Hotel Riu Helios Paradise

9.1Fenomenaal

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

9.1Fenomenaal

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Helios Paradise voor je op een rij gezet:

48 reviews over Hotel Riu Helios Paradise

• 9Saskia10-08-2019

Wij zijn net terug van 2 weken riu helios paradise. Het is een schitterend hotel met vriendelijke mensen die er werken, alleen de schoonmaaksters in het restaurant zijn niet zo vriendelijk.De kamers en beden zijn goed verder is echt alles heel schoon.ze staan altijd wel schoon te maken of buiten het terras te dweilen met een hele groep. Het eten was goed maar als je 2 weken er bent dan krijg je weer hetzelfde als de eerste week dus meer variatie zou wel fijn zijn.De animatie vond ik slecht de eerste week toen wij er waren werd er weinig gedaan en de 2e week kwam pas alles tot leven.Het is een rustig afgelegen hotel maar binnen 5 minuten loop je de leuke boulevard op waar het wel druk is en ook een treintje rijd die jou aan de andere kant van de boulevard afzet voor een paar lev. Ook een aanrader is om naar nessebar te gaan is echt heel mooi en dan met een taxi vanuit het hotel en daar lekker gaan eten voor heel weinig. Top vakantie!!

• 9Ramon07-08-2019

Prima Vakantie!

Het is een schitterend hotel met vriendelijke mensen die er werken. Kamers en beden zijn prima. Alles is er brandschoon van kamer tot alle andere faciliteiten. Eten was goed maar na een week wil je wel wat anders. Dit kan prima in de vele leuke restaurantjes langs de boulevard in en richting Sunny Beach centrum en je betaald er echt weinig voor. Animatie vond ik t.o.v de meeste andere hotels waar wij normaal komen aan de matige kant. Het is een fijn rustig afgelegen hotel maar binnen 5 minuten loop je de leuke boulevard op waar het wel druk is. Alles bij elkaar een prima vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

• 7Peters14-07-2019

Wij komen hier niet meer.

Duits georiënteerd. Service is middelmatig. Geen stabiel zomerweer van 25+ en droog.

• 2018
    10Schimmel28-11-2018

Het was een super vakantie

Het hotel was schoon vriendelijk personeel zeer goede ligging eten goed en wisselend alles gewoon super een 10 waard

• 10Ashley22-08-2018

Super hotel!

SUPER mooi SUPER schoon SUPER vakantie! Kortom een super hotel! Zou het iedereen aanraden. Omdat het zo een groot hotel is was ik bang dat we handdoekje moesten leggen, dit hoeft totaal niet! Meer dan genoeg ligbedjes voor iedereen, terwijl het hotel vol zat kon je ieder moment van de dag nog een ligbedje bemachtigen. Verder is het personeel in het hele hotel erg vriendelijk. Het eten was ook elke dag varierend en lekker! Ook was het fijn dat je gratis in een van de restaurants in het hotel kon eten dit moest je van te voren wel reserveren natuurlijk. Het fijnste van het hotel vond ik dat het heel groot is en daardoor ook heel druk alleen hier merkte je gewoon niks van ook niet bij het eten of in het zwembad. Ook mijn complimenten voor hoe de tuin eruit zag PRACHTIG! Wij hebben een super fijne vakantie gehad en we zullen zeker terug gaan naar dit hotel!

• 9Van vugt17-08-2018

Super hotel

Super mooi hotel op het einde van het drukke sunny beach. rustig gelegen Lekker eten Proper zwembad- kamers enz...

• 10Stienie01-08-2018

Geweldige vakantie

Prachtig hotel en genoeg plaats in de mooie zwembaden waar kinderen ook met luchtbedjes en balletjes mogen spelen. Daar heeft niemand last van omdat er genoeg ruimte is terwijl het hotel vol was. Ieder moment van de dag zijn er nog genoeg ligbedjes. Mooie schone kamers en geweldig uitzicht. Eten is gevarieerd en lekker. Alles is zo schoon. Bij het strand ook genoeg ligbedjes. Niet in de drukte gelegen maar toch op loopafstand van de boulevard. Kortom alles top in orde.

• 10Fam. Lenselink30-07-2018

Overweldigend

Het Resort was geweldig, het ontbijt, lunch en diner waren goed verzorgt en werd heerlijk warm aangeboden, alle salades waren goed gekoeld. de kamers waren zeer schoon en alle dagen werden de handdoeken verschoond. iets minder was de douche, als je ging douchen werd de badkamer wel gedeeltelijk nat, een douchedeur is in dit geval geen overbodige luxe.

• 9guitjens27-07-2018

Mooi luxe hotel

Prachtig hotel met mooie zwembaden. Mooie kamers wij hadden een familiekamer met een aparte slaapkamer en erg groot met ook nog eens een groot balkon met zeezicht. De kamers zijn zeer schoon en ook het hele hotel alles wordt erg goed schoongehouden.Het water van de zwembaden was goed en niet koud. Het eten vonden wij goed heel veel keus. Het was druk maar goed te doen. Veel ligbedden bij het zwembad. Een stukje lopen naar het privé strand met ligbedden en restaurant. Ook dit vonden wij ideaal. Het personeel was vriendelijk. Het hotel ligt buiten het drukke gedeelte maar op loopafstand van de boulevard met heel veel winkeltjes. Een aanrader is naar het Sea park te gaan in Bourgas. Prachtig park met veel te doen. Wij hebben een fijne vakantie gehad die aan onze verwachtingen voldeed.

Met vrienden

• 9CRIS17-07-2018

Aanrader,topper...

Tweede maal Sunny Beach ….. verleden jaar waren we zeer tevreden over Hotel Majestic maar dit jaar hadden we gekozen voor Riu Helios Paradise daar ons dit verleden jaar was opgevallen door de super mooie ligging. En het was echt een super ervaring en trapje meer dan het vorige. Kamer hadden we superior genomen mits kleine toeslag met zeezicht. Je kan op de grond eten,zo clean. Zwembaden top Ligging,kan niet beter,wat een uitzicht. Eten zeer goed en keuze genoeg ,keuze uit verschillende restaurants.

Geslaagde vakantie en gaan zeker terug,prijs kwaliteit zeker aan te raden..

5 tips over Hotel Riu Helios Paradise

• marc, 16-05-2015

Verschillende fake wisselkantoren in Sunny Beach. M.a.w. aangeven wisselkoers klopt niet, enz. Wisselen op strand of op de wandelboulevard = vals geld (Leva)

Dus enkel wisselen bij de wisselkantoren van CROWN.

• JG, 10-06-2016

Boek een kamer aan zeezijde. Anders kijk je uit op niemandsland.

• Jerry Veenendaal, 14-07-2015

De ligging is super en de kamers hebben bijna allemaal uitzicht op de gigantische tuin met super zwembad.

4 vragen over Hotel Riu Helios Paradise

• Nathalie, 02-07-2019

afstand tot boulevard

Hallo,

Kan iemand mij vertellen wat de afstand is vanaf dit hotel naar de boulevard met winkeltjes, restaurants, bars e.d.?

Saskia , 31-07-2019

Hoi, de afstand is wel een stukje hoor. Je zit met dit hotel echt helemaal achteraan. Eer dat je echt winkeltjes heb dan ben je al 15 min aan het lopen ongeveer. Er rijd ook een treintje die rijd naar de flower street voor een klein bedrag, kan je daar uit stappen en dan zo terug wandelen maar het is best een afstand hoor want de boulevard is 8 km.

• Rene Egberts, 10-06-2019

Geld

Is er in het hotel een pin automaat

• Esther, 03-07-2016

Kast met boeken en tijdschriften?

Ik vroeg me af of er ook een kast staat met boeken en tijdschriften die mensen achter kunnen laten. Dan hoef ik zelf niet zoveel boeken mee te slepen😌

• De staf spreektDuits, Engels, Frans

• Kleur van het strandLicht
  • Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Italiaans, Vegetarisch