Hotel Riu Helios Paradise

HotelKinderhotelWeer vandaag27°15°
Hotel Riu Helios Paradise
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Helios Paradise voor je op een rij gezet:

43 reviews over Hotel Riu Helios Paradise in het Nederlands

Met jonge kinderen

Super hotel!

Ashley
22-8-2018

SUPER mooi SUPER schoon SUPER vakantie! Kortom een super hotel! Zou het iedereen aanraden. Omdat het zo een groot hotel is was ik bang dat we handdoekje moesten leggen, dit hoeft totaal niet! Meer dan genoeg ligbedjes voor iedereen, terwijl het hotel vol zat kon je ieder moment van de dag nog een ligbedje bemachtigen. Verder is het personeel in het hele hotel erg vriendelijk. Het eten was ook elke dag varierend en lekker! Ook was het fijn dat je gratis in een van de restaurants in het hotel kon eten dit moest je van te voren wel reserveren natuurlijk. Het fijnste van het hotel vond ik dat het heel groot is en daardoor ook heel druk alleen hier merkte je gewoon niks van ook niet bij het eten of in het zwembad. Ook mijn complimenten voor hoe de tuin eruit zag PRACHTIG! Wij hebben een super fijne vakantie gehad en we zullen zeker terug gaan naar dit hotel!

Super hotel

Van vugt
17-8-2018

Super mooi hotel op het einde van het drukke sunny beach. rustig gelegen

Lekker eten

Proper zwembad- kamers enz...

Geweldige vakantie

Stienie
1-8-2018

Prachtig hotel en genoeg plaats in de mooie zwembaden waar kinderen ook met luchtbedjes en balletjes mogen spelen. Daar heeft niemand last van omdat er genoeg ruimte is terwijl het hotel vol was. Ieder moment van de dag zijn er nog genoeg ligbedjes. Mooie schone kamers en geweldig uitzicht. Eten is gevarieerd en lekker. Alles is zo schoon. Bij het strand ook genoeg ligbedjes. Niet in de drukte gelegen maar toch op loopafstand van de boulevard. Kortom alles top in orde.

Overweldigend

Fam. Lenselink
30-7-2018

Het Resort was geweldig, het ontbijt, lunch en diner waren goed verzorgt en werd heerlijk warm aangeboden, alle salades waren goed gekoeld. de kamers waren zeer schoon en alle dagen werden de handdoeken verschoond. iets minder was de douche, als je ging douchen werd de badkamer wel gedeeltelijk nat, een douchedeur is in dit geval geen overbodige luxe.

Mooi luxe hotel

guitjens
27-7-2018

Prachtig hotel met mooie zwembaden. Mooie kamers wij hadden een familiekamer met een aparte slaapkamer en erg groot met ook nog eens een groot balkon met zeezicht. De kamers zijn zeer schoon en ook het hele hotel alles wordt erg goed schoongehouden.Het water van de zwembaden was goed en niet koud. Het eten vonden wij goed heel veel keus. Het was druk maar goed te doen. Veel ligbedden bij het zwembad. Een stukje lopen naar het privé strand met ligbedden en restaurant. Ook dit vonden wij ideaal. Het personeel was vriendelijk.

Het hotel ligt buiten het drukke gedeelte maar op loopafstand van de boulevard met heel veel winkeltjes. Een aanrader is naar het Sea park te gaan in Bourgas. Prachtig park met veel te doen. Wij hebben een fijne vakantie gehad die aan onze verwachtingen voldeed.

Aanrader,topper...

CRIS
17-7-2018

Tweede maal Sunny Beach …..

verleden jaar waren we zeer tevreden over Hotel Majestic maar dit jaar hadden we gekozen voor Riu Helios Paradise daar ons dit verleden jaar was opgevallen door de super mooie ligging.

En het was echt een super ervaring en trapje meer dan het vorige.

Kamer hadden we superior genomen mits kleine toeslag met zeezicht.

Je kan op de grond eten,zo clean.

Zwembaden top

Ligging,kan niet beter,wat een uitzicht.

Eten zeer goed en keuze genoeg ,keuze uit verschillende restaurants.

Geslaagde vakantie en gaan zeker terug,prijs kwaliteit zeker aan te raden..

Slechtste plaats voor vakantie

Werner jansen
1-10-2017

Vuil, schimmel, slecht eten, slechte service, ronduit schandalig, zeker niet doen

Mooie ruime kamers, servicegericht, lekker eten met m.n. 's avonds voldoende variatie, meerdere themarestaurants van goede kwaliteit, voldoende vrije bedjes aan de diverse zwembaden.

beetje tegengevallen

familie D'hondt
4-9-2017

goede familiekamer (kinderen en ouders gescheiden met een deur).

onderhoud oké, spijtig dat glazen op de kamers niet dagelijks ververst worden.

veel afwisseling, in keuze zwembaden maar heel koud water! kinderen gingen altijd in het binnenzwembad (gelukkig was dat er EN verwarmd).

nergens leuningen aan de trappen buiten (natte voeten, 2 dagen regen op = tegels zeer glad = slipgevaar, nergens houvast).

voor verschillende zaken bijbetalen bv kluis.

weinig variatie in het eten, wat trouwens heel regelmatig koud was of zelfs niet uitgebakken bv lasagne.

annimatie oké, team deed zijn best, wel minstens 2 identieke shows gezien zoals die op onze reis vorige jaar in Gran Canaria.

geen mooi "pad" naar de prommenade ('s avonds na het diner door het zand is niet zo aangenaam als je voordien al gedoucht bent).

vriendelijkheid was minder (bv bij het afruimen zeg je "thank you" maar een lachje kon er bij velen niet af): schuchtere mensen? andere mentaliteit?

veel Nederlandstalige mensen leren kennen, meevaller voor de kinderen.

Groot hotel met uitstekende voorzieningen

Familie van Roy
28-8-2017

Mooi nieuw groot gebouw met veel voorzieningen. Groot zwembadencomplex met verschillende zwembaden (eentje voorzien van poolbar), klein maar fijn aquapark, ruim apart zwembad met speciaal aquaparkje voor jonge kinderen, ruime kamers, uitstekende faciliteiten voor kinderen tot ca 14 jaar, veel activiteiten, uitstekend eten, meerdere restaurants, goede all-inclusive formule. Vriendelijk personeel, zeer goede schoonmaak van de kamers. Rustig gelegen aan rand vd boulevard. Op loopafstand van het (drukke) centrum van Sunny Beach. Door omvang hotel is eea wel wat massaal. Cocktails stellen niet zo heel veel voor. Buitenzwembaden zijn niet verwarmd en daardoor vroeg in het seizoen soms wat koud.

Dit jaar hotel voor de 2e keer bezocht (ook in 2016) en wederom een fantastische vakantie gehad. Zeker nogmaals voor herhaling vatbaar!

WTC.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Helios Paradise in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Helios Paradise zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.