Hotel Riva

KinderhotelWeer vandaag8°5°
8,1

Laatste review

Gewoon goed voor 3 sterren.

Gielkens,
11-9-2017

Het hotel is prima voor 3 sterren. Kamers zijn groot genoeg, ijskastje aanwezig. WiFi is in de lobby aanwezig. Het eten is redelijk, als je een kieskeurige eter bent dan heb je inderdaad wel een probleem. Het is helaas wel vaker hetzelfde, vandaar dat wij in de middag vaker pizza gingen eten bij het kleine barretje en wij zijn 2 x buiten het hotel gaan eten. Lekker goedkoop en goed eten! Al met al, voor 3 sterren een heel keurig hotel!

Kenmerken
All inclusive mogelijk
Animatie programma
Airco
Restaurant

6 reviews over Hotel Riva in het Nederlands

Gewoon goed voor 3 sterren.

Gielkens,
11-9-2017

Nooit meer

André,
5-9-2017

De locatie was prima, behulpzaamheid personeel voldoende maar vond het eten ronduit slecht, vaak koude patat, pasta, saus daarvoor. Bij het ontbijt eigenlijk maar 1 soort vleeswaren, pepersalami een hele grote onaantrekkelijke berg en dit dag na dag. Weinig broodsoorten, wit en bruin brood wat je moest roosteren om het eetbaar te maken met als gevolg lange rij voor 1 broodrooster, Vreselijk ongezellige bar naast de receptie met vel koel wit TL verlichting en met drankjes in dunne plastic bekers zo ook de koffie, niet erg aantrekkelijk en niet te vergeten vaak een koude douche met een klein zeikstraaltje, niet van deze tijd, wij in ieder geval nooit meer, ben veeel beter gewend in Bulgarije

Fantastische vakantie gehad

Wilfried stockmann,
14-8-2017

Vriendelijk personeel. alles heel schoon ,bar mannen maken perfecte drankjes. de zee is fantastisch en het strand is heel schoon. wij zaten met 3 man op de kamer en konden het goed volhouden. ook werden de kamers elke dag schoongemaakt en handoeken en bedlakens werden elke dag verschoont

Stip Reizen

Voor een keer een leuke vakantie gehad.

P.Pruijssen,
4-6-2017

We hadden geluk, we waren er de eerste week dat het hotel weer open was.

Ook hadden we een kamer met terras op de begane grond met meubilair. Dit in tegenstelling tot de kamers boven die een smal balkon hadden zonder zitje.

Verder hing de douchekop een halve meter naast de toiletpot aan het plafond.

Dus kon je douchen terwijl je op het toilet zat, maar als je gedoucht had was alles drijfnat. Doordat er weinig mensen waren was er nu nog plek genoeg op het terras, maar ik zou niet weten waar de mensen zomers moeten zitten. Ook is mijn vrouw door de terrasstoel gezakt en op haar rug terecht gekomen. Het personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ook in het restaurant was er nu plek genoeg. Het eten was ruim voldoende maar na een week had je toch

het gevoel dat alles het zelfde smaakte. Het hotel ligt 10 minuten lopen van de boulevard.

Geen tweede keer

Willem-Pieter
27-9-2016

De kamer waarin ik terecht kwam was aan de kleine kant, net als het balkon dat echt te klein was. Het was er wel goed schoon en elke dag werd er schoon beddengoed en handdoeken neergelegd. Het personeel was of heel vriendelijk zoals de barman 's avonds of heel onverschillig, echt twee uitersten. Wifi is alleen in de lobby en op het terras bij de lobby aanwezig zodat het heel druk was op die plaatsen. De drankjes en het eten was all inclusive. Nou met die drank was het wel goed gesteld maar het eten laat aan kwaliteit te wensen over. Niet aan te raden voor vegetariërs zijn de warme gerechten want overal wordt er vlees aan toegevoegd. Wil je vegetarisch zal je bij de saladebar een koude salade moeten opscheppen. Er was niet veel keuze aan gerechten maar om 1500 uur tot 1700 uur wordt er pizza geserveerd bij het zwembad zodat je toch niet met trek de dinerzaal verlaat. De omgeving van het hotel is prima want er zijn supermarkten en winkeltjes rondom het hotel. Daarnaast is het strand op loopafstand net als de hoofdstraat en de boulevard.

Goede ligging, alles prima verzorgd, eten prima. Wat ik niet goed vond bij het eten: alles te veel, aangezien in me niet kon verplaatsen werd het eten opgediend en constant alles te veel.

Stip Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riva in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riva zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.