Helaas wel een akkefietje gehad met een gat in de deur aan de buitenzijde van het appartement. Wij moesten 300 euro betalen voor een deur die bestond uit 2 dunne plaatjes met 2 latten er binnenin.. bij de bouwmakt te halen voor 75 euro.. verder wel een topvakantie gehad! beetje oppassen voor straathoertjes..

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 9Frederik Hendriks04-01-2009

topper

Vorig jaar zomer ben ik hier zo met een paar vrienden geweest. Wij vonden het echt een super vakantie. Echt genoten. Het appartament ligt dan wel buiten het centrum maar dat is ook wel weer lekker voor je rust. Strand dicht bij ook altijd lekker. Persoonlijk vinden mijn vrienden en ik dit echt een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2009

• 9Jannietsj05-03-2008

Vorig jaar zomer (2007) geweest en een super tijd gehad. Kwamen daaraan en kregen de mededeling dat we waren overboekt. Eerst waren we er niet blij mij, maar achteraf wel. Vriendelijk personeel. Bar en supermarkt bij het appartement 24 uur per dag open. Mooi appartement. Oven, koelkast en zelfs wasmachine erin. Je kunt er goed ontbijten en dineren. Taxi's goedkoop, bus nog goedkoper alleen erg druk in die bussen. Dus wij kozen voor de taxi. Echt een aanrader voor de stappende jeugd. Aanrader drank: bestel "fat frog for 2"!

Gereisd met vrienden in maart 2008

• 9Wendy22-01-2008

Nette, nieuwe appartementen. Mooi zwembad, lekker eten en heerlijke cocktails te verkrijgen. enige nadeel is idd de afstand naar het centrum, maar met bus en taxi is dit goed te doen.

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8René15-01-2008

super appartement

super apparement ben in 2007 met 11 vrienden geweest was geweldig en lekker goedkoop geboekt via een touroperator. als je de straat over steekt kun je zo naar een zeer relaxt strand met allemaal lounge strandtenten eten in bulgarije is niet zo geweldig maar dat namen we op de koop toe. Zeker vergelijkbaar met top bestemmingen in griekenland en spanje.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Simone07-01-2008

Heb afgelopen jaar 12 dagen in dit appartement verbleven met 2 vriendinnen. Echt een heel mooi appartement met een groot zwembad en mooie inrichting van de kamers. De receptie was niet altijd open maar we hebben daar geen problemen mee gehad. Wel jammer dat het appartement ver van het centrum lag. Tegenover het appartement is een bushalte waar iedere 10 minuten een bus gaat voor nog geen euro per persoon per rit. Heel erg handig! De taxi's zijn daar overigens ook niet duur, wel van tevoren een prijs afspreken anders wordt je opgelicht waar je bij staat! Ik heb in ieder geval een topvakantie gehad!

Gereisd met vrienden in januari 2008

• 8Yannic10-12-2007

Zeer goed appartement. Kamers zagen er goed uit. Er zat veel jeugd. Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat je ver van het centrum zit, maar er rijd een bus voor 30 cent (is wel altijd propvol). Wij gaven de voorkeur aan een taxi. Voor 7,50 per taxi brachten ze je overal naartoe.

Aanrader voor de jeugd.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 8Anouschka05-09-2007

Gewoon een tof appartementje! Alleen wel ver van het centrum, strand aan de overkant is wel weer een voordeel want het water daar is echt super schoon.

Gereisd met vrienden in september 2007

Appartement Royal Dreams info