Hotel Riva

6.5Voldoende

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Riva?

6.5Voldoende

14 reviews over Hotel Riva

• 2019
    4Youri15-08-2019

Onder de maat

Aankomst en personeel Bij aankomst werden wij vriendelijk ontvangen bij de receptie. Aangezien wij het diner net hadden gemist, werd ons een pakketje met broodjes, een appel en een flesje water aangeboden. Het was dus een erg fijn ontvangst. Ook bij vertrek voelden wij ons gewaardeerd. Bij de receptie zaten ook de kluisjes die je tegen 2,50 euro per dag kon gebruiken. Hierbij wordt gebruik gemaakt van een dubbel slot waar een eigen sleutel en een sleutel van de receptie nodig is om de kluis te openen. In de rest van het hotel is het personeel niet vriendelijk en chagrijnig. Het kwam ook regelmatig voor dat het personeel zonnebrillen op hadden en oortjes in hadden.

Hotel in het algemeen Het hotel beschikt over drie verschillende zwembaden waarvan een rustig en een met animatie. De animatie organiseerde activiteiten als waterpolo, darten, kleuren etc. De WiFi in het hotel is ook matig dus het is een aanrader om extra data aan te zetten

Gereisd met partner in augustus 2019

• 3Uiterwijk07-08-2019

Nooit meer

Heb 750 euro betaald maar was het absoluut niet waard eten was koud kipfilet nog rosé vanbinnen vaak aangegeven dat de frieten nog rauw waren . Maar er werd niets met info gedaan . Cocktails waren wel lekker. De douche ruimte was naast toilet geen gordijn putje was naast de wasbak dus na iedere douch beurt met de trekker erdoor. Geen aanrader .

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 10fred22-06-2019

super

Alles super, eten goed, super vriendelijk personeel

Alleen gereisd in mei 2019

• Oude reviews

8Gielkens11-09-2017

Gewoon goed voor 3 sterren.

Het hotel is prima voor 3 sterren. Kamers zijn groot genoeg, ijskastje aanwezig. WiFi is in de lobby aanwezig. Het eten is redelijk, als je een kieskeurige eter bent dan heb je inderdaad wel een probleem. Het is helaas wel vaker hetzelfde, vandaar dat wij in de middag vaker pizza gingen eten bij het kleine barretje en wij zijn 2 x buiten het hotel gaan eten. Lekker goedkoop en goed eten! Al met al, voor 3 sterren een heel keurig hotel!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 5André05-09-2017

Nooit meer

De locatie was prima, behulpzaamheid personeel voldoende maar vond het eten ronduit slecht, vaak koude patat, pasta, saus daarvoor. Bij het ontbijt eigenlijk maar 1 soort vleeswaren, pepersalami een hele grote onaantrekkelijke berg en dit dag na dag. Weinig broodsoorten, wit en bruin brood wat je moest roosteren om het eetbaar te maken met als gevolg lange rij voor 1 broodrooster, Vreselijk ongezellige bar naast de receptie met vel koel wit TL verlichting en met drankjes in dunne plastic bekers zo ook de koffie, niet erg aantrekkelijk en niet te vergeten vaak een koude douche met een klein zeikstraaltje, niet van deze tijd, wij in ieder geval nooit meer, ben veeel beter gewend in Bulgarije

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 8Wilfried stockmann14-08-2017

Fantastische vakantie gehad

Vriendelijk personeel. alles heel schoon ,bar mannen maken perfecte drankjes. de zee is fantastisch en het strand is heel schoon. wij zaten met 3 man op de kamer en konden het goed volhouden. ook werden de kamers elke dag schoongemaakt en handoeken en bedlakens werden elke dag verschoont

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 9P.Pruijssen04-06-2017

Voor een keer een leuke vakantie gehad.

We hadden geluk, we waren er de eerste week dat het hotel weer open was. Ook hadden we een kamer met terras op de begane grond met meubilair. Dit in tegenstelling tot de kamers boven die een smal balkon hadden zonder zitje. Verder hing de douchekop een halve meter naast de toiletpot aan het plafond. Dus kon je douchen terwijl je op het toilet zat, maar als je gedoucht had was alles drijfnat. Doordat er weinig mensen waren was er nu nog plek genoeg op het terras, maar ik zou niet weten waar de mensen zomers moeten zitten. Ook is mijn vrouw door de terrasstoel gezakt en op haar rug terecht gekomen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook in het restaurant was er nu plek genoeg. Het eten was ruim voldoende maar na een week had je toch het gevoel dat alles het zelfde smaakte. Het hotel ligt 10 minuten lopen van de boulevard.

Gereisd met partner in mei 2017

• 7Willem-Pieter27-09-2016

Geen tweede keer

De kamer waarin ik terecht kwam was aan de kleine kant, net als het balkon dat echt te klein was. Het was er wel goed schoon en elke dag werd er schoon beddengoed en handdoeken neergelegd. Het personeel was of heel vriendelijk zoals de barman 's avonds of heel onverschillig, echt twee uitersten. Wifi is alleen in de lobby en op het terras bij de lobby aanwezig zodat het heel druk was op die plaatsen. De drankjes en het eten was all inclusive. Nou met die drank was het wel goed gesteld maar het eten laat aan kwaliteit te wensen over. Niet aan te raden voor vegetariërs zijn de warme gerechten want overal wordt er vlees aan toegevoegd. Wil je vegetarisch zal je bij de saladebar een koude salade moeten opscheppen. Er was niet veel keuze aan gerechten maar om 1500 uur tot 1700 uur wordt er pizza geserveerd bij het zwembad zodat je toch niet met trek de dinerzaal verlaat. De omgeving van het hotel is prima want er zijn supermarkten en winkeltjes rondom het hotel. Daarnaast is het strand op loopafstand net als de hoofdstraat en de boulevard.

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9fred08-08-2016

Super hotel, net gerenoveerd, dus alles nieuw

Goede ligging, alles prima verzorgd, eten prima. Wat ik niet goed vond bij het eten: alles te veel, aangezien in me niet kon verplaatsen werd het eten opgediend en constant alles te veel.

Alleen gereisd in juni 2016

• ZwembadBuitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Zeewater zwembad, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand150 m

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenVegetarisch

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald