Géén boekingskosten

Appartement Royal Dreams

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Royal Dreams voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 13 reviews

Meer appartement info

13 Reviews over Royal Dreams

• 4V. E.26-08-2012

Royal Dreams

A képeken látható ágy, ágynemű nem felel meg a valóságnak. A kárpit SZagos, a takaró egy rongyos lepedő, 2 személyes fekhelyen egy gyermeklepedő volt kiterítve. A 24 órás recepció nem volt meg. A személyzet nem volt vendégszerető. A partra egy valóban 200 m hosszú homokdűnén juthatunk el, fapallókon, a parton minden helyért fizetni kell, ha a matracodat leteszed! Túlzás! Ha Bulgária, akkor inkább Nessebár.

• 4T.G.23-08-2012

Étterem, kávézó nincs az apartmanban.

Messze van a parttól, a személyzet nem volt segítőkész, takarót nem kaptunk, többszöri kérésre, 2 nap után egy huzat nélküli használt takarót adtak. A lefolyók szaga mindig érezhető volt a szobában.

• 6bent petersen23-09-2011

nær Nessebar

besøgte hotellet absolut i slutningen af sæsonen - få gæster, nærmest mennesketomt. Studio-lejlighed - ok, men udsigt til bjergene. Roligt, 250 m . til strand. Dejligt med vaskemaskine. Maden velsmagende, men lidt sparsom

• 7Virgil18-08-2009

Royaal appartement

Ik was hier met een groep jongens vorige zomer. Ik kreeg de indruk dat het appartement net was afgebouwd op het moment dat wij kwamen. Loshangende deurklinken en andere kleine gebreken. Dit werd wel netjes ter plekke verholpen. Achter het appartementencomplex niet veel te zien, Bulgaarse nieuwigheid. Dit hoort wel een beetje bij Sunny Beach denk ik. Het is in ieder geval niet oud. Met een beetje gevoel voor humor is het allemaal ook wel om te lachen.

Verder prima in orde, airco op de kamer. Aanrecht met kookplaten en nette koelkast. Nette badkamer met goede douche. Kamers worden iedere ochtend schoongemaakt. Mooi zwembad beneden, alleen jammer dat de badlakens iedere ochtend weer over de stoelen gingen. Maar je loopt ook binnen tien minuten naar het strand.

Ook handig; een kleine supermarkt recht voor de deur. Verder niet veel faciliteiten. Beneden een simpele bar waar je wat kunt eten en drinken. Maar je kunt prima in de buurt eten bij verschillende restaurants voor weinig.

• 8Appie09-06-2009

wel geinig

Net appartement, wel oppassen met geld wat je door de kamer laat slingeren, de schoonmaaksters nemen dit mee. Verder maken ze wel vaak schoon (zelfs de afwas) Helaas wel een akkefietje gehad met een gat in de deur aan de buitenzijde van het appartement. Wij moesten 300 euro betalen voor een deur die bestond uit 2 dunne plaatjes met 2 latten er binnenin.. bij de bouwmakt te halen voor 75 euro.. verder wel een topvakantie gehad! beetje oppassen voor straathoertjes..

• 9Frederik Hendriks04-01-2009

topper

Vorig jaar zomer ben ik hier zo met een paar vrienden geweest. Wij vonden het echt een super vakantie. Echt genoten. Het appartament ligt dan wel buiten het centrum maar dat is ook wel weer lekker voor je rust. Strand dicht bij ook altijd lekker. Persoonlijk vinden mijn vrienden en ik dit echt een aanrader.

• 1Mr & Mrs Morrison12-08-2008

never Again

Hi I’ve just got back from royal dreams sunny beach Bulgaria, I took some time to read reviews and truths about sunny beach and about royal dreams apartments, I said i would leave a review hoping i could leave a good review as normally only bad review are wrote BUT I was disgusted with the apartment we had no bed or towel changes all the 2 weeks we were there i did complain to reception and after 9 days they changed our towels and gave us (for 4 Adults) 4 face cloths for towels, we only had one plate and one knife and fork in our apartment i complaint about this and the night before we left they brought us 3 more sets lookely we ate out every meal. we stayed in one bedroom apartment we didn’t have pool view as asked for but our friend stayed in a 2 bedroom apartment that was owned by uk owner and they apartment as lovely and modern with pool view... I think all 2 bedroom apartments have 2 balconies one with pool view... have been told by other holiday makers out they that stayed in

• 9Jannietsj05-03-2008

Vorig jaar zomer (2007) geweest en een super tijd gehad. Kwamen daaraan en kregen de mededeling dat we waren overboekt. Eerst waren we er niet blij mij, maar achteraf wel. Vriendelijk personeel. Bar en supermarkt bij het appartement 24 uur per dag open. Mooi appartement. Oven, koelkast en zelfs wasmachine erin. Je kunt er goed ontbijten en dineren. Taxi's goedkoop, bus nog goedkoper alleen erg druk in die bussen. Dus wij kozen voor de taxi. Echt een aanrader voor de stappende jeugd. Aanrader drank: bestel "fat frog for 2"!

• 9Wendy22-01-2008

Nette, nieuwe appartementen. Mooi zwembad, lekker eten en heerlijke cocktails te verkrijgen. enige nadeel is idd de afstand naar het centrum, maar met bus en taxi is dit goed te doen.

• 8René15-01-2008

super appartement

super apparement ben in 2007 met 11 vrienden geweest was geweldig en lekker goedkoop geboekt via een touroperator. als je de straat over steekt kun je zo naar een zeer relaxt strand met allemaal lounge strandtenten eten in bulgarije is niet zo geweldig maar dat namen we op de koop toe. Zeker vergelijkbaar met top bestemmingen in griekenland en spanje.

Appartement Royal Dreams info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)