Hotel Riu Helios Paradise

HotelWeer vandaag23°15°
Hotel Riu Helios Paradise
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Helios Paradise voor je op een rij gezet:

37 reviews over Hotel Riu Helios Paradise in het Nederlands

Slechtste plaats voor vakantie

Werner jansen
1-10-2017

Vuil, schimmel, slecht eten, slechte service, ronduit schandalig, zeker niet doen

Mooie ruime kamers, servicegericht, lekker eten met m.n. 's avonds voldoende variatie, meerdere themarestaurants van goede kwaliteit, voldoende vrije bedjes aan de diverse zwembaden.

beetje tegengevallen

familie D'hondt
4-9-2017

goede familiekamer (kinderen en ouders gescheiden met een deur).

onderhoud oké, spijtig dat glazen op de kamers niet dagelijks ververst worden.

veel afwisseling, in keuze zwembaden maar heel koud water! kinderen gingen altijd in het binnenzwembad (gelukkig was dat er EN verwarmd).

nergens leuningen aan de trappen buiten (natte voeten, 2 dagen regen op = tegels zeer glad = slipgevaar, nergens houvast).

voor verschillende zaken bijbetalen bv kluis.

weinig variatie in het eten, wat trouwens heel regelmatig koud was of zelfs niet uitgebakken bv lasagne.

annimatie oké, team deed zijn best, wel minstens 2 identieke shows gezien zoals die op onze reis vorige jaar in Gran Canaria.

geen mooi "pad" naar de prommenade ('s avonds na het diner door het zand is niet zo aangenaam als je voordien al gedoucht bent).

vriendelijkheid was minder (bv bij het afruimen zeg je "thank you" maar een lachje kon er bij velen niet af): schuchtere mensen? andere mentaliteit?

veel Nederlandstalige mensen leren kennen, meevaller voor de kinderen.

Groot hotel met uitstekende voorzieningen

Familie van Roy
28-8-2017

Mooi nieuw groot gebouw met veel voorzieningen. Groot zwembadencomplex met verschillende zwembaden (eentje voorzien van poolbar), klein maar fijn aquapark, ruim apart zwembad met speciaal aquaparkje voor jonge kinderen, ruime kamers, uitstekende faciliteiten voor kinderen tot ca 14 jaar, veel activiteiten, uitstekend eten, meerdere restaurants, goede all-inclusive formule. Vriendelijk personeel, zeer goede schoonmaak van de kamers. Rustig gelegen aan rand vd boulevard. Op loopafstand van het (drukke) centrum van Sunny Beach. Door omvang hotel is eea wel wat massaal. Cocktails stellen niet zo heel veel voor. Buitenzwembaden zijn niet verwarmd en daardoor vroeg in het seizoen soms wat koud.

Dit jaar hotel voor de 2e keer bezocht (ook in 2016) en wederom een fantastische vakantie gehad. Zeker nogmaals voor herhaling vatbaar!

Voor herhaling vatbaar

Uitstekend hotel!
17-8-2017

Groot hotel, maar niet te druk. Voldoende, vriendelijk en gedienstig personeel.

Zwembaden zijn prima te noemen, water is wel wat aan de koude kant maar is niet storend. Ondanks het verbod op het reserveren van bedjes werd dit toch veelvuldig gedaan. Jammer dat hier niet afdoende tegen wordt opgetreden door het hotelpersoneel. Wel ruim voldoende bedjes beschikbaar, daardoor toch altijd plek gehad aan het zwembad.

De restaurants zijn ook prima, er is voor ieder wat wils (zelfs voor de moeilijke eters en voor kinderen). Geen topkwaliteit eten, maar goed genoeg. Ruim voldoende personeel in de restaurants aanwezig en geen enorme rijen voor de buffetten. Geen gebruik gemaakt van de thema restaurants.

Wifi is, zoals ook uit andere recensies blijkt, zeer belabberd (de gratis variant). Enige momenten dat er fatsoenlijke verbinding tot stand komt is zeer vroeg in de ochtend, klaarblijkelijk is het netwerk niet toegespitst op de hoeveelheid bezoekers die er gebruik van wenst te maken.

Het centrum van Sunny Beach ligt op een stukje lopen, wij hebben zelf een aantal keer met de taxi de afstand overbrugt (15 lev = kleine 8 euro enkele reis). Er staan voldoende taxi's bij het hotel. Je krijgt een telefoonnummer mee, de taxi komt je vervolgens weer ophalen als je belt dat je terug wil. Nette service!

Kamers zijn prima, ruim van opzet en hebben vrijwel allemaal mooi zeezicht. Kamers vond ik niet gehorig. Er zijn een koelkastje en kluisje aanwezig op de kamer. Flessen water worden gratis verstrekt door het hotel (af te halen bij de receptie). Bedden zijn van goede kwaliteit (bedbank is wat aan de harde kant). Er zijn zes liften, maar dit is op de drukke momenten veel te weinig. Wanneer je na de avondshow naar je kamer gaat, moesten we soms 15-20 minuten wachten tot er een lift was met voldoende ruimte voor 3 mensen.

Er zijn voldoende bars, ook vlotte bediening. Kwaliteit van de cocktails ed is middelmatig (lokale B-merk varianten van alcoholische dranken). Bar personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Animatie voor de kinderen is ok (wel ietwat gericht op Duitsers), volwassenen animatie (in de vorm van shows in de avond) is matig.

Al met al wel een aanrader. Groot hotel, maar komt niet druk over. Kwaliteit is uitstekend.

Fantastische ervaring, zeker om terug te keren!!

Sofie Gevaert
10-8-2017

Schitterend hotel, mooie zwembaden, hele grote oppervlakte die uitstekend werd benuttigd.

Het hotel was overal kraaknet, het personeel was supervriendelijk.

Het zwembadwater was erg aan de koude kant maar eens je er goed en wel inzat, dan werd je er wel aan gewoon.

Het eten was heel lekker, heel erg afwisselend, keuze genoeg.

Gezien het aantal kamers hadden we schrik voor de drukte in de restaurants maar hier hebben wij nooit last van gehad.

Nooit lange wachtrijen aan de buffetten, tafels werden steeds netjes afgeruimd.

Ruime keuze aan drinken, coctails niet echt van de beste kwaliteit

Mooi kinderzwembad met hele leuke speeltuigen in het water.

Mooie promenade om te wandelen en niet ver van Sunny Beach zelf (heel druk)

De kamers zijn heel mooi (twee kamers gehad, we hadden zeezicht gevraagd maar zaten op het derde verdiep met koepels van de gebouwen voor ons, wij zagen amper de zee (derde verdiep), dit gemeld en we konden direct van kamer wisselen)

Voor activiteit hadden we de Jeepsafari gekozen! Dit is een ABSOLUTE topper!!! Dit moet je gewoon doen.

Fun voor jong en oud, je ziet een hele mooie streek van Bulgarije, afwisselend met leuke waterbraspartijen en een etentje in een authentiek restaurant. Dit was de mooiste dag van ons verblijf!!

Dit hotel is een absolute aanrader!!! Dit willen we zeker binnen een paar jaar nog eens bezoeken.

Super vakantie !!

vd Heuvel
2-8-2017

Zitten nu nog in riu helios paradise

Wij vinden het een goed hotel met vriendelijk personeel.....misschien moeten de mensen die klagen zelf wat aardiger doen tegen de mensen die hier werken ipv behandeld te willen worden als een prinses

Eten in het buffet restaurant is goed maar komt vaak op hetzelfde neer... maar goed...thuis is het ook vaak hetzelfde

De zwembaden zijn idd aan de koude kant maar als je er eenmaal doorheen bent is het heerlijk

Hotel ligt op loopafstand van de boulevard dus leuk om hier 's avonds te gaan shoppen of bv te midget golven

Wij gaan hier nog een paar dagen genieten en gaan zeker nog een keer terug

Mijn man en ik waren hier op huwelijksreis.

Van de Putte - Decraen
24-7-2017

Ontvangst in hotel was rampzalig. Ons bewijs van huwelijk dat we moesten afgeven, werd van de ene persoon naar de andere doorgegeven en dan teruggegooid met een boos gezicht naar mij. We kregen geen felicitaties en konden nog juist 10' gaan eten. Daarna aangekomen in de kamer, lag er niets van huwelijksgeschenk, wat men in andere landen wel doet. Mijn man en ik hebben dan zelf er het beste van proberen te maken van ons huwelijksreis. Ze blokkeren ook de WiFi , om daar geld voor te vragen, terwijl dat gratis is. Een schande is dat. 😠Het eten was wel goed en de kamers waren proper, maar 's avonds was daar niets te zien. De shows waren zwak. Het waren mensen van het hotel zelf, dat daar een beetje zelf ineengestkoken shows deden. Hier komen we zeker niet meer terug. En zeker na dat slechte onthaal.

Een mindere hotel van RIU

Reza Safari
22-7-2017

Mannelijk personeel graagt zich niet netjes. Machos die stoer doen tegenover de mannelijke gasten en soms discriminerend overkomen.

Terwijl een groot groep mannen met korte broek en zichtbare tatoos tot hun borsten de eetzaal binnenkomen krijg ik op een vervelende wijze waarschuwing van de machos over mijn zeer beschaafde korte broek.restaurant manager aanspreken geeft weinig resultaat. Ze steunen elkaar en komen zelfs bedreigend over.

Fantastisch hotel! Voor herhaling vatbaar!

Van der sanden
21-7-2017

Fantastisch, groot hotel! Super lekker eten met voldoende variatie. Op loopafstand van het bruisende sunny beach.

Mooie, grote kamers.

Wij hebben hier een super vakantie beleefd! Als ik 1minpunt moet opnoemen is het het frisse water in de zwembaden. Verder een dikke aanrader!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Helios Paradise in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Helios Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Helios Paradise scoort een 7.52 uit 10 op basis van 37 reviews.