Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

4 Reviews over Rainbow

• 8S. Borkent03-08-2010

Veel mooier dan we hadden verwacht!

Toen we aankwamen dachten we dat we verkeerd zaten. We stonden niet op de lijst voor aankomst en toen we een extra dag wilde boeken ging dat ook niet goed, bleek achteraf. De administratie is dus minder. Maar we kregen in no time de mooiste kamer die we ooit hebben gehad op vakantie (foto's). Potten en pannen ontbraken, maar als je vaker op deze site komt kun je je daar van te voren op instellen. Ik kan meteen vertellen waarom dat is: er wordt borg voor gevraagd. Regelmatig gaan dingen stuk of verdwijnener spullen. Opzich vrij logisch dus. Let op: ze vragen een borg van €100,-, wij hadden alleen 20 en dat was ook prima (nog ziets van administratie). Inmiddels bestaat deze uit 5 aparte gebouwen: 2 anno 2010, 1 anno 2009 en nog 2 andere gebouwen. We hebben er niet gegeten dus daar kan ik niets over kwijt. Rainbow beschikt over 3 zwembaden, waarvan 1 met poolbar. Aanrader is Nessebar! Te bereiken met de bus voor maar 1 lev p.p. Wij hebben het hier onwijs naar ons zin gehad!!!!

• 8---06-01-2010

1e indruk is mooi, maar dan..

De andere verhalen klinken bekend! We komen op onze kamer aan, erg mooi allemaal.. tot we in de kasten kijken, stond helemaal niks in, geen glazen, pannen, borden, bestek of wat dan ook. Hier 4 dagen om moeten zeuren, en uiteindelijk hadden we 1 pannetje 2 glazen en 2 messen en 2 vorken.. en dat was het! Het personeel doet inderdaad ook geen moeite om je te begrijpen! Maar ondanks alles toch een leuke vakantie gehad!

• 7It's me02-08-2009

Tsja..

Onze eerste indruk was goed. Mooie studio, allemaal netjes. We zouden een vaatwasser krijgen, maar die stond er niet. We hadden ook geen pannen gekregen (ook heel logisch als je wel een kookplaat hebt..). Bestek was er nauwelijks.. Als je een appartement krijgt hoor je dat gewoon te hebben. Ook hadden we een lekkage in de douche waar niets aan is gedaan. Heel de badkamer lag na het douchen vol met water. Dus om dat tegen te gaan, hadden we handdoeken op de vloer gelegd. Gevolg: €10 borg kwijt omdat de handdoek te vies was geworden. Wat een onzin.. Als die lekkage gewoon wordt gemaakt is er niets aan de hand. Maar goed.. Personeel is dus niet al te vriendelijk.. Bij het restaurantje ook niet, en het eten is er niet te nassen, net rubber. Ik zou zo terug gaan naar Sunnybeach, want dat was verder super! Alleen niet meer naar hetzelfde appartement..

• 6Pancakes30-07-2009

Slechte service!

Ze mensen achter de balie zijn zo onvriendelijk en doen geen moeite om je te begrijpen of je te helpen. En in de kamers is er bijna niets.. geen pannen en maar de helft, en sommige mensen hadden helemaal geen bestek.

Appartement Rainbow info

Soort hotel

• Adults onlyBeschikbaar

• RestaurantsBeschikbaar (1)

• KluisBeschikbaar

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Sunny Beach Main Street, 8147