Hotel Premier Fort Beach

Hotel aan zee, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag15°9°
Hotel Premier Fort Beach
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Fort Beach voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Premier Fort Beach in het Nederlands

leuk hotel en leuke werknemers <3

mr.justin,
25-7-2018

ik vond het buffet minder...maar voor de rest vind ik het super tof hier!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Heerlijk!

Marianne,
6-9-2017

Eten was prima, heerlijke zwembaden, strand binnen 1 minuut. Heel schoon complex wij hadden alleen een kamer tegenover de ruimte van de schoonmaaksters die daar rond 6 uur verzamelde en dan allemaal deur open deur dicht..na 3 nachten hebben we daar iets over gezegd en was het 's morgens stiller. Fijne mensen bij de receptie taxi voor de deur die je voor 5 euro naar sveti vlas brengt of voor 7,50 naar sunny beach als je hem belt haalt hij je ook weer op. Strand bij de surfschool bij de wij Heerlijk lekkere muziek en restaurantje daar voor nog geen 20 euro lunchen. Was een heerlijke relaxte vakantie! Eten bij de taste is een feestje! Barpersoneel daar ook erg attent en je kan er een leuk gesprek mee voeren.

Gereisd met partner in augustus 2017

Mariëlle,
3-8-2017

Alles is brandschoon, om de 3 dagen schoon beddengoed, eten was heerlijk (a la carte restaurant The taste boven de poolbar) Personeel was erg vriendelijk, gewoon een heerlijk verblijf gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Super verblijf gehad

Denise
18-4-2017

Het is een heel mooi appartement. Ondanks dat het heel groot is, merk je daar niet zo heel veel van. Bij het ontbijt kan het druk zijn, maar er is altijd voldoende ruimte om te zitten. Het eten is goed en het persoon is aardig. Ook is er een leuke kids club voor de kinderen en verschillende activiteiten ook voor volwassenen. De zwembaden zijn schoon en er is in de meeste gevallen genoeg ruimte bij het grote bad als je voor twaalf uur komt. Anders kun je altijd nog plaatsnemen bij het kleine bad waar het in ons geval nooit druk was. Op 5 minuten afstand van het hotel zit een bushalt naar Sunny Beach en verder. Even doorlopen en je komt uit bij een grote supermarkt, ideaal!

Gereisd met partner in juli 2016

Gemiddeld

Duran
12-8-2016

Complex is mooi,kamers super van alle gemakken voorzien zelfs wasmachine. Wij hadden volpension bij ontbijt te klein buffet voor zoveel mensen, koffiekan ligt uren op tafel dus niet echt te drinken. Lunch en diner was niet echt slecht maar weinig variatie en vaak koud. Plaats voor zwembad ,handdoeken laten ze liggen aan einde van dag liggen voor de volgende morgen.Geen gezelligheid bij strand geen wc en douches aan strand en parasol en ligbedden best duur als je met z'n drieën bent elke dag 16 euro. Sunny Beach op loopafstand 4km lopen op shuffle bus vanaf complex 1,50 euro p.p

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• Aantal glijbanen2

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 50 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenGratis handdoeken, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)

• Soort gerechtenBalkan, Europees-Aziatisch, Internationaal, Italiaans, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Gebieden met beperkte toegang, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Autoverhuur, Dokter, Begeleidingsprogramma, Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Paardrijden
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • Tennisbaan3, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Kosten, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Fort Beach in Zonnestrand (Sunny Beach), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Fort Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.