Géén boekingskosten

Appartement Poseidon

BulgarijeBulgarijeZonnestrand (Sunny Beach)

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Poseidon voor je op een rij gezet:

7.7GoedScore uit 55 reviews

Meer appartement info

55 Reviews over Poseidon

• 8Henk & Greet02-08-2019

Prima

Vriendelijk personeel, prima appartement. Ligging, iets buiten het centrum. Mooie bar en lekker zwembad. Slaapbank was iets minder, een klein stukje matras ter grootte van je pink.

• 7Joke26-09-2017

Een aanrader

Hadden alleen logies appartement werd elke dag schoongemaakt schone handdoeken en 2 x schone lakens op bed personeel was vriendelijk zwembad is wat aan de kleine kant bedden werden snel bezet met handdoeken zodat er geen plaats was verder prima

• 7Jos05-09-2017

Halfpension is drama

Het appartement is groot dat zeker. Verder geen schoonmaak of schoenen handdoeken ook al vraag je erom. Halfpension is een dramatische je krijgt een kaartje met 4 keuze aan menu's verder geen keuze. Geen fruit enz.

• 6Lynn01-09-2017

Voor de prijs was het prima

Ik was hier samen met mijn vriendin op drinkvakantie. Het hotel zag er van buiten en binnen netjes uit. Het persooneel was niet echt vriendelijk. Vooral de vrouw achter de balie. We voelden ons erg ongemakkelijk. Toen we naar huis gingen zei ze alleen maar: okay go now. Het lag wel op prima plek van de zee vandaan, met de taxi naar het centrum was ongeveer 5 min. je kon ook gewoon mensen mee naar huis nemen. Het nare was wel dat de roomcleaning gewoon zomaar ineens binnen kwam telkens. Het zwembad stelde niet zoveel voor, het was wel druk bij t zwembad. Om het hotel heen stonden echt allemaal andere hotels, die waren wel veel mooier dan poseidon, maar dan ook wel duurder. Het eten bij het hotel was echt 3x niks. We hebben wel bijna een uur gewacht op alleen maar een tosti. En als avond eten had ik prijzige aangebrande biefstuk. Het balkon was ook erg leuk. Airco hing ook op kamer maar was niet eens nodig als je ff raampje open deed. Overal was het prima en voor de prijs is het oke

• 5fam m.19-08-2016

Tsja Poseidon

Om eerlijk te zijn viel het hotel zeer zwaar tegen. Het is natuurlijk wat je gewend bent. Van de 10 dagen dat wij in het hotel verbleven is het maar 1x schoongemaakt. Klagen bij de receptie heeft geen zin want spreekt slecht tot geen engels.Wij hadden half pensioen (niet doen) eten was slecht en weinig keus. Ontbijt 3 keer geen koffie gehad was op. Zwembad geen ligbedden handdoeken bleef n.l liggen dag en nacht dus wachten totdat iemand weer terug ging naar huis om hun ligbed over te nemen. Al met al misschien leuk hotel voor jongeren maar zeker niet aan te raden met gezinnen met kinderen.

• 7Kim22-07-2016

Super!!!

Ik was hier samen met mijn beste vriendin. De bedden worden ongeveer om de dag verschoond en dan krijg je ook schone handdoeken. Alleen het zijn lakens en geen hoeslakens waardoor het los kan raken en je op een vies matras ligt... In de kamer is een bedbank, het is een heel dun matrasje. De vriezer werkt voor geen meter. Wij hadden alleen in de ochtend een ei gebakken voor de rest is koken totaal niet te doen, werkt voor geen beter en weinig spullen.. er zijn 2 pitjes om te koken, 2 pannen, wat bestek, paar borden, paar bekers... wij hadden trouwens eerst 1 pan en toen we er achter kwamen dat onze over buren (2 vrienden van ons) 2 pannen hadden heb we er een bij gevraagd.. dus als je iets per ongelijk kapot maakt zou ik dit niet melden want ze hebben het toch niet door. Je kan ook mensen meenemen naar je kamer wordt totaal niet opgelet, geen bandje ofzo. Personeel van het restaurant is vriendelijk, bij de receptie niet, kunnen amper Engels. Maar buiten dat was het super! Om aan te raden.

• 9Nicolette Kiffen25-08-2015

Aanrader!

Ik ben net terug van een 9 daagse vakantie in het Poseidon aparthotel met mijn vriend. Het hotel zag er in het echt beter uit dan op de foto's! Zeer blij verrast! Aardig personeel, schone en ruime kamers, alle benodigdheden om zelf te koken aanwezig. Er was altijd een bedje bij het zwembad vrij, maar ook sunny beach met haar gezellige boulevard op loopafstand voor als we een dag wat anders wilde. Uit eten gaan was zo goedkoop dat all inclusive bijna zonde zou zijn om te boeken! Kortom dit hotel is een aanrader!

• 6vst26-07-2015

goede ligging maar wel verouderd

Leuke vakantie gehad, alleen echt slecht geslapen. Matrassen zijn aan vernieuwing toe en het 3e bed, de uitklapbare bank is leuk voor kleine kinderen maar niet voor n kind van 14. Heel dun matrassen waar je elke spiraal voelt als je je omdraait. Ligging vlakbij zee, rustige omgeving maar winkels en restaurants op loop afstand. Ruimte 2 kamer app voldoende.

• 8C17-08-2014

Prima appartementen

Wij zijn hier 1 week geweest. Appartementen waren netjes en werden dagelijks schoon gemaakt (inclusief schone handdoeken). De appartementen zijn op loopafstand van de boulevard en het uitgaansgebied (circa 5 minuten lopen). Net ver genoeg om geen enkele (geluids)overlast te hebben. Appartementen hebben allemaal een balkon maar vrijwel geen uitzicht. (ene kant kijkt uit op een verkeersweg, de andere kant op een hotel). Het personeel was vriendelijk en ze spraken vrijwel allemaal (redelijk) Engels.
    Schoon zwembad.

• 8TravelAgent198715-05-2014

Poseidon

Ruime en nette appartementen met een mooie, volledig ingerichte kitchenette, waar tevens een magnetron en oven in zitten. Verzorgde badkamer met hoekbad. Middelgrote slaapkamer.

Eenvoudig restaurant en een middelgroot zwembad. Het zwembad beschikt over een apart kinderbad. Het complex is gelegen tussen meerdere, vrij hoge, hotels. Zeker 3-sterren waard.

Appartement Poseidon info

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • BarsBeschikbaar (1)

• InternetBeschikbaar

Entertainment

• BuitenzwembadenBeschikbaar (1)
  • KinderzwembadBeschikbaar (1)
  • Pool barBeschikbaar (1)
  • LigstoelenBeschikbaar (1)
  • ParasolsBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • Biljart en/of snookerBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (1)

Maaltijden