Hotel Riu Helios Palace ****

Hotel Riu Helios Palace ****

Hotel Riu Helios Palace
Hotel Riu Helios Palace
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Riu Helios Palace voor je op een rij gezet:

111 reviews over Hotel Riu Helios Palace in het Nederlands

Corry, 18-9-2017

Goed, netjes en schoon all in Hotel, vriendelijk personeel. voldoende plaats in het restaurant en voldoende bedjes bij het zwembad, goede buffetten met afwisselend aanbod van eten. Mooie ruime kamers ook de invalide kamers voldoen.

Hotel ligt vlak bij centrum en bij de levendige boulevard en strand, maar daar merk je in de tuin en bij het zwembad niets van.

Min puntjes zijn: het net iets te frisse water in het zwembad

Animatie vind ik ruim onvoldoende

na 7 jaren daar te zijn is het nog steeds geweldig

m.f. koster, 22-12-2015

accommodatie heeft een goede ligging aan het strand ,personeel vriendelijk en de buffetten uitstekend verzorgd.

animatie kon beter

Dit nooit meer

Jelle Teugels, 28-9-2015

Zware tegenvaller!

Onvriendelijk, geen service, niks variatie in eten ( gewoon slecht), vuile tafels, te weinig personeel.

Kamers mooi en proper, accommodatie niks op aan te merken.

Wil van de Cappelle, 7-9-2015

Waar voor je geld. Het is een mooi hotel met uitzonderlijk vriendelijk personeel . Het eten is uitstekend en veel variatie, ook de restaurants hebben een heerlijk buffet. Schone kamers en alles ziet er verzorgd uit. Maar nu komt het. Het is een van de goedkoopste RIU hotels, maar voldeed niet geheel naar mijn verwachting. Tijdens het diner moet een pantalon worden gedragen door de heren, echter als je kwam in een korte broek of/en een hemdje dan werd er totaal niets van gezegd Parkeer gelegenheid voor en naast het hotel was beslist niet voldoende, er werd driedubbel geparkeerd, zodat als je met je auto een dagje weg wilde of uit gecheckt was, dan moesten er soms eerst vier andere voertuigen verplaatst worden voordat je eindelijk weg kon Het hotel was "Waar voor je geld" want ,ondanks sommige minpunten, het is een uitstekend hotel (niet helemaal RIU waardig).

nog goed maar niet meer uitmuntend

florent, 18-8-2015

personeel, vooral in de grote eetzaal valt tegen en is veel minder vriendelijk dan verleden jaar. Ook de aangeboden voeding is in kwaliteit gezakt. Niet echt Riu stijl meer

Riu kakkerlak

ssc, 27-7-2015

Hier kom ik nooit meer terug. Het eten is eentonig en van matige kwaliteit. Animatie is top. Ligging top. Maar kakkerlakken die ik daar heb gezien, gewoon een plaag. Dit was de eerste en de laatste maal riu. Geef mij maar Amara of sentido keten.

Super

mgzwerver2, 16-7-2015

Dit is een hotel in de klasse die je van een Riu hotel mag en kan verwachten. De kamers zijn ruim, mooi en worden goed schoongemaakt. Het hele hotel wordt erg goed schoongehouden. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij de receptie en de bars spreekt men behoorlijk Engels maar de schoonmaak en in de restaurants matig. Het hotel is erg goed gelegen, gelijk aan de gezellige boulevard en een gezellige winkelstraat. Het hangt er waarschijnlijk vanaf aan welke kant je kamer ligt, wij lagen aan de winkelstraat kant en daar was het 's nachts toch wel rumoerig door de feestende jeugd. Wij zijn er dan ook in het hoofdseizoen geweest. De oplossing voor het rumoer was het aan laten van de airco, deze maakt ook geluid waardoor je het rumoer bijna niet meer hoort ;-) Het eten is er behoorlijk, het is echt aan te raden om eens te gaan eten in het Asia thema restaurant. Dit was voor ons het beste restaurant. Al met al een heel goed hotel wat wij iedereen aan willen raden.

zeer goed hotel

Vaes Louis, 10-6-2015

grote kamers met een leuke grote inloopdouche

lekker en afwisselend eten

plaats genoeg aan zwembad

fijne maar geen opdringerige animatie

Echt een super hotel

theo65, 11-10-2014

Echt een heerlijk hotel om je vakantie te vieren. Ligging was super bij boulevard/strand en dicht bij het centrum ook in de straatjes bij het hotel leuke winkeltjes. Het eerste wat me op viel is het vriendelijke personeel wat er rond loopt. Zelf de animatie was niet te opdringerig maar waren zeker in voor een praatje. Echt niks negatiefs te melden over dit hotel! RIU het was weer helemaal Top.

Super!

Marja, 30-9-2014

Geweldig all inn hotel met strand om de hoek. Tevens gelegen aan een lange winkelboulevard waar de winkeltjes tot uurtje of 23.00 u open zijn.

Zeer vriendelijk personeel, nette kamers met koelkastje, tv, dagelijks schone handdoeken. Twee zwembaden waar je wel om 0.7.00 u je handdoek ( die krijg je van het hotel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riu Helios Palace in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riu Helios Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Riu Helios Palace scoort een 8.19 uit 10 op basis van 116 reviews.