Appartement Prestige City

Laatste review

Verschrikkelijk! Nooit meer!!!

Vincent Bos,
5-4-2012

Ik had vorig jaar zomer met 10 vrienden en vriendinnen een aantal kamers in Prestige City geboekt voor 10 dagen. Het was VERSCHRIKKELIJK. Het land is totaal niet toe aan toeristen, politie heb ik de hele week niet gezien (maffia is de baas in Sunny Beach) en lokale bewoners en werknemers grijpen elke mogelijkheid aan om toeristen op te lichten. Het personeel in het hotel heeft ons op meerdere manier geprobeerd geld af te troggelen, het eten in het restaurant onderin het hotel hebben we meerdere malen teruggestuurd naar de keuken en aan het begin van de vakantie werden we bang gemaakt met verhalen over vermiste toeristen zodat we alleen van de taxi's van het hotel gebruik zouden maken. Twee dagen lang hebben we niet kunnen zwemmen omdat het hotel het zwembad had verhuurd aan een of andere hongaarse reisorganisatie om hun 'PoolParty' te vieren. De dagen daarna was het zwembad zo vies dat de je de bodem niet meer kon zien. Mijn advies: Absoluut NIET BOEKEN!!!

Kenmerken

5-4-2012

Slechte locatie, netjes appartement

Lindy
12-12-2011

Erg ruim en schoon appartement, van alles voorzien. Dit is echt een hotel voor jongeren en kan erg lawaaierig zijn. Niet op loopafstand naar het uitgaanscentrum maar een taxi is hier absoluut niet duur(wel voor het instappen afspreken).

Vriendelijk personeel

Tip: het complex naast Prestige is voorzien van een meer uitgebreide winkel en een restaurant waar het eten prima smaakt en goedkoop is.

Kortom: Perfect hotel voor prijs/kwaliteit als deze op een andere locatie zou staan.

nooit meer

prestige city een hel
20-9-2011

een vreselijk vies hotel/appartement en heel erg uitgeleefd en niks in de keuken was compleet.

en als we iets vroegen wat in ons appartement hoorde dan zeiden ze ben je dr al weer met andere woorden je zeurt.

de bedden waren niet om te slapen je voelde gewoon de veren we hadden geen tv dr zou een monteur komen maar die is niet gekomen.

de douchekop moesten we met een sok vastmaken anders viel die de eethoekstoelen waren gammel en ga zo maar al met al voor ons nooit meer een vreselijk hotel en wat ons ook op viel we waren de enigste gasten ook nog eens.

ik wou fotoos er bij sturen maar het is me jammer genoeg niet gelukt.

dus mensen denk na en ga niet naar prestige city verder is het een mooie omgeveing sunnybeach en nessebar.

We hebben een aantal aanbieders voor Prestige City voor je op een rij gezet:

Heeft zijn voordelen en nadelen

Jessica Dillema
18-1-2011

Ik had het appartement luxer verwacht, maar de kamers zijn in principe genoeg. Eten in het restaurantje onder de appartementen (dus bij het complex zelf) was het goedkoopst wat we hebben kunnen vinden, je kon er al voor 5 euro p.p. eten inclusief drankjes. Ook was het daar het lekkerste eten wat we hebben gehad in heel Bulgarije, echt een aanrader! Het complex ligt echter wel zeer afgelegen. Het was in de omgeving erg donker, gezien er geen straatlantaarns in de buurt waren. Ook sunny beach zelf lag te ver om lopend te doen. Wij namen altijd een taxi met een persoon of 4 en taxi's waren eigenlijk standaard 20 lev (10 euro). Cacao beach lag echter wel op loop afstand. Personeelslid Johnny van de receptie was erg aardig en gezellig, de restauranthouder was iets minder spraakzaam. 1 van de kamers was wel de airco kapot en bij ons was een la kapot. gewoon melden en dan krijg je geen problemen ;-)

Redelijk hotel

stefanvdveen64
17-1-2011

Redelijk hotel voor de prijs. Grote nadelen zijn oa de afstand tot sunnybeach. De afstand is te groot om te lopen. Er moet dus elke keer per bus of taxi (10 euro per rit) naar sunnybeach gereden te worden. Ook waren de kamers niet geweldig. Zo was de airco kapot, stroomde de douche over en viel een kast uit elkaar. Het personeel is daarentegen wel heel vriendelijk en ook het eten bij het hotel is goedkoop en lekker.

Wesselink
2-9-2009

Het was erg leuk! jammer dat in het vakantieboek stond dat het maar 400m van het centrum af was, dit bleek in het echt 3 km, dus loopafstand was er niet bij! Verder staan er alleen maar appartementen en hotels omheen, sommige zelfs niet afgebouwd! Maar de service was super, de jongens van de receptie stonden altijd voor je klaar, ook snachts waren ze bereikbaar en te vertrouwen! Ik heb een super verblijf in prestige city gehad!

Zeker voor herhaling vatbaar!

E. van Ulzen
1-9-2009

Het appartementencomplex is redelijk nieuw. De kamers zijn ruim en netjes én schoon. Koken was niet nodig, kunt voor ong. 10 euro(p.p) prima en lekker uit eten incl. drinken. Het lag niet in het centrum, maar dit was makkelijk te bereiken. Omgerekend € 7,50 met 5 man in de taxi. Het uitgaan is super; Groot, Gezellig, Goedkoop, Goede muziek, Leuke mensen. Voor ieder wat wils.. je kunt de drukte opzoeken door naar grote discotheken te gaan, maar ook cocktailbars / strandtenten zijn er volop aanwezig. Vele excursies mogelijk; 2 dagen istanbul, quad rijden, waterpark, winkelen.. ga zo maar door! Criminaliteit; niets van gemerkt.

Goede Appartementen!

Judith
20-8-2009

Prestige City is een goed appartementen complex, er is een ruim zwembad en er zijn genoeg stoelen/parasols aanwezig. Wel een eindje (5 minuutjes in de bus) van het centrum van Sunnybeach vandaan. Maar met de bus (1lev = 50 eurocent) prima te doen. Bushalte op 5 minuutjes lopen. Supermarkt is aanwezig bij de appartementen, een grotere supermarkt en pinautomaat ook op 5 minuutjes lopen. Er is prima service, het personeel helpt graag. De appartementen zijn erg ruim en netjes ingericht. Al met al een prima locatie! Het enige minpuntje is dat vanaf de grote weg, de weg naar Prestige City niet verlicht is.

We hebben een aantal aanbieders voor Prestige City voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Prestige City in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Prestige City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.