Hotel Riu Helios Paradise

8.2Fantastisch

Bulgarije, Bulgarije, Zonnestrand (Sunny Beach)

8.2Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Helios Paradise voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

50 reviews over Hotel Riu Helios Paradise

• 8Dahley De Vos21-09-2020

Heel leuk hotel

Een heel mooi en leuk hotel, wel soms het eten naar de lauwere kant toe. Het meeste personeel was vriendelijk behalve de kleinste kaalkop aan de bar aan het zwembad, die was niet echt vriendelijk en zeer onbeleefd. Hij is tegen ons beginnen roepen omdat we met 6 mensen waren en elk een cocktail hadden gevraagd. Hij vroeg steeds naar een tip maar op zo een manier wouden wij dit zeker niet geven. Het eten was wel zeer lekker. Er staat op de site dat dit een hotel is 24/24 all in dit is niet het geval. Je kan iets drinken van 10 uur tot 02:00. Ook de snacks is niet echt veel iedereen krijgt 1 boterham met beleg op. Je moest al redelijk snel zijn of je had geen snack meer, dit vinden wij wel wat jammer. Het hotel was echt heel proper en er liepen constant mensen rond voor alles netjes te houden. De Toiletten aan het zwembad was ook zeer proper. Dit is top. Het is zeker een aanrader voor naar toe te komen!!

Gereisd met vrienden in september 2020

• 2019
    9Saskia10-08-2019

Wij zijn net terug van 2 weken riu helios paradise. Het is een schitterend hotel met vriendelijke mensen die er werken, alleen de schoonmaaksters in het restaurant zijn niet zo vriendelijk.De kamers en beden zijn goed verder is echt alles heel schoon.ze staan altijd wel schoon te maken of buiten het terras te dweilen met een hele groep. Het eten was goed maar als je 2 weken er bent dan krijg je weer hetzelfde als de eerste week dus meer variatie zou wel fijn zijn.De animatie vond ik slecht de eerste week toen wij er waren werd er weinig gedaan en de 2e week kwam pas alles tot leven.Het is een rustig afgelegen hotel maar binnen 5 minuten loop je de leuke boulevard op waar het wel druk is en ook een treintje rijd die jou aan de andere kant van de boulevard afzet voor een paar lev. Ook een aanrader is om naar nessebar te gaan is echt heel mooi en dan met een taxi vanuit het hotel en daar lekker gaan eten voor heel weinig. Top vakantie!!

• 9Ramon07-08-2019

Prima Vakantie!

Het is een schitterend hotel met vriendelijke mensen die er werken. Kamers en beden zijn prima. Alles is er brandschoon van kamer tot alle andere faciliteiten. Eten was goed maar na een week wil je wel wat anders. Dit kan prima in de vele leuke restaurantjes langs de boulevard in en richting Sunny Beach centrum en je betaald er echt weinig voor. Animatie vond ik t.o.v de meeste andere hotels waar wij normaal komen aan de matige kant. Het is een fijn rustig afgelegen hotel maar binnen 5 minuten loop je de leuke boulevard op waar het wel druk is. Alles bij elkaar een prima vakantie die zeker voor herhaling vatbaar is.

• 7Peters14-07-2019

Wij komen hier niet meer.

Duits georiënteerd. Service is middelmatig. Geen stabiel zomerweer van 25+ en droog.

• 2018
    10Schimmel28-11-2018

Het was een super vakantie

Het hotel was schoon vriendelijk personeel zeer goede ligging eten goed en wisselend alles gewoon super een 10 waard

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Ashley22-08-2018

Super hotel!

SUPER mooi SUPER schoon SUPER vakantie! Kortom een super hotel! Zou het iedereen aanraden. Omdat het zo een groot hotel is was ik bang dat we handdoekje moesten leggen, dit hoeft totaal niet! Meer dan genoeg ligbedjes voor iedereen, terwijl het hotel vol zat kon je ieder moment van de dag nog een ligbedje bemachtigen. Verder is het personeel in het hele hotel erg vriendelijk. Het eten was ook elke dag varierend en lekker! Ook was het fijn dat je gratis in een van de restaurants in het hotel kon eten dit moest je van te voren wel reserveren natuurlijk. Het fijnste van het hotel vond ik dat het heel groot is en daardoor ook heel druk alleen hier merkte je gewoon niks van ook niet bij het eten of in het zwembad. Ook mijn complimenten voor hoe de tuin eruit zag PRACHTIG! Wij hebben een super fijne vakantie gehad en we zullen zeker terug gaan naar dit hotel!

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Van vugt17-08-2018

Super hotel

Super mooi hotel op het einde van het drukke sunny beach. rustig gelegen Lekker eten Proper zwembad- kamers enz...

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 10Stienie01-08-2018

Geweldige vakantie

Prachtig hotel en genoeg plaats in de mooie zwembaden waar kinderen ook met luchtbedjes en balletjes mogen spelen. Daar heeft niemand last van omdat er genoeg ruimte is terwijl het hotel vol was. Ieder moment van de dag zijn er nog genoeg ligbedjes. Mooie schone kamers en geweldig uitzicht. Eten is gevarieerd en lekker. Alles is zo schoon. Bij het strand ook genoeg ligbedjes. Niet in de drukte gelegen maar toch op loopafstand van de boulevard. Kortom alles top in orde.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Fam. Lenselink30-07-2018

Overweldigend

Het Resort was geweldig, het ontbijt, lunch en diner waren goed verzorgt en werd heerlijk warm aangeboden, alle salades waren goed gekoeld. de kamers waren zeer schoon en alle dagen werden de handdoeken verschoond. iets minder was de douche, als je ging douchen werd de badkamer wel gedeeltelijk nat, een douchedeur is in dit geval geen overbodige luxe.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 9guitjens27-07-2018

Mooi luxe hotel

Prachtig hotel met mooie zwembaden. Mooie kamers wij hadden een familiekamer met een aparte slaapkamer en erg groot met ook nog eens een groot balkon met zeezicht. De kamers zijn zeer schoon en ook het hele hotel alles wordt erg goed schoongehouden.Het water van de zwembaden was goed en niet koud. Het eten vonden wij goed heel veel keus. Het was druk maar goed te doen. Veel ligbedden bij het zwembad. Een stukje lopen naar het privé strand met ligbedden en restaurant. Ook dit vonden wij ideaal. Het personeel was vriendelijk. Het hotel ligt buiten het drukke gedeelte maar op loopafstand van de boulevard met heel veel winkeltjes. Een aanrader is naar het Sea park te gaan in Bourgas. Prachtig park met veel te doen. Wij hebben een fijne vakantie gehad die aan onze verwachtingen voldeed.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Hotel Riu Helios Paradise info