Hotel Rodepisterstersterster

7.1Goed

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

7.1Goed

• Animatie
Tonen op kaart

20 reviews over Hotel Rodepi

• 7ans16-06-2019

ik denk niet dat ik nog eens naar dit resort ga.

Ik was verrast door de mededeling dat het kraanwater niet drinkbaar is en er geen baddoekenservice was. Er zijn vnl. duitsers, russen en polen. De kamer was groot en werd goed schoongehouden. Het zenderaanbod op de tv en wifi is erg slecht. Het zwembad, voordat de russen deze ontdekte was geweldig. Goed schoongehouden en voldoende ligbedden aanbod. Het personeel is niet vriendelijk, zacht uitgedrukt. Er was maar een restaurant open, dus in de rij staan met je bord en wisselend beleid qua opening van de koffie en drankautomaten in het restaurant. Het eten kon er mee door. Veel hetzelfde dat wel. Wel veel fruit en rauwkost, dus helemaal goed. Het broodaanbod vond ik matig. Alleen bruinig stokbrood en veel duitsbrood. Beetje smoezelig. Goed dat er de snackbar was, waar je tussen de middag ook pizza en evt. patat kon eten. Was echt goed. Een leuke boulevard en het strand was oke, prima onderhouden en netjes.

Alleen gereisd in juni 2019

Geboekt bij vakantiediscounter
  • 7Angela17-06-2012

schoon hotel en ligging ideaal

14 juni terug gekomen uit Sunny beach. Sunny beach is een leuke bestemming voor jong en oud.8 km lange boulevard waar van alles te doen is.Winkels,terrasjes,muziek en entertainment. Voor kinderen leuke springkussens en attractie's.

Hotel Flora zit samen met hotel Rodopi/Swete. Let op je kunt ook terecht komen in één van deze drie.Wij kwamen in hotel Flora terwijl we geboekt hadden bij hotel Rodopi/Swete. Dit hoorden ook terug bij andere hotelgasten. Hotel Flora is nog vrij nieuw hotel.

• punten: *zeer schoon hotel zowel binnen als buiten. *zeer ruim hotelkamer *mooie verschillende en schone zwembaden. *leuk, enthousiast duits,engels animatiteam

• punten *totaal geen service van de receptie, zelfs niet in nood! *enkele kinderbaden maar vanaf 0,5 meter diep.Voor een kindje van 1 is dit te diep! *het all inclusief wordt erg uitgeknepen. *Het zwembad sluit om 19:00.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Hetty16-05-2012

Goed hotel

Goed hotel dicht bij het centrum van zonne strand complex bestaat uit 3 hotels en meerdere zwembaden ideaal voor gezinnen er is een annimatie programma voor jong en oud. Goed eten en mooie kamers.

Gereisd met partner in mei 2004

• 8B en D.03-01-2012

Goed hotel voor weinig goed

Een goedkoop maar goed hotel met all-incl. Voor kinderen wordt er veel gedaan, meerder zwembaden. Wij hebben een heerlijk week gehad om bij te komen.

Gereisd met partner in september 2011

• 7E. de Haan23-08-2011

prima hotel,

moeite waard, lekker dicht bij centrum en de zee en strand......vele kanten kan je oplopen,wandelen en shoppen, eten enz.

Gereisd met partner in juni 2011

• 7brigitta01-08-2011

Schoon en mooie zwembaden

Wij verbleven in hotel Flora, hadden een ruime kamer met grote badkamer en het was er erg schoon, wel veel last van tijgermuggen. Koffers werden tot aan kamer gebracht.

In de beschrijving werden de restaurants genoemd, maar je mocht schijnbaar alleen in je ëigen hotel eten. Wij hebben overigens zonder problemen ook in de andere restaurants gegeten, maar hoorde van andere dat ze weggestuurd waren. Eten in Flora was redelijk. 1e week vond ik het redelijk goed, 2e week had ik er genoeg van en was het ook minder (hoogseizoen begonnen?) Veel van hetzelfde en friet bakken is soms toch moeilijk. Voorbakken? De jongen in de supermarkt is een schatje al ziet hij er in eerste instantie raar uit...verder personeel wel aardig, badmeester wel streng, maar lette wel echt op en met kleine kinderen toch een gerust gevoel. Annimatie wel leuk voor de kinderen..wel in duits of engels. Lachen! Ren je rot bij het bemachtigen bedje..je moet er maar de humor van inzien..al met al, fijne vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

• 8Remco06-05-2011

Redelij kte doen...

Het eten is zoals gewoonlijk voor de meeste niet naar wens... Vaak het zelfde en niet altijd even lekker.

Er wordt reclame gemaakt voor veel zwembaden maar je hebt slechts toegang tot èèn zwembad en bij de rest wordt je weggestuurd zo ook bij de "pizzahut" smiddags daar mag je eigenlijk niets van nemen (deden we toch) De waterglijbanen die erbij zouden horen horen er dus eigenlijk niet bij daarvoor moet je dan extra betalen. Voor de bedden bij het zwembad moet je ook wel optijd zijn zo rond 9uur je handdoek weg leggen. En om 19u wordt je echt weg gejaagd van het zwembad!!

Het extra bed is niet handig en zeker niet voor lange mensen.

Voor de rest prima ligging en mooi hotel.

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 7Frans21-03-2011

leuk hotel , zeker voor familie met kinderen.

Op dit hotel complex , samen met hotel Flora en Sveta is het goed vertoeven. Jammer dat niet alle opnebare ruimtes zijn voorzien van airco. Hierdoor kunnen de eetzalen flink warm worden. En dat kan gevolgen hebben voor de kwailiteit van het eten. Over het algemeen goed eten en voldoende plaatsen om drinken te halen. jammer dat de barmannen niet echt verstand hebben van mixen. Het duurt ook even voor er iets getapt is. Prima animatie team ,en flink wat mogelijkheden voor de jeugd om zich mee bezig te houden. Glijbaan moet wel betaald worden . ( 5 euro p/w ) Het straatje uit en je bent aan het strand. Bedjes ongeveer 3,50 per stuk om te huren. Neem gerust alleen ontbijt , want je kunt overal goedkoop eten en drinken. Bedienend personeel is niet echt aan het lachen te krijgen , maar doet wel wat er van hen verwacht mag worden. Zeker voor het bedrag dat je betaald is het een prima hotel. Bij boeking is het niet zeker in welk van de drie hotels je komt.

Gereisd met vrienden in augustus 2010

• 8Frans10-09-2010

leuk voor een dag of 10

Leuk complex van drie hotels. Sunny beach heb je in een paar dagen wel gezien. Het is prima om te vertoeven , gezellige sfeer, veel gezinnen in hoogseizoen. Veel duitsers / belgen / nederlanders weinig tot geen russen.Kindvriendelijk door het animatieteam van ongeveer 15 studenten. Zorg voor je vertrekt voor een paar losse LEVA voor het personeel . Lever je euro's in bij een Crown bank kantoor, en nergens anders !!! Zeker niet op Schiphol of Bourgas. Ga eens eten bij Djannie's ook al heb je all in. Je moet daar soms wel even wachten voor je binnen kunt , maar het is de moeite waard. Bezoek Nessebar ,en huur eventueel eens een auto. 4 dagen betaalden we 135 euro. Dan zie je ook nog eens iets anders dan de boulevard.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 8marja31-08-2010

gezellige leuke plek

Hotel is prima wij verbleven in Flora Park en hadden een mooie ruime kamer die prima schoon gehouden werd. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam leuk animatie team. Hotel heeft een prima ligging dicht bij zee en de gezellige boulevard. Eten was prima en erg afwisselend we begrijpen de negatieve reacties over het eten op zoover dan ook echt niet en we hebben van de andere gasten tijdens ons verblijf ook alleen positieve reacties gehad. Enige nadeel was dat we op dag van vertrek om twaalf ons all inclusief bandje af moesten terwijl we pas s'avonds om 23.00 uur vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

1 tip over Hotel Rodepi

• Hetty, 16-05-2012

Bezoek per boot of per bus het plaatsje Nessabar staat op de lijst van Unesco

0 vragen over Hotel Rodepi

• Animatie programmaAanwezig

• AdresSunny Beach complex, Black Sea coast 8240(toon op kaart)
    • E-mailadres
    • Website