Appartement Rose Village

7.8Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.8Goed

Meer appartement info

9 reviews over Appartement Rose Village

• 8Rene20-08-2011

prima appartement!

Het is een keurig complex met ruime appartementen. Wij hadden een twee-kamer appartement en ook nog geluk met het terras. We hadden een terras van 5 x 8 meter. De meeste appartementen hebben een in grootte wisselend balcon. Vriendelijk personeel (met uitzondering van de barkeeper), praten redelijk tot goed engels. Het appartement lig gunstig tussen Sunny Beach aan de ene kant en Nesebar aan de andere kant. Met de bus (50cent) ben in tien minuten in beide plaatsen. Sunny beach is een gezellige kermis. Nesebar is leuker om te zien, maar restaurants hebben daar meer de neiging je op te lichten, dus pas op. Het appartement is keurig en schoon; wordt dagelijks een beetje opgeruimd en geveegd. 2 x per week schone handoeken en lakens. Kan vaker voor een minimum prijs. Aanrader om een keer te doen als je iets lekker toeristisch zoekt. Niet om twee keer te doen (je hebt het na 10 dagen allemaal gezien). Winkelen kan ruimschoots en goedkoop (allemaal namaak) en er zijn allerlei leuke bijzaken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 10barry batsbak31-03-2011

toppie

goed toppie oke . baas. alles goed etc ... Alles was helemaal goe geregeld etc .... volgend jaar weer en dan weer knallen als bazen ... want wij waren gek daaro

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8mijtje7117-09-2010

Zeer mooi appartement

We verbleven op basis van logies. Supermarkt op 50 meter. Appartement was zeer schoon. Keuken netjes en schoon! Woonkamer met compleet leren bankstel en de slaapkamer met een grote kleding kast. In het hotel zelf niet veel te doen. We zaten dan ook in augustus (er waren weinig gasten). Lopend naar het centrum bijna niet te doen. Maar met de bus ben je er zo. Eten in het hotel is lekker. Sunny Beach hoeft voor ons echter niet weer. Er is niet veel te zien. Maar wanneer je van zon, zee en strand (terrasjes en winkelen) houdt is dit een perfect appartement om heen te gaan.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Loduvica09-09-2010

eenvoudig, maar goed voor weinig geld

Leuk eenvoudig complex, 2 zwembaden, en bij het 2e kleinere zwembad waren in augustus gewoon ligbedden vrij, dus niet vroeg opstaan om handdoeken neer te leggen. Ideaal voor een weekje luieren in de zon. Als je een drankje bij de bar wilt bestellen moet je veel geduld hebben, maar ach we hebben vakantie dus we hebben de tijd. mooi strand vlak bij, maar te ver van het centrum om te lopen. Neem een taxi. Boulevard bestaat uit heel, heel veel winkeltjes, dus als je daar van houdt een prima plaats. Het dagelijks schoonmaken is echt minimaal, maar als je de dames enige Leva per dag geeft doen ze extra hun best.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

• 8Chinny-girl03-09-2010

Super gafe vakantie gehad

Appartement is super ruim. We hadden een 2kamer. Bedden zijn redelijk. Wel beter dan in Griekenland en Turkije. De keuken is ruim met magnetron, kookplaat, waterkoker, grote koelkast met vriesgedeelte en alle keukenbenodigdheden zoals borden, bestek, bekers etc. Er is een tv met veel zenders. Er is een mooi maar simpel balkon. Er zijn 2 zwembaden met voldoende vrije ligbedden. Strand is 5 minuten lopen. Binnen een straal van 5 minuten zijn 2 kleine en een grote supermarkt. Bij de grote supermarkt is ook een pinautomaat.

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7vakantieganger05-02-2010

mooi, netjes en simpel

Ben hier samen met een vriendin geweest, voor een duur van 1 week. Appartement zag er schoon uit. Badkamer is heel modern, goede bedden. Afstand van het uitgaanscentrum vonden wij wel een beetje ver, zo'n 20 -25 min lopen. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in februari 2010

• 7Hofstede25-08-2009

ruime,schone appartementen

Gezellig appartementen complex met 2 zwembaden. Ruime schone kamers.Vlak bij het strand.Strand erg mooi,huur van bedden/parasol per stuk 7 leh (3,50) Centrum iets verder weg ong 20 á 25 min lopen. Voor 3 leh (1,50) kun je met een treintje naar het centrum,deze rijd tot 24:00.Voor ong 7,50 pp kun je lekker eten bij de verschillende restaurants.Leuk en gezellig centrum.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 7Angela15-06-2009

heerlijke vakantie gehad

Ik ben hier in de zomer van 2008 geweest. Heb echt genoten. De kamer voldeed aan alle eisen, was schoon, en ruim.

Het personeel was ontzettend aardig, voor Bulgaarse begrippen.

Ik had halfpension geboekt, maar in de omgeving genoeg leuke eettentjes, waar ze heerlijk eten serveren voor een goede prijs.

Mocht ik weer naar Bulgarije gaan, dan hou ik deze accommodatie zeker in gedachte. Bulgarije is echt een super vakantieland!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Appartement Rose Village info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadBuitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel